自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


21#
發表於 11-10-24 17:12 |只看該作者
初學即係學左幾耐???
我好明白你心情,因為我當年情況同你一樣,只係主角係我自己
最後我無要(我當時只係初學左一兩個月),直至學左一年準備考試先買
但就買全新


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


22#
發表於 11-10-24 17:13 |只看該作者
可以去琴行租琴$20-30半個鐘,不個長年累月,好襟計

$2000 真係好OK哦


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


23#
發表於 11-10-24 17:14 |只看該作者
價錢好ok
但位置係最大問題呢

點評

Cammy3007  YES, 冇位要拋鞋櫃, D鞋都唔知點算, WOWOWO~  發表於 11-10-24 17:36


侯爵府

積分: 24395

醒目開學勳章


24#
發表於 11-10-24 17:20 |只看該作者
Cammy3007 發表於 11-10-24 17:04
請問什麼牌子? 我見D人要考琴, 一定話咩最少要U1, 其實我都唔知是什麼? 因為女兒在琴行學琴, 又問唔到老師 ...
richman 真係very 一般既琴黎的, 但係你付出既1000蚊連very 一般既價錢都不如呀. 即係用咁平既價錢可以俾你女有綱琴練, 就算佢真係學2野唔學都無大問題啦. yamaha既u1, 2手價都要1x k啦(即係萬幾蚊), 一分錢一分貨. 又或者, 再講深入多少少, 其實u1 都係好普通既貨式咋, 所以只能就你既budget黎買咋, 好難去追的.


男爵府

積分: 9055

醒目開學勳章 畀面勳章


25#
發表於 11-10-24 17:25 |只看該作者

鋼琴問題

一般一個好普通嘅大陸琴,如保養得宜,用廿年以上也不是問題,九年琴$1000,ok啦!好過出琴行練......




公爵府

積分: 25532


26#
發表於 11-10-24 17:33 |只看該作者
我女兒學了4個月, 一星期去練琴一次, 但有時BOOK唔到時間, 因為女兒星期日有其他活動, 所以BOOK唔到就冇得練習, 平日小姐唔肯去, 因為她話新教的她唔識, 要我彈一次, 其實我自己都未學過, 只陪她上了2堂, 識數音符咋, 免強彈到囉!
琴房練琴是FREE OF CHARGE的, 不過越來越難BOOK房mouth:


公爵府

積分: 25532


27#
發表於 11-10-24 17:35 |只看該作者
今晚回家要度度個位先, 睇下拋了鞋櫃, 再買一個細的可放那兒? 但我的其他心愛的鞋子(曾經)就唔知點算了


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


28#
發表於 11-10-24 17:42 |只看該作者
點評
Cammy3007 YES, 冇位要拋鞋櫃, D鞋都唔知點算, WOWOWO~

我之前都係要扔棄個訂造既飾柜連雜物柜同餐枱
換一個窄身雜物柜同摺餐枱
無計,hk地寸金尺土


公爵府

積分: 25532


29#
發表於 11-10-24 17:50 |只看該作者
hellomiffy 發表於 11-10-24 17:12
初學即係學左幾耐???
我好明白你心情,因為我當年情況同你一樣,只係主角係我自己
最後我無要(我當時只係 ...

就是怕拋了鞋櫃買了鋼琴, 她唔學就真是"外虎"了! 到時唔知我的EQ可以控制得了嗎?


公爵府

積分: 25532


30#
發表於 11-10-24 17:53 |只看該作者
hellomiffy 發表於 11-10-24 17:42
點評
Cammy3007 YES, 冇位要拋鞋櫃, D鞋都唔知點算, WOWOWO~

我的鞋櫃都是訂造的, 可以放雨傘的, 又有櫃頂的櫃子可放雜物


禁止發言

積分: 45


31#
發表於 11-10-24 17:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 11-10-24 17:57 |只看該作者
fcbttkw 發表於 11-10-24 17:25
一般一個好普通嘅大陸琴,如保養得宜,用廿年以上也不是問題,九年琴$1000,ok啦!好過出琴行練......



...

雖然係大陸琴 , 但九年琴$1000 , 真係好 ok 啦 ,
我女之前個二手舊琴應該都有廿年歷史 , 果時買都係一仟蚊


大宅

積分: 4209

畀面勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 11-10-24 18:12 |只看該作者
我阿仔而家5歲, 都係學左半年左右, 我都想揾個平D o既琴比佢練下, 屋企個電子琴真係練壞手勢, 樓主, $2000真係好抵, 要左佢啦


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


34#
發表於 11-10-24 18:14 |只看該作者

引用:2000蚊有個琴,+你真係死都死d位出黎擺個琴

原帖由 happypiano 於 11-10-24 發表
2000蚊有個琴, 你真係死都死d位出黎擺個琴啦, 除非唔學琴, 否則一定要用番綱琴黎練先可以練到d力水同手感的 ...
係呀, $2000 抵到爛!你講大女係未仲有一個細,係既 $2000 無可能唔要 lor




禁止訪問

積分: 6477


35#
發表於 11-10-24 18:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2689

醒目開學勳章 畀面勳章


36#
發表於 11-10-24 18:42 |只看該作者
Cammy3007 發表於 11-10-24 15:52
但我又聽人講, 已經用上10年的琴, 就算tune琴都幫不了多少, 遲早要換琴, 我們原本打算等女兒學到咁上下, 真 ...
琴系越彈越好聲,OVER 10 既琴先岩岩 WARM-UP 完。。。最好聲系1X 年既時候,好多人鍾意買新琴,但未到最好聲既時候已經唔彈,好嗮。。。

阿仔部琴一年TUNE 二次$ 600, 但初級10個月到 TUNE 一次已經够,5級以上先要 TUNE 兩次。。。


大宅

積分: 3409


37#
發表於 11-10-24 19:07 |只看該作者

回覆:鋼琴問題

電子琴同鋼琴差好遠




大宅

積分: 3409


38#
發表於 11-10-24 19:07 |只看該作者

回覆:鋼琴問題

練琴一定要用鋼琴




男爵府

積分: 5689


39#
發表於 11-10-24 20:01 |只看該作者
嘩!二仟蚊有部琴,梗係抵啦,你去琴行都買唔倒咁平呀


洋房

積分: 91


40#
發表於 11-10-24 21:25 |只看該作者

回覆:鋼琴問題

搬琴連調音六佰幾都有,但richman 這品牌就有保留,一仟係平但如果經常有手尾跟就煩死,同初學練習比較會無耐性家中咁多引誘又玩具又去下廚房飲水過多一排又唔學死比你睇,我見議考琴才買




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo