想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10559


21#
發表於 11-10-6 20:49 |只看該作者

引用:Quote:wastewater 發表於 11-10-6 11:12 咁

原帖由 小幸兒 於 11-10-06 發表
我覺得你嘅紅D唔算淺喎,你唔好咁快灰心。
雖然CB電子CHECK唔到,但我見個有JM係排卵後D13 CHECK NEG.
到 ...
多謝你既安慰,但我已家已經流緊啡喇,睇黎過兩日會經到



點評

小幸兒  加油呀!  發表於 11-10-7 20:26
堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 2000


22#
發表於 11-10-12 19:14 |只看該作者
回覆 wastewater 的帖子

加油啊! 每个人的症状都不同. 我去年怀孕时, 还没CHECK到前已经不停在作呕了, 当时是4周左右, 所以不一定是要等到6周以上才会有的.


子爵府

積分: 10559


23#
發表於 11-10-13 13:45 |只看該作者
多謝你鼓勵, 不過我真係M到…
係9號day1, 而今日岩岩清晒, 可以再努力lu.
堅持到底, 就是勝利!


翡翠宮

積分: 94022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


24#
發表於 11-10-13 13:51 |只看該作者
下個月再努力啦~ 唔好比自己壓力,會好辛苦! 加油!

◕順其自然啦~♥ ◕


大宅

積分: 1512


25#
發表於 11-10-13 14:51 |只看該作者
我同你一樣, 今個月dodo 左15-16次~! 宜家day33, 仲未來, 但知道應該唔係~

雖然都有d唔舒服~ 覺得係自己心理作用~

唉~ ms m要來就快d啦~


大宅

積分: 1977


26#
發表於 11-10-13 15:15 |只看該作者
咁大家努力啦! 好快就會有bb!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo