想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15695


21#
發表於 11-10-11 17:45 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

jocat102

我仲記得你CHECK到BINGO后上BK報喜,
估唔到.....
唔好諗咁多喇, 一邊調理一邊等M到啦
到時先再算
反正距離M到仲有成個月


伯爵府

積分: 15695


22#
發表於 11-10-11 17:47 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

你M完之后有無去比E生度照一照
睇下清唔清下

我上2個星期去照, E生話我子宫仲係厚
有10.X MM厚喎

同埋我一直KEEP住有分泌(水狀), 但無BINGO時咁多囉


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


23#
發表於 11-10-11 17:50 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

我依家一路都無分泌.....我出醫之前醫生照左就話好乾淨
不過中醫又話我有少少瘀血....


大宅

積分: 4490


24#
發表於 11-10-11 18:30 |只看該作者

回覆:食中藥調理...避孕問題

中醫係話要去咗瘀先架,咁會易啲著床喎





首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo