少年成長

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 14663


21#
發表於 11-11-1 01:02 |只看該作者
本帖最後由 carly.c 於 11-11-1 01:09 編輯

唔過份, 我個女都試過(2.6yrs), 爸爸又係叫佢走, 仲要令埋衫叫佢走果隻, 亞女喊到拆天咁, 不過我冇出黎救佢, 因為真係佢錯, 米由老公佢黎攪囉,
講真...心知個佬點會真係趕個女走呀, 到爸爸發完走入房時, 我先出黎同個女講返點解爸爸咁嬲, 佢唔應該咁同爸爸講野, 最後要女女自己入房同爸爸say sorry, 經左2次後, 個女而家唔會咁講啦

有時錯就要俾佢知, 心靈唔會咁易受傷既(我地又唔係唔愛佢), 而家細細個唔去教, 大左慣左就好難攪

(個人睇法)...


大宅

積分: 1163


22#
發表於 11-11-1 05:42 |只看該作者

回覆:只係兩歲十個月大,爸爸你係唔係過份咗呢?

其實小孩子不喜歡任何東西,說出來都是表達自己感受的表現,不應該因此受到傷害或責備。父母可以做的是確定孩子的情感,然後問她為什麼。有冇合理解釋都好,對她說:「好,我准你唔鍾意我。不過要唔鍾意幾耐?五分鐘定十分鐘?」這樣做有幾個重點,首先,是父母批准孩子唔鍾意佢地,個權好像落在父母手上,使孩子知道誰有權威。第二,讓孩子有選擇權唔鍾意幾耐,滿足他們話事的需要。第三,有頭有尾,事情有開始有結束,大家的親子關係得以維繫。




http://cakemomworld.wordpress.com 一個充滿湊仔、教仔、慳錢、Shopping。。。仲有記得要感恩嘅世界


大宅

積分: 4988


23#
發表於 11-11-1 09:56 |只看該作者
阿仔都試過叫我走:媽媽你走啦! 跟住我咪同佢講:你唔要媽媽咁你自己走啦! 我無咁好服待幫佢拎埋鞋喎!:;pppp:
雖然我當時語氣好平靜,因為知道佢唔係有心, 但我心入面真係好唔開心的,亦可以理解你C6的反應(男人比較容易衝動). 見到阿B咁喊法係好肉赤的.不過不用放在心上,反而趁呢個機會教下個細唔可以講呢D說話,又提下個大既要比多D時間心機陪阿囡,咁佢自然就鍾意你啦,等等.
唔吵過架的情侣感情唔穏陣,親情都一樣, take it easy!


大宅

積分: 2254

BK Milk勳章


24#
發表於 11-11-1 15:15 |只看該作者
回覆 Superman-GF 的帖子

個人認為,可以唔鍾意貓,可以唔鍾意狗,可以唔鍾意呀邊個邊個,但父母就唔可以唔鍾意,由其佢地而家咁細,郁 D 就話唔鍾意乜唔鍾意乜,做父母就由佢唔鍾意,咁嘅思想都唔正確啦.咁做父母的,同個女或仔講我唔鍾意你又得咩??整件事可能爸爸過份咗,但做父母的,唔係果個關鍵時間教佢,要等到幾時教,乜你覺得到佢地大個 D 先教佢地,佢地會唔喊咩??


禁止發言

積分: 235


25#
發表於 11-11-1 20:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49916


26#
發表於 11-11-2 00:09 |只看該作者
好多小孩子也曾說過唔鍾意爸爸媽媽之類,其實多數只佢因為某些事情,唔係真係唔鍾意,我試過唔比糖我個仔食,佢都會即刻話唔鍾意媽媽,其實諗清楚D,佢只係唔鍾意無糖食,而唔係真的唔鍾意我!當然我都會立即教反佢,咁樣講嘢唔啱.
樓主老公係激咗D,樓主可以幫下你老公明白小孩子的心態,等佢日後唔好發生類似情況.
不過小孩子喊下,又唔洗太緊張,唔好覺得以後個女一定唔鍾意爸爸,不過要去建立父女關係也是真的.
但如果媽媽都接受唔返爸爸,咁個女就更困難接受爸爸.
就算爸爸是有點錯了,也要首先原諒,佢都係一時心情差吧了,唔識反應個女嘅說話,原諒佢才有得再商量,一家人要開開心心一起啊!


複式洋房

積分: 309


27#
發表於 11-11-5 19:17 |只看該作者

回覆:只係兩歲十個月大,爸爸你係唔係過份咗呢?

試下同c6講一下嚇親佢以後唔講野點算?




珍珠宮

積分: 37389


28#
發表於 11-11-6 01:47 |只看該作者
呢件事一定係爸爸唔啱.....我敢肯定,樓主女女依家由唔鍾意爸爸變到驚咗爸爸.......你c6要女女鍾意返自己,佢之後要下點功夫了~

小朋友的確有時鬧情緒,故意講反話,佢唔啱就心平氣和地糾正,
做大人既,點都唔可以向個咁細小朋友大發雷霆,這叫''管教''????好明顯係發洩........
3歲未夠的小朋友好單純,說話好真誠直接,佢心中唔鍾意邊個,佢地會好直接講出口,當大人聽到唔識講大話的小朋友話''唔鍾意自己'',係咪應該更檢點自己對小朋友的言行舉止?
用自己的身份去威迫小朋友講''鍾意你'',又係真心話嗎??鍾唔鍾意係日積月累的感覺~

我女女都係差一兩個月才3歲,c6工作關係,兩父女要聚少離多,幾個月先見,但女女一樣鍾意爸爸,每次視頻都會不停咀爸爸,因為佢地兩父女相處時感覺良好,即使少見一樣鍾意爸爸...........

呢件事我有一樣提議,不過唔知樓主c6肯唔肯....就係''爸爸親自向小朋友道歉''
呢個係我既心得,因為我自己好多時情緒唔好,會好惡發洩喺小朋友身上,見到佢好無辜咁喊,我先後悔,我會主動同佢道歉:''媽咪頭先太惡,對唔住我咁樣唔啱,媽咪見你xxx咁曳曳所以好嬲,媽咪答應你唔好咁惡,你都答應媽咪唔好再xxx咁曳曳好冇??''.........呢個做法有效ga,不妨試下


水晶宮

積分: 69037

畀面勳章


29#
發表於 11-11-6 02:57 |只看該作者

回覆:carrie720 的帖子

因愛成恨 你老公愛她 她亂說(我知她無意的)你老公心裡受傷




大宅

積分: 2809


30#
發表於 11-11-8 00:12 |只看該作者

回覆:只係兩歲十個月大,爸爸你係唔係過份咗呢?

:go加油!




大宅

積分: 2004


31#
發表於 11-11-8 09:58 |只看該作者

回覆:社工小丙 的帖子

最後, 我認為一個人值唔值得人鍾意唔係因為身份, 而係佢有冇做到令人喜歡的事。 ---非常同意!




大宅

積分: 2350


32#
發表於 11-11-9 11:44 |只看該作者
我仔到而家有時都話唔要亞爸, 咁我話你係咪真, 如果係, 以後冇daddy, 咁佢知我講得會真係做 (咁咪離婚, 等佢冇daddy), 咁佢就會話, 唔係但有時佢好煩, 而家有時都會同佢一齊睇波.

不過係我屋企係"惡媽慈父", 所以先會有咁既情況出現, 由細到大我老公太寵我仔, 所以佢唔怕佢老豆, 以前亞仔每次對老豆唔好, 我話亞仔時, 佢話亞仔仲細, 唔好鬧, 我話而家唔教將來大把你受, 結果而家10歲, 佢先想教, 亞仔咪反感lor.


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


33#
發表於 11-11-9 15:51 |只看該作者
回覆 carrie720 的帖子

心痛死呢!如果我c6係咁對個心肝椗囡囡,我一定醒佢上天花板(但不會在囡囡面前)

童言無忌,她講既係真心話,c6要反省吓點個女會唔中意佢,請他改正吧!

另一方面,妳平時都潛移默化地敎育囡囡尊重爸爸,不可以講這些話!


別墅

積分: 698


34#
發表於 11-11-13 03:54 |只看該作者

引用:回覆 carrie720 的帖子 夫妻間對孩子培育

原帖由 rbaggio74 於 11-10-30 發表
回覆 carrie720 的帖子

夫妻間對孩子培育立場南轅北轍,肯定對家庭和睦帶來不利影響。
這個道理是我常與家長們的一個提醒,子女不是第一順序,有良好的夫妻關係才重要。就如樓主的情況,丈夫不要太在意小朋友的說話,因為他們也不明白說話的内容。丈夫在處理子女行為是太太切勿火上加油,不要讓他覺得你不認同他的處理方法。當時的情況太太應該叫女兒道歉而不是抱著她,也可以向丈夫說女兒知錯了,丈夫明白就會冷靜下來,事後才討論。





複式洋房

積分: 320


35#
發表於 11-11-18 14:41 |只看該作者
我覺得大家應該從BB角度出發,其實2歲幾的BB系處在一個語言學習期,佢會對所有能刺激大人的說話都說一遍的,其實BB未必心里和嘴上說的是同一意思,他們只是對所有新學到的詞匯感到新奇有趣,嘗試運用,他們在腦里面自動配對語言,當家長對這類言語感到氣憤時,BB們更加覺得這些語言的魅力所在,更加會多講幾次,其實如果父母不表現出激動氣憤,BB們反而對這詞也不再感興趣。
如果真的對BB這些語言感到不悅,大可以溫柔對BB說,BB你說不愛我了,我感到好傷心的,你真的不愛我嗎?如果爸爸(媽媽)說不愛你了,你傷心嗎?
小孩子是要慢慢引導的,要有耐心,這樣大聲恐嚇他,會對他的成長造成一定程度的影響。
希望你也多點和你C6溝通,不要對小孩發脾氣。苦果以后你們自己會嘗到的。因為小孩是白紙,以后是什麽顏色都是為人父母給添上的!


禁止發言

積分: 1321


36#
發表於 11-11-18 19:23 |只看該作者

只係兩歲十個月大,爸爸你係唔係過份咗呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


37#
發表於 11-11-21 16:23 |只看該作者
有無了解過點解小朋友唔鐘意爸爸?
每日望住佢哋就充滿力量啦!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo