想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6079

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 11-10-12 08:53 |只看該作者

回覆 回覆:jessying的帖子

如果你3號先排卵聽日check 會好d…
我最後都無check cb…
但琴晚同今朝都check 到綠d 有線
我都係15/9day 1 但我排卵係30/9
所以我估你都係遲2日check 好d d




大宅

積分: 3297


22#
發表於 11-10-12 11:49 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

ME 2

唯有安慰自己, 都已經去到無得改變既時候, 唯有默默等待, 等待結果既出現喇. 而家心急都無用, 要做既都做晒, 根本唔輪到自己去決定...
好想做媽媽...~!~


複式洋房

積分: 335


23#
發表於 11-10-12 11:54 |只看該作者

引用:回覆+jessying+的帖子 ME+2唯有安慰自己,+

原帖由 WM58321 於 11-10-12 發表
回覆 jessying 的帖子

ME 2
放鬆心情啦! 一日未到都有機會! good luck!!




大宅

積分: 3643


24#
發表於 11-10-12 16:54 |只看該作者
回覆 kisscandysweet 的帖子

回覆 回覆: kisscandysweet的帖子
如果你3號先排卵聽日check 會好d…
我最後都無check cb…
但琴晚同今朝都check 到綠d 有線
我都係15/9day 1 但我排卵係30/9
所以我估你都係遲2日check 好d d

你只係用左11日綠D就有線... 我應該又無機啦....


大宅

積分: 3643


25#
發表於 11-10-12 16:57 |只看該作者
回覆 GCgubi 的帖子

我就係放鬆吾到, 日日夜夜唸住... 好煩吖...... 係咪我身體吾適合陀bb呢


複式洋房

積分: 335


26#
發表於 11-10-12 17:04 |只看該作者

引用:回覆+GCgubi+的帖子 我就係放鬆吾到,+日日

原帖由 jessying 於 11-10-12 發表
回覆 GCgubi 的帖子

我就係放鬆吾到, 日日夜夜唸住... 好煩吖...... 係咪我身體吾適合陀bb呢 ...
我都放鬆唔到! 如果我話得都係厄人的
我唸我都同你一樣, 成日覺得自己有問題! 不過我都就快認命架喇..冇就算啦




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo