想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4204


21#
發表於 11-10-10 12:12 |只看該作者

引用:請問有無知道跌溫要幾多日來m??+當日或第2

原帖由 rosaki 於 11-10-10 發表
請問有無知道跌溫要幾多日來m?? 當日或第2日??
我係今日跌,明日黃昏後嚟




大宅

積分: 4204


22#
發表於 11-10-10 12:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rosaki+於+11-10-10+發表請問

原帖由 TeresaTsui118 於 11-10-10 發表
我係今日跌,明日黃昏後嚟
跌嘅意思係有一天突然急跌好低就係嗱,但因可能我cycle比較準一定28-30內到




大宅

積分: 2206


23#
發表於 11-10-10 15:36 |只看該作者
咁排卵後既體溫只會一路升上去?會唔會中間有一兩日跌下又升返咁呢?


大宅

積分: 1238


24#
發表於 11-10-10 15:58 |只看該作者

回覆:wf2b 的帖子

通常排卵後就會升,有時可能會有好少嘅variation,直至m到,溫度先跌

我今個cycle 第一次,溫度冇升過。EC話我冇排卵,唉....





男爵府

積分: 6137


25#
發表於 11-10-10 18:54 |只看該作者

回覆:rosaki 的帖子

我一跌就當日見到ms m




男爵府

積分: 6137


26#
發表於 11-10-10 18:54 |只看該作者

回覆:Goorc9 的帖子

點算?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo