想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


民房

積分: 22


21#
發表於 11-10-8 23:57 |只看該作者
各位大大,我d經期好少來的,請問"天喜丸"可幫到我嗎?


男爵府

積分: 5346


22#
發表於 11-10-10 10:55 |只看該作者
vicChung 發表於 11-10-8 23:57
各位大大,我d經期好少來的,請問"天喜丸"可幫到我嗎?

好難講得唔得, 因為有調經作用. 每個人都會唔同.


複式洋房

積分: 493


23#
發表於 11-10-10 12:34 |只看該作者

回覆:fong120 的帖子

買到就好了,天喜丸真係唔易買到,有既時候真係入定貨都無妨:D,希望你食得好!^^




男爵府

積分: 5346


24#
發表於 11-10-10 12:44 |只看該作者
小高 發表於 11-10-10 12:34
買到就好了,天喜丸真係唔易買到,有既時候真係入定貨都無妨,希望你食得好!^^



...

你有食開嗎? 屋企現在仲有3大盒存貨.


大宅

積分: 1058


25#
發表於 11-10-10 13:09 |只看該作者
回覆 BFB 的帖子

藥房容易d買


民房

積分: 22


26#
發表於 11-10-10 14:18 |只看該作者
哈哈,,我買到啦,多謝各位


複式洋房

積分: 249


27#
發表於 11-10-10 14:48 |只看該作者
如果12號M小姐黎搵我,我都打算食天喜丸


男爵府

積分: 5346


28#
發表於 11-10-10 17:20 |只看該作者
jade1986 發表於 11-10-10 14:48
如果12號M小姐黎搵我,我都打算食天喜丸

要係來完經之後才食.


複式洋房

積分: 249


29#
發表於 11-10-10 23:35 |只看該作者
qwbear 發表於 11-10-10 17:20
要係來完經之後才食.

我知道,我做哂資料,多謝提醒


男爵府

積分: 5346


30#
發表於 11-10-11 09:34 |只看該作者
祝大家都早孕啦.


大宅

積分: 3149


31#
發表於 11-10-11 09:40 |只看該作者

引用:Quote:qwbear+發表於+11-10-10+17:20+要係

原帖由 jade1986 於 11-10-10 發表
我知道,我做哂資料,多謝提醒
請問天喜丸有什麼益處架??

是不是圖中這款為正宗?
myphoto.jpg




大宅

積分: 3149


32#
發表於 11-10-11 09:42 |只看該作者

回覆:janistang06 的帖子

..
myphoto.jpg




大宅

積分: 3149


33#
發表於 11-10-11 09:43 |只看該作者

回覆:昨晚已食了天喜丸

請問如何食用架?




男爵府

積分: 5346


34#
發表於 11-10-11 09:50 |只看該作者
janistang06 發表於 11-10-11 09:43
請問如何食用架?

入面有紙寫明點食, 早晚各一粒.
見到好似有好多貨, 你係邊度買呀?
藥房買平些, 好似HKD130左右.


大宅

積分: 3149


35#
發表於 11-10-11 10:01 |只看該作者

引用:Quote:janistang06+發表於+11-10-11+09:43+

原帖由 qwbear 於 11-10-11 發表
入面有紙寫明點食, 早晚各一粒.
見到好似有好多貨, 你係邊度買呀?
藥房買平些, 好似HKD130左右.
地點係元朗區萬寧呀,我記得好似唔止$130架~~
其實我影低左冇買,佢話孕婦禁服,我怕如果Bingo而自己唔知道,會有影響呀




男爵府

積分: 5346


36#
發表於 11-10-11 10:03 |只看該作者
janistang06 發表於 11-10-11 10:01
地點係元朗區萬寧呀,我記得好似唔止$130架~~
其實我影低左冇買,佢話孕婦禁服,我怕如果Bingo而自己唔知道 ...

你中了嗎?


男爵府

積分: 5346


37#
發表於 11-10-11 10:04 |只看該作者
其實買了都沒所謂, 當係調理身體.


複式洋房

積分: 493


38#
發表於 11-10-11 10:06 |只看該作者

引用:Quote:小高+發表於+11-10-10+12:34+買到就

原帖由 qwbear 於 11-10-10 發表
你有食開嗎? 屋企現在仲有3大盒存貨.
Hihi 其實我之前無食過天喜丸,以前有keep住食白鳳丸,但食食吓又懶無食了。

我見大家講到天喜丸好難買到,咁啱又被我無意中發現,忍唔住買左一盒試下,今天第九天服天喜丸,吃埋今晚會停一停,因為應該排左卵,聽說排卵後要停服,唔知有冇理解錯?

定係可keep住食直到下次m小姐探訪?




複式洋房

積分: 493


39#
發表於 11-10-11 10:07 |只看該作者

引用:其實買了都沒所謂,+當係調理身體.

原帖由 qwbear 於 11-10-11 發表
其實買了都沒所謂, 當係調理身體.
我都係咁諗 ^^




大宅

積分: 1614


40#
發表於 11-10-11 14:29 |只看該作者
我都買咗喇。藥房買$128。食咗兩日,希望有幫助啦
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo