想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24474


21#
發表於 11-10-11 18:40 |只看該作者
你在那裡都拖拖拉拉好耐了.....我今日都day 1了....你似乎是荷爾蒙失調, 快d睇醫生開d通經藥, 快d來M重新開始


侯爵府

積分: 24474


22#
發表於 11-10-11 18:40 |只看該作者
你在那裡都拖拖拉拉好耐了.....我今日都day 1了....你似乎是荷爾蒙失調, 快d睇醫生開d通經藥, 快d來M重新開始


侯爵府

積分: 24474


23#
發表於 11-10-11 18:40 |只看該作者
你在那裡都拖拖拉拉好耐了.....我今日都day 1了....你似乎是荷爾蒙失調, 快d睇醫生開d通經藥, 快d來M重新開始


大宅

積分: 4497


24#
發表於 11-10-11 18:58 |只看該作者

回覆:katrinamama 的帖子

係呀, 拖拉了好耐了, 但都冇法子, 因向來週期都係30-60日不等... 你就好啦, m 都來了, 又可有新開始...努力加油呀! 今個cycle bingo ah!!

Btw, 我諗住睇埋哩個禮拜, 如仍未來就下星期去睇中醫!!





首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo