想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


21#
發表於 11-10-8 22:21 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

你幾時結婚架, 結婚無一年? 之前有無做婚檢, 我都係家計會做, 不過老公小丁丁, 5555


大宅

積分: 2142


22#
發表於 11-10-8 22:22 |只看該作者
keroppi_JJ 發表於 11-10-8 22:15
回覆 小幸兒 的帖子

我呀~睇過東叔一次,無 Bingo, 跟住無睇 lu.... 我戒咗凍飲啦...每日飲牛奶、最近 ...

我都係上個CYCLE開始戒凍飲。
基本上,日日食葉酸。(有時唔記得食)
中醫睇咗5次,原本4號要覆診,我見2號有M FEEL,激氣唔去(唔想"晒"錢,又唔想食苦藥)。
所以今個CYCLE睇咗一次。
黑朱古力我都買咗一盒,記得就食一塊。
我朝早唔飲得剩牛奶,會胃痛。
不過,仲未戒奶茶,好多人都話唔飲得,但我嘅中醫又無咁講。


大宅

積分: 4667


23#
發表於 11-10-8 22:25 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

我結婚八年啦~~~ 以前唸住唔要 BB 的!係今年先決定要咋
我無做檢查之類哦...不過都唸住去做架啦


大宅

積分: 4667


24#
發表於 11-10-8 22:26 |只看該作者
我都未戒咖啡呢~~~ Bingo 咗一定戒


大宅

積分: 2142


25#
發表於 11-10-8 22:32 |只看該作者
HCBABY 發表於 11-10-8 22:21
回覆 小幸兒 的帖子

你幾時結婚架, 結婚無一年? 之前有無做婚檢, 我都係家計會做, 不過老公小丁丁, 5555

有做婚前檢查,最近都有再CHECK呀,中西醫都叫我哋再努力。
結咗婚幾年啦,不過係舊年開始計劃想有呀,用咗9個CYCLE發力。

你老公嘅丁丁少?係咪差啲咋,最緊要游得快。醫生點講?
你有無做婦科檢查?照輸卵管?


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


26#
發表於 11-10-8 22:33 |只看該作者
希望你地都加油.....希望我地快d 中啦


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


27#
發表於 11-10-8 22:35 |只看該作者
回覆 keroppi_JJ 的帖子

你一定好後生啦, 哈哈


大宅

積分: 2142


28#
發表於 11-10-8 22:37 |只看該作者
keroppi_JJ 發表於 11-10-8 22:25
回覆 HCBABY 的帖子

我結婚八年啦~~~ 以前唸住唔要 BB 的!係今年先決定要咋

你幾大呀?
CHECK下安心啲。
咖啡都唔戒,我奶茶都唔戒住,等我下次覆診問過醫師先。


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


29#
發表於 11-10-8 22:37 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

係呀精子小呀, 其他應該無問題, 我地係家計會做咋, 我就話無咩問題, 但講真只係抽血都無照過咩, 所以我唔敢講自己有無問題


大宅

積分: 2142


30#
發表於 11-10-8 22:41 |只看該作者
HCBABY 發表於 11-10-8 22:37
回覆 小幸兒 的帖子

係呀精子小呀, 其他應該無問題, 我地係家計會做咋, 我就話無咩問題, 但講真只係抽血都 ...

我剩返未照輸卵管,原本叫醫生幫我照。
但佢話唔駛,叫我再努力試下。
你有無試過排卵藥?戒口?睇中醫?
丁丁可以改善喎。


大宅

積分: 4667


31#
發表於 11-10-8 22:46 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

三十幾啦~~仲後生?我都想呢..哈哈


大宅

積分: 4667


32#
發表於 11-10-8 22:46 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

我三十四啦...你呢?


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


33#
發表於 11-10-8 22:48 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

我剩返未照輸卵管,原本叫醫生幫我照。
但佢話唔駛,叫我再努力試下。
你有無試過排卵藥?戒口?睇中醫?
丁丁可以改善喎。


咁你係邊到check 我都唔知邊到有婦科睇, 如果醫生覺得你無咩咁好照啦, 你同老公正常就試多排先
我試過睇幾個月中醫, 不過睇睇下無恆心睇啦, 小食生冷野咋
丁丁有咩好方法改善, 有想過買阿ken 個d 維生素食囉,


大宅

積分: 2142


34#
發表於 11-10-8 22:53 |只看該作者
keroppi_JJ 發表於 11-10-8 22:46
回覆 小幸兒 的帖子

我三十四啦...你呢?

妳好早結婚喎。
點解突然想生嘅?


大宅

積分: 2142


35#
發表於 11-10-8 22:56 |只看該作者
HCBABY 發表於 11-10-8 22:48
回覆 小幸兒 的帖子

我剩返未照輸卵管,原本叫醫生幫我照。
你無照過U/S?
係呀少啲食生冷嘢就最好.
我覺得丁丁改善方法,最好都係做多啲運動同睇中醫,唔好出面亂買食成藥。
個個體質唔同。


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


36#
發表於 11-10-8 23:00 |只看該作者
明白, thanks 你呀, 小幸兒


大宅

積分: 4667


37#
發表於 11-10-8 23:09 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

我 25 歲結婚架~~~ 就係大家突然好想有小朋友呀...係超級想..失落了幾次!仲試過大喊添呀


大宅

積分: 2966

陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 11-10-8 23:11 |只看該作者
Hello, 我係BK新手!~~
我係第2個CYCLE, 今日DAY 22.
大家努力呀!~~


大宅

積分: 2142


39#
發表於 11-10-8 23:17 |只看該作者
keroppi_JJ 發表於 11-10-8 23:09
回覆 小幸兒 的帖子

我 25 歲結婚架~~~ 就係大家突然好想有小朋友呀...係超級想..失落了幾次!仲試過 ...

好明白失落嘅感覺。
但你都係試咗4/5個CYCLE,唔緊要。
有醫療數據統計過,每個月自然BINGO嘅夫婦得2x%。
如果有正常行房次數(每星期2-3次),半年內成功嘅夫婦有50%,一年內成功嘅有90%。
所以,你都未到半年。
雖然我無試過每星期2-3次,但我用咗9個cycle係深粗期間開工我當過咗半年架啦,依家希望一年內有90%成功嘅其中一對囉。


大宅

積分: 2142


40#
發表於 11-10-8 23:19 |只看該作者
suiwo910 發表於 11-10-8 23:11
Hello, 我係BK新手!~~
我係第2個CYCLE, 今日DAY 22.
大家努力呀!~~

歡迎你呀~
分享下你嘅cycle?例如量體溫/紅d?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo