想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2735

月餅勳章


21#
發表於 11-10-7 23:36 |只看該作者
有冇JM可以介紹下邊個西醫好呢....KLN 東或油尖旺區都冇問題...pls help help...


別墅

積分: 720


22#
發表於 11-10-7 23:37 |只看該作者
如果想早d confirm, 都可以試下驗血。


大宅

積分: 2735

月餅勳章


23#
發表於 11-10-8 07:45 |只看該作者

回覆:請大家幫幫手睇下....好煩惱

各位早晨吖,我忍晤住今朝又驗左啦!應該可以信嗎?我而家要做咩呢?我第一次咩都唔識,tks tks
myphoto.jpg




大宅

積分: 2735

月餅勳章


24#
發表於 11-10-8 07:46 |只看該作者

回覆:請大家幫幫手睇下....好煩惱

各位早晨吖,我忍晤住今朝又驗左啦!應該可以信嗎?我而家要做咩呢?我第一次咩都唔識,tks tks
myphoto.jpg





首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo