想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8769


21#
發表於 11-10-11 03:23 |只看該作者

回覆:可否讓我舒發下....

加油,三個月後就冇事了。而家你想食咩就食喇,朝早飲一抔奶或豆奶就ok,不用擔心。




大宅

積分: 2447


22#
發表於 11-10-11 09:17 |只看該作者

回覆:hellobaby1978 的帖子

Ohss真係好辛苦!請問你維持左幾耐?點先可以快些退水?




大宅

積分: 2699


23#
發表於 11-10-11 10:08 |只看該作者
我哋DJM都希望有你D種苦呀!所以你一定要努力啊!


大宅

積分: 2206


24#
發表於 11-10-11 10:12 |只看該作者
通常都係頭3個月辛苦d架咋!3個月好快過!想嘔時食梳打餅,好得架!為左bb健康成長,媽媽真係辛苦d都冇所謂,加油呀!


大宅

積分: 1458


25#
發表於 11-10-11 11:05 |只看該作者
回覆 ice_kiola 的帖子

差唔多一個月時間D腹水才退晒, 卵巢才縮返去正常SIZE


大宅

積分: 2155


26#
發表於 11-10-16 13:10 |只看該作者

回覆 回覆:hellobaby1978的帖子

同你一样,做了一次iui,有了ohss,住了一個月医院,好幸運bingo左,囝囝宜家個几月大,所以你都会苦尽甘來的,加油!




大宅

積分: 1458


27#
發表於 11-10-16 18:43 |只看該作者
回覆 Aprilbaby 的帖子

10月13日去check心跳時, 好緊張, 當見到BB心跳0個刻忍唔住流眼淚, 覺得自己苦盡甘來. 但當晚又開始有D擔心BB長唔大, 因為上次懷孕bb於未夠3個月停左心跳, 有陰影....
希望27號去做產檢時見到bb健康成長啦!


大宅

積分: 3466


28#
發表於 11-10-16 19:59 |只看該作者

回覆:可否讓我舒發下....

我而家都係,咩都唔想食但唔食又唔得,我都覺得幾辛苦下!我地大家一齊努力加油呀!好快就過架啦!




大宅

積分: 2155


29#
發表於 11-10-19 15:00 |只看該作者
回覆 hellobaby1978 的帖子

你好叻,做左一次IUI后,有OHSS后都仲敢再做。
上次OHSS后,我真系以為自己C得,老公同我都決定唔BINGO,就唔再做IUI, 因為似拎條命去博咁!
小X聽講每次都獨立既,如不是慣性流X就不要怕。放鬆自己,日子點都要過。


可能我自己有宗教信仰,經歷左OHSS后,好似C過返生咁,又賜左小B畀我,我諗最難既日子都過到,

BB唔會有事既,所以一直陀得心情反而輕鬆~

你要加油!等你好消息!


大宅

積分: 1977


30#
發表於 11-10-19 15:19 |只看該作者
回覆 hellobaby1978 的帖子

一定會冇事, 比心機捱落去, bb一定跟住你, 我都唔知幾想好似你咁有bb呀!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo