想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2581


21#
發表於 11-10-11 13:42 |只看該作者
Babypigpy 發表於 11-10-11 11:17
咁真係幾抵喎...我而家都想養好身體打算下年要BB, 希望可以容易D中啦,,,
想問下你食左有咩感覺呀? 有咩改 ...
SO far 我都係食左 10日左右, 身體又冇咩好大感覺~
起碼冇咩頭暈身慶先~ 但就感覺到琴晚沖完涼, 塊面冇咁 "moun moun 緊"
我諗住食1-2個月調理好身體再積極做人, 費事晒子彈 !


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


22#
發表於 11-10-11 14:50 |只看該作者

回覆:澳洲蜂皇漿在那裡買?點食ga?

Do u mean manuka?




大宅

積分: 3161

畀面勳章


23#
發表於 11-10-11 20:00 |只看該作者
520yu 發表於 11-10-11 13:42
SO far 我都係食左 10日左右, 身體又冇咩好大感覺~
起碼冇咩頭暈身慶先~ 但就感覺到琴晚沖完涼, 塊面冇咁 ...
如果係咁, 我都想試下...我上網睇過D資料好似話蜂皇漿係幾好, 試下無妨既, 好似你咁講都唔係貴姐..
麻煩你PM我係邊度買...THX!


大宅

積分: 2581


24#
發表於 11-10-16 22:10 |只看該作者
回覆 Babypigpy 的帖子

pm 左您啦~


大宅

積分: 1833

陪月勳章


25#
發表於 11-10-16 22:24 |只看該作者

引用:我啱啱係萬o買!359元 +

原帖由 Galli 於 11-10-09 發表
我啱啱係萬o買!359元
請問可以影張相黎睇下嗎?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo