想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10404


21#
發表於 11-10-10 19:21 |只看該作者

回覆:•召集就快35歲JM•

我35就快36啦,試咗14個cycle lu,再試多3個月唔得就放棄啦,驚遲啲自己無咁嘅心力湊小朋友呀!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


複式洋房

積分: 437


22#
發表於 11-10-10 19:31 |只看該作者

回覆:K.K.NG 的帖子

我諗我極限都係試到三十七、八,我都怕自己身體受唔住兼無力湊~~




子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


23#
發表於 11-10-10 19:40 |只看該作者

回覆:•召集就快35歲JM•

我33,唔積極地試咗半年,因為同c6好難夾時間,本身有多囊12月會見董醫生,考慮做IUI



點評

hichan  The same~但我董醫生仲係waiting list未有期,唔知等到幾時  發表於 11-10-10 21:59


別墅

積分: 902


24#
發表於 11-10-10 20:21 |只看該作者

回覆:•召集就快35歲JM•

大家好我出年35歲啦但會斷續努力,加油呀!!





複式洋房

積分: 432


25#
發表於 11-10-10 20:21 |只看該作者

回覆:•召集就快35歲JM•

報到,仲有幾個月就35,今日剛好是努力一周年紀念,因是舊年雙十節搬屋後開始努力!今個cycle才試check temp, 唔check由自可,一check才發現自己沒有高溫期,我懷疑自己無排卵,好後悔咁遲才識check,現book了下個月看婦科,希望可盡快確定原因解決問題啦!




男爵府

積分: 9408


26#
發表於 11-10-10 20:31 |只看該作者
回覆 Jane611 的帖子

未呀
耐心地等待成功


別墅

積分: 968


27#
發表於 11-10-10 20:34 |只看該作者

回覆:•召集就快35歲JM•

報到!我出年35!
等緊M 到之後 FET!
蹉跎咗三年!同期啲jm 都攪掂啦、我仲未得




複式洋房

積分: 487


28#
發表於 11-10-10 20:35 |只看該作者
報到~我35啦~上年懷咗有結構性問題BB,15W時要終止懷孕,依家DO咗半年都未有聲氣,上次一次就中咗,可惜留唔到佢~打算黎緊去睇何樹勛ec~調理下身子~再唔成功~就要做生育檢查,大家同年紀同是想生B~多多交流~


大宅

積分: 1022


29#
發表於 11-10-10 21:11 |只看該作者
我都就快35喇!上年已經開始試,今年3月就開始食咗3個月排卵藥,不過都唔成功


大宅

積分: 4727


30#
發表於 11-10-10 21:38 |只看該作者

回覆:mama_2001 的帖子

我都快35了,想生有唔得。




大宅

積分: 2878


31#
發表於 11-10-10 22:05 |只看該作者
我33,c6 dodo有困難又不肯正視及做人工,我只好死心


別墅

積分: 835


32#
發表於 11-10-10 22:08 |只看該作者
我仲有2個月35,由2010年5月試到而家都唔得,我係想生多個都禁難,
眼見我同事大肚直至佢個女1歲都仲未得,真係好灰心,當初仲以為好容易,
不過我無放棄,下個月去東區e院見不育科。


大宅

積分: 1318


33#
發表於 11-10-10 22:51 |只看該作者

回覆:•召集就快35歲JM•

Check咗輸卵管:正常
亦有排卵
睇過中醫都唔成功!
C6唔係好想人工!

真難搞!!!




子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


34#
發表於 11-10-10 23:05 |只看該作者
hichan 發表於 11-10-10 22:05
我33,c6 dodo有困難又不肯正視及做人工,我只好死心
咁其實你C6恨唔恨有B先?


複式洋房

積分: 437


35#
發表於 11-10-10 23:53 |只看該作者

引用:我33,c6+dodo有困難又不肯正視及做人工,

原帖由 hichan 於 11-10-10 發表
我33,c6 dodo有困難又不肯正視及做人工,我只好死心
係囉,佢想唔想要㗎?想就要兩公婆坐低傾下啦~~




大宅

積分: 1397


36#
發表於 11-10-11 02:03 |只看該作者
大家一齊努力呀!我年幾前小x咗兩次,啱啱9月先開始努力!而家等待bingo中!


別墅

積分: 992


37#
發表於 11-10-11 03:38 |只看該作者

回覆:•召集就快35歲JM•

我都就快33, 今個月先開工,好驚變高齡產婦都未bingo




大宅

積分: 1601


38#
發表於 11-10-11 09:34 |只看該作者

回覆:•召集就快35歲JM•

我35歲結婚三年還沒有BB,C6好想要bb




男爵府

積分: 5436


39#
發表於 11-10-11 15:34 |只看該作者
我忡有7日就35了,一個都未有。


子爵府

積分: 10404


40#
發表於 11-10-11 16:27 |只看該作者
細家嫂 發表於 11-10-10 19:31
我諗我極限都係試到三十七、八,我都怕自己身體受唔住兼無力湊~~

真係嫁,自己唔係咩大富人家,唸起再遲d生,自己退休個仔仲讀緊書都唔知點算,仲有到我40幾佢先得幾歲,要陪佢玩都唔知有無力氣,所以再唔得,都唔生啦!
神呀,請允許bb黎到我身旁!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo