想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2770


21#
發表於 11-10-13 13:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2770


22#
發表於 11-10-13 13:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 737


23#
發表於 11-10-13 13:17 |只看該作者

回覆:BINGO OR NOT?






別墅

積分: 697


24#
發表於 11-10-13 13:38 |只看該作者
本帖最後由 LiverpoolFC 於 11-10-13 13:45 編輯
joe2828 發表於 11-10-13 13:15
回覆 LiverpoolFC 的帖子

可以咩? 唔係一定要去番住個區生bb 咩? 如果想去自己想生的公立醫院有什麼手續?

我朋友本身唔係住荃灣/葵涌, 但可能因為佢老公喺瑪嘉烈做, 所以可以去瑪嘉烈掛, 但我唔肯定原因. 但佢去嗰間公立醫院都好似唔係屬於佢嗰區, sorry呀, 我唔係好肯定. 我其實只係想講瑪嘉烈婦產科(據講)應該麻麻...


翡翠宮

積分: 94041

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


25#
發表於 11-10-13 13:38 |只看該作者
恭喜
小心食野,或者睇埋中醫養胎~
◕順其自然啦~♥ ◕


大宅

積分: 3643


26#
發表於 11-10-13 13:40 |只看該作者
回覆 joe2828 的帖子

今日有好多黃色分泌物流出, 搞到我以為自己有機會...

請問幾時會先會孕吐? 好多JM話約6WEEK開始, 人人吾同, 我嫂由有開始吐到生, 仲要一袋袋黃胆水咁吐....

我條腰都好痛, 同埋頭暈, 昨天中午出去開會見客, 人人都話我面青, 我本身好紅潤, 個個都以為我有左...係真就好啦...


禁止訪問

積分: 2770


27#
發表於 11-10-13 13:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245


28#
發表於 11-10-13 13:59 |只看該作者


大宅

積分: 3130


29#
發表於 11-10-13 14:05 |只看該作者
回覆 joe2828 的帖子

想問,你覺m come feel,即係點????


別墅

積分: 546


30#
發表於 11-10-13 14:10 |只看該作者

回覆:BINGO OR NOT?






禁止訪問

積分: 2770


31#
發表於 11-10-13 14:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 854


32#
發表於 11-10-13 14:18 |只看該作者
恭喜恭喜!


大宅

積分: 3130


33#
發表於 11-10-13 14:26 |只看該作者
回覆 joe2828 的帖子

除左訓時肚痛,其餘時間會否都有肚痛??你個肚會否覺好脹咁呀??


禁止訪問

積分: 2770


34#
發表於 11-10-13 14:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 437


35#
發表於 11-10-13 15:03 |只看該作者

回覆:BINGO OR NOT?

恭喜晒!




複式洋房

積分: 243


36#
發表於 11-10-13 15:13 |只看該作者

回覆:BINGO OR NOT?



恭喜晒!放鬆啲啦~




禁止訪問

積分: 2770


37#
發表於 11-10-13 15:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2770


38#
發表於 11-10-13 16:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5681


39#
發表於 11-10-13 17:40 |只看該作者
joe2828 發表於 11-10-13 16:38
我好迷茫呀! 無jm答我? 唔該啦!

其實你可以直接去政府網站搵你想係邊間母嬰健康院到check..
我第1胎有左都係咁..我住東區..自己打去西灣河話想book產檢..
之後約時間..1路keep住檢查..你有檢查開既話就自然會幫你係醫院留位!!

我有左果陣係咩都照做咩都照食 xdd
最緊張保持心境開朗..當然亦都有好多人會戒口吾食生冷野之類..
頭3個月最好吾好特別補..因為好易bb不受補架..
我自己本身好年青..再加上又係好鍾意運動果d..
所以我有左都照有去游水牙..周圍行..我聽返d媽咪級既朋友講..
如果keep住做運動..吾好太刻意當自己係大肚婆..生果陣會舒服d!!
呢個我自己經驗啦..不過都因人異已.. 我生果陣真係好舒服..
我有左果時真係會不停同個肚(bb)講..你記得要錫住媽咪..吾好要媽咪咁辛苦果d野..
有好多人都話肚入面個bb真係有意識佢會聽到..
不過如果你有左都係好初期..好多野都可以慢慢再學既 =]
有咩吾明都可以問我..如果你吾介意我咁年輕既話 xdd哈


禁止訪問

積分: 2770


40#
發表於 11-10-13 17:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo