跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2587


21#
發表於 11-10-26 22:19 |只看該作者

回覆:t86726 的帖子

我個b囡都有進步,佢食完十一點餐奶,等到第二朝七點再食,雖然半夜有時會醒,但囡囡冇食夜奶啦!c服好多!




複式洋房

積分: 180


22#
發表於 11-10-28 13:08 |只看該作者
回覆 t86726 的帖子

唔成功, 半夜仍然眼仔碌碌, 都唔知要挨幾耐!! 唉!


複式洋房

積分: 152


23#
發表於 11-10-28 18:13 |只看該作者

回覆:大家的BB睡覺情況如何?

俾啲耐性..努力..




複式洋房

積分: 302


24#
發表於 11-10-28 18:24 |只看該作者

回覆:大家的BB睡覺情況如何?

我仔仔都開始唔食夜奶不過現在成曰玩奶玩口水有時剛剛食完奶瞓半個鐘醒左忟曾就口鼻一齊出奶續到死死下又比佢赫死





複式洋房

積分: 392


25#
發表於 11-10-28 18:37 |只看該作者

回覆:MiViBi 的帖子

我個女都係成個下晝不停醒呀




禁止訪問

積分: 4267


26#
發表於 11-11-4 01:41 |只看該作者

引用:我個女都係成個下晝不停醒呀 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo