想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3297


21#
發表於 11-10-10 11:31 |只看該作者
回覆 Kit_ming 的帖子

D JM 話排卵前食架.... 但我就 日日都食.. 每日食一格 當零食咁囉...

好想做媽媽...~!~


禁止訪問

積分: 2770


22#
發表於 11-10-10 11:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3297


23#
發表於 11-10-10 12:13 |只看該作者
我無聽過 會阻葉酸吸收, 淨係聽過可以幫助著床.
不過我都係記得先食, 有時都忘記左食.
好想做媽媽...~!~


大宅

積分: 3575


24#
發表於 11-10-10 12:18 |只看該作者
我都覺得食左係好熱氣ka, 我仲生非滋同埋喉嚨痛添呀, 已經唔敢再食了


禁止訪問

積分: 2770


25#
發表於 11-10-10 13:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2770


26#
發表於 11-10-10 13:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2206


27#
發表於 11-10-10 14:55 |只看該作者
我都係食85%,味道接受到喎,我都係百佳買咋,我唔知要食幾多先岩,所以一日大概食到1/4排架!因為我本身都鍾意食朱古力,但原來大家食咁少咋?!哈哈~~ 咁我都食少d先,如果唔係肥死!


大宅

積分: 2206


28#
發表於 11-10-10 14:56 |只看該作者
回覆 Kit_ming 的帖子

我排卵前開始食,之後一路食到而家,我都係岩岩呢個月先開始食咋,唔知有冇用。


複式洋房

積分: 475


29#
發表於 11-10-12 17:40 |只看該作者
呢個 cycle 失敗咗 lu,又要繼續食黑朱古力.
其實,有冇其他食品可以幫助著床架?
我都懷疑自己子宮內膜唔夠厚,所以著床失敗.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo