想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11399

2018復活節勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 11-10-13 14:21 |只看該作者
keroppi_JJ 發表於 11-10-13 14:15
回覆 jessying 的帖子

今次其實冇乜分泌, 有黃色都係我用紙巾大力抺入去裡面先有呢.... 記得對上兩次 cycl ...

我今個月應該係 17 號先M , 呢個星期 用手按胸前面有啲痛啦, 噚日開始有少少啡....... 今日又無!!!! . M 小姐唔好黎啦!!!!


大宅

積分: 3297


22#
發表於 11-10-13 14:26 |只看該作者
回覆 keroppi_JJ 的帖子



我今日 DAY25 今朝早第二次 VV 時CHECK 既.... 綠D 就好白 乜都無.....
你情形同唔同呀?
好想做媽媽...~!~


大宅

積分: 3297


23#
發表於 11-10-13 14:28 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

我前兩日情況同你一樣, 尋日開始少左 今日再少D 有一兩滴.

好想做媽媽...~!~


男爵府

積分: 5210


24#
發表於 11-10-13 14:30 |只看該作者

回覆:WM58321 的帖子

你幾時day 1and排卵呀???
我今日day 26 ,應該day16or17排卵 但今日check 紅d 都冇野睇。咁係唔係冇机啦





大宅

積分: 3297


25#
發表於 11-10-13 14:37 |只看該作者
回覆 Lingtea 的帖子

我 2/10 朝早 見到 哈哈笑, 估計應該係 3-4/10 排.

我CHEKC 個陣時 係 無飲水架喎, 去完晨尿之後 沖完涼 出門口返工前再去 VV 一次 (用依次VV 黎CHECK).

你會唔會之前飲左好多水呀?
好想做媽媽...~!~


男爵府

積分: 5210


26#
發表於 11-10-13 14:43 |只看該作者

回覆:WM58321 的帖子

都唔係飲咗好多水者
我仲隔左2個鐘先去vv
但係都




大宅

積分: 3297


27#
發表於 11-10-13 15:20 |只看該作者
回覆 Lingtea 的帖子

唔好擔心喇.. 唔好用我黎作準, 因為我今個 WEEK D JM 睇完我個體溫表之後 估我無排到卵架喎. 話我溫度無變化.
所以唔好拎我作準.

但我今個 WEEK 係食排卵藥, 理應係會有排卵. 亦係按返醫生講個個時間排 DAY 13-15, 而且 排之前亦有分泌, 所以我都唔係好明白. 排卵後之後都 KEEP 住有 分泌, 頭個幾日 有少量. 係星期六開始就多左好多, 同 VV 都好混濁. 直到尋日先少返D. 不過聽D JM 講 有分泌唔代表 BINGO 架喎. 有D JM 無分泌都 BINGO 到.

我打算 如果 下個星期六22/10 M 仲唔黎 先 CHECK
好想做媽媽...~!~


男爵府

積分: 5210


28#
發表於 11-10-13 15:28 |只看該作者

回覆:WM58321 的帖子

Thanks for your sharing




大宅

積分: 4667


29#
發表於 11-10-13 15:29 |只看該作者
回覆 WM58321 的帖子

我未有線呀~~只係有極淺哄,但比尋日深色咗啦...我估聽日會出現線的...睇你的情況,你都好有機會喎...加油呀!

我現在最新狀況就係:終於感受到乜嘢叫針吉肚的痛同埋乳頭痛啦...分泌冇乜!我平時 M 前會流啡的,但直到現在都好乾淨...我平時 cycle 25-29 days, 今天 day 26 了!靜觀其變吧


大宅

積分: 4667


30#
發表於 11-10-13 15:32 |只看該作者
回覆 WM58321 的帖子

不過我每次都飲咗好多少去驗的~~ 所以效果比較慢呢


大宅

積分: 3297


31#
發表於 11-10-13 15:54 |只看該作者
回覆 keroppi_JJ 的帖子

GOOD... 希望我地成功喇, 今次.

不過我覺得你會成功喇... 你有晒個d bingo 特徵呀....
我個肚有時都會有少少陰陰痛, 胸有少少脹 但都唔敢肯定呀, 因為依d 特徵都唔知係自己心理作用
希望下星期 M小姐唔好黎我度喇.
好想做媽媽...~!~


子爵府

積分: 12822

畀面勳章


32#
發表於 11-10-13 16:14 |只看該作者


大宅

積分: 4667


33#
發表於 11-10-13 16:42 |只看該作者
回覆 WM58321 的帖子

不過今個月啲蹟像真係浮晒上黎.... 冇花冇假! 唔似上幾次咁有蹟像但同時又流啡見紅之類....
Anyway, 如果我真係中咗真係會開心爆... 終於無白費今個月所做的一切啦~~~
你都好大機會架.... 放鬆心情, 我地一齊等 Bingo 啦.... 希望我今次唔好又食炸糊啦XD


大宅

積分: 4667


34#
發表於 11-10-13 16:45 |只看該作者
回覆 SPRING_BB 的帖子

Relax~~~ 緣份天注定!
我們一齊努力等Bingo 啦


大宅

積分: 3297


35#
發表於 11-10-13 17:13 |只看該作者
回覆 keroppi_JJ 的帖子

我今個 CYCLE 真係 出盡法寶架喇, 連旅行都去埋.. 專登夾個排卵期飛架.. 臨時臨急去.... 希望真係二人去 三人返喇
好想做媽媽...~!~


大宅

積分: 4667


36#
發表於 11-10-13 18:06 |只看該作者
回覆 WM58321 的帖子

我今個都月特別做足晒功課呀~~
幾個月前已開始食葉酸到而家...
每天一支鮮奶....
M 前食過天喜丸...
M 後用紅 D check 排卵, 量體溫, 出現深粗前後 do do 了幾次啦! 仲墊高 Pat Pat 同舉高了雙腳成晚, Do 完唔去尿尿、唔沖涼... (我有潔辟架... 但為咗生 B 都要忍下啦) 跟住又食咗幾日 85% 黑朱古力幫助著床(難食到嘔呀)
因為之前試咗幾個 Cycle 都食白果, 所以懷疑 C6 的丁丁或我的卵子不太好...
咁就唯有食多啲補充劑啦...
我補充了: 維他命 E, 葉酸、鰵魚肝油丸、鎂加鈣 等等
C6補充了:蠔皇素、維他命E、鋅... 最近更食埋鎂加鈣

所以真係功不可抺架..... 但如果Bingo 咗真係乜都抵番咯


大宅

積分: 3297


37#
發表於 11-10-13 19:31 |只看該作者
回覆 keroppi_JJ 的帖子

墊高 PAT PAT, 食黑朱古力, 食無花果肉, 飲奶, 每日食 EGG (我咩都做齊架喇). 不過D 人話 蕃茄可以幫到 丁丁架, 不仿試下.. 仲有 DODO 前 叫老公 飲奶應該都有幫助....

希望下個星期有好消息.

係呢,, 你有量體溫 , 而家係唔係持續高溫? (我無高無低呀.. 所以好擔心...)
好想做媽媽...~!~


男爵府

積分: 7599


38#
發表於 11-10-13 19:39 |只看該作者

回覆:keroppi_JJ 的帖子

勁呀!一定中!!
成晚舉高,超辛苦呢!




大宅

積分: 4667


39#
發表於 11-10-13 19:53 |只看該作者
回覆 WM58321 的帖子

嗯嗯~~~ 我會參考你的!Thanks ar^^

我溫度朝早 keep 住 36.60 啦...夜晚就有 37度...
不過人地話體溫因人而以啫,好睇個人既...
但當然不能大跌啦..咁就係 M 小姐來探我地啦...

一齊等 Bingo 報喜...yeah


大宅

積分: 4667


40#
發表於 11-10-13 19:54 |只看該作者
回覆 Babylyly 的帖子

哈哈~~~承你貴言

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo