想生BB

跳至

首頁
12345...97

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


21#
發表於 11-10-9 12:33 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 12:30
咁應該同我果隻一樣 唔緊要 繼續量 可能你夜訓太熱太凍都有影響

吓~~~我都叫夜瞓....11:30前一定瞓著wor...太熱開冷氣重要low cold加4度咋wor~~
可能我體質問題la~~我本身又熱底!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


22#
發表於 11-10-9 12:34 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

哈哈 我打錯 係夜晚呀




男爵府

積分: 6108


23#
發表於 11-10-9 12:35 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我個c6 突然勁欣勤 話要切apple 比我食...




大宅

積分: 4617


24#
發表於 11-10-9 12:37 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 12:31
我果陣淨係見到呢隻 無萬0牌 再貴d就耳探 幾百唔捨得買 好彩無買 耳探唔準



...

係呀係呀....我就係在這裡聽到妳哋講耳探唔準所以無買,本身諗住有咗bb都可以用嘛,,,,但舊嗰d我唔鍾意用以前做助護都覺符佢煩!!!

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


25#
發表於 11-10-9 12:39 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 12:35
我個c6 突然勁欣勤 話要切apple 比我食...

我又食~~~~hahhahaaaa~~!!!
有"竟滾"......
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


26#
發表於 11-10-9 12:39 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我係諗住平平地買黎試下 咦你以前做助護?




男爵府

積分: 6108


27#
發表於 11-10-9 12:40 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

係囉佢話食生果好喎 就走去切緊了




大宅

積分: 4617


28#
發表於 11-10-9 12:45 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 12:34
哈哈 我打錯 係夜晚呀

唉~~~事旦喇...我已習慣我k型體溫呢~~~hahahaaaa~~~都係嗰句喇,後生比較易有呢,,,而且人大咗後會心急要bb所以比較緊張呢,以前一話生第二個cycle就有晚晚收工設到屋企都2,3點只有放假sin有得開工...做sales咋!!!不過工作壓力就好大喇,竟然生仔無壓力law~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


29#
發表於 11-10-9 12:47 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 12:39
我係諗住平平地買黎試下 咦你以前做助護?

係呀,,,生仔前做sales,生仔後做牙醫助護,離婚後做文員,,,,哈~~~幾大變化!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


30#
發表於 11-10-9 12:48 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 12:40
係囉佢話食生果好喎 就走去切緊了

妳就好喇~~~我C6叫佢入廚房重慘過叫佢俾錢我.....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


31#
發表於 11-10-9 12:49 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

放鬆d, 聽日就可以開始玩紅d,就知幾時排卵 開完工就可都唔好諗
月尾等派彩 唔諗唔諗先會有驚喜




男爵府

積分: 6108


32#
發表於 11-10-9 12:50 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

哈哈 我一直都係文職 唔知生完仲係唔係

牙醫助護好似幾好玩




男爵府

積分: 6108


33#
發表於 11-10-9 12:51 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

佢一時時架咋 之前我都係被點果個




大宅

積分: 4617


34#
發表於 11-10-9 12:56 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 12:50
哈哈 我一直都係文職 唔知生完仲係唔係

牙醫助護好似幾好玩

不過要懂很多E學英文lai~~晚晚都要記熟工具英文,我個boss一開口講英文....麻煩到C...
但在嗰度識到我KA好知己....佢係十年前的我,我哋兩個性格好似呢~~到現在8年了我勁鍚佢呢
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


35#
發表於 11-10-9 12:57 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 12:51
佢一時時架咋 之前我都係被點果個

~~~有咗大晒ka~~好好享受呢仍有排俾妳點呀,.....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


36#
發表於 11-10-9 12:58 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

哈哈 咁就好啦 人生知己有一兩個已經好足夠!!咁你做左幾耐呀?都幾好丫 學多啲野




男爵府

積分: 6108


37#
發表於 11-10-9 12:59 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

佢宜家成日話我係大帝




大宅

積分: 4617


38#
發表於 11-10-9 13:03 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 12:58
哈哈 咁就好啦 人生知己有一兩個已經好足夠!!咁你做左幾耐呀?都幾好丫 學多啲野



...

一年左右law~~但因我找到實驗室做A/C Cleck福利好,sat有長短週wor~~~hahhaaa~~重要見紅放!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


39#
發表於 11-10-9 13:05 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 12:59
佢宜家成日話我係大帝

妳話俾佢聽"大帝就更喇~~"hahhaahaaaa~~~妳應為我舒服得制,我就幫手做law,但弄到妳個寶貝就唔好話我呀~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


40#
發表於 11-10-9 13:16 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

哈哈 做家庭主婦先最好




首頁
12345...97

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo