立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
民房
積分: 22
男爵府
積分: 5346
vicChung 發表於 11-10-8 23:57 各位大大,我d經期好少來的,請問"天喜丸"可幫到我嗎?
複式洋房
積分: 493
小高 發表於 11-10-10 12:34 買到就好了,天喜丸真係唔易買到,有既時候真係入定貨都無妨,希望你食得好!^^ ...
大宅
積分: 1058
積分: 249
jade1986 發表於 11-10-10 14:48 如果12號M小姐黎搵我,我都打算食天喜丸
qwbear 發表於 11-10-10 17:20 要係來完經之後才食.
積分: 3149
原帖由 jade1986 於 11-10-10 發表 我知道,我做哂資料,多謝提醒
janistang06 發表於 11-10-11 09:43 請問如何食用架?
原帖由 qwbear 於 11-10-11 發表 入面有紙寫明點食, 早晚各一粒. 見到好似有好多貨, 你係邊度買呀? 藥房買平些, 好似HKD130左右.
janistang06 發表於 11-10-11 10:01 地點係元朗區萬寧呀,我記得好似唔止$130架~~ 其實我影低左冇買,佢話孕婦禁服,我怕如果Bingo而自己唔知道 ...
原帖由 qwbear 於 11-10-10 發表 你有食開嗎? 屋企現在仲有3大盒存貨.
原帖由 qwbear 於 11-10-11 發表 其實買了都沒所謂, 當係調理身體.
積分: 1614
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy