夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1905


21#
發表於 11-11-22 16:52 |只看該作者
回覆 Ivy005 的帖子

一年前嘅今日11月22日,我c6背叛我(嫖妓),原諒後發覺自己無時無刻都唔開心,
一有少少唔妥就覺得好似佢又再背叛我.完全對佢冇信心,
佢係有叫我俾次機會佢,但佢嘅態度好冷漠,事發後頭果半年,
我地成日為左好少事吵鬧,佢態度都好冷淡,我以為佢過左骨就當冇事發生過.
連氹都唔氹我,後來同fd哭訴,
fd話(佢唔係冷淡,冷漠,唔係每個男人做錯野都會將內疚放上臉,佢地可能係內心自責,覺得真係對你唔住,
就正如你唔小心滾水蕩傷別人,當你看到別人蕩傷的傷口,好自然你會自責,)

fd好似講得有d道理,所以我在c6面前,盡量把自己的傷口收好,然後跟自己說...(既然自己俾機會佢,原諒佢
就不要時時刻刻將唔開心的事掛在咀邊...)現在的我就是......靜觀其變




子爵府

積分: 12169


22#
發表於 11-11-22 18:23 |只看該作者

回覆:AQSIQ 的帖子

放下真要由心裡發出來,不要迫自己假裝,因為長久下來你一定會忍不住爆發出來。凡有外遇的婚姻,修復期間兩個人心中都有一條剌,一有任何風吹草動就如驚弓之島。你原諒的那一刻就千萬不要在吵架時再提來。這樣雙方才可以回復像未有事情發生前的相處。



mc <()>


別墅

積分: 787


23#
發表於 11-11-22 18:41 |只看該作者
佢唔去呃你0個個女人去找佢, 佢選擇對你坦白.
已經係一個好好的開始 ;)
你條刺可能未必會無左架,
不過你見佢有心同你去溝通,
去做一D野去KEEP住呢段關係.
你FEEL到0既, 俾D時間自己啦~~


複式洋房

積分: 298


24#
發表於 11-11-23 09:26 |只看該作者
回覆 AQSIQ 的帖子

其實C6 都有同我傾過, 做錯事既人係佢, 我選擇離開佢係應該的, 但我仍然O係佢身邊幫佢, 令佢好內疚, 覺得自己好無用, 會好自責. 有時我情緒唔好, 佢就更難受, 因為佢話係佢令我受呢種苦.
所以, 我諗原諒一個人其實唔難, 面對一個受自己傷害既人可能更辛苦.

我不是替那些不忠男人講說話, 無論原因係咩, 佢地呢個行為絕對唔岩. 只係, 我想用多角度去睇呢件事. 了解佢既心理狀態, 自己先唔會不斷要求對方為自己作出補償. 亦唔會因為對方一些不合意既反應/ 行為而影響 自己情緒. 要記住, 我們現在既目標係讓自己好過點, 愛自己, 走出陰霾...

現階段我沒有期望可以一下子回復當年, 係無可能既... 只要大家可以坦誠相對, 好好溝通... 希望有朝一日會更勝從前! 大家一起努力!


大宅

積分: 2958


25#
發表於 11-11-23 11:21 |只看該作者

回覆:如果面對呢?

好明白你呢刻感受,受了傷的女人要再同人個傷害你但又要同你一起走下半世的人是很痛苦。




男爵府

積分: 8215

熱血勳章


26#
發表於 11-11-23 11:31 |只看該作者

回覆:如果面對呢?

樓主你要加油啊,係最初呢段時間係會關係有隔膜咁,發生左呢啲事一定要時間同大家既付出黎維繫返。依家最重要係你既決定原諒定放棄?考慮清楚就唔好諗咁多,你老公都似想補救既,可以咪比個機會大家,希望你幸福




大宅

積分: 2412


27#
發表於 11-11-23 20:14 |只看該作者
樓主:

我都係面對緊同一問題!同我C6傾談當晚,佢為我紅著鼻淚水流出向我講d佢自己內心世界,我被感動下,再次給佢最後机會。我其實心裡好徬徨,一方面好想比机會,另方面好驚自己又再次受傷。原諒人條路好難行,特別係有少少唔對路時,自己不期然越諗越多。但C6又對自己既過敏反應,同樣緊張,結果大家都活在壓力中。我都好辛苦,C6比我更痛苦,連自信都開始冇,我唔想佢係咁,唯有自己忍受!

究竟我自己有冇行錯路?等到幾時先可以真正脫離呢種壓力?


複式洋房

積分: 494


28#
發表於 11-11-23 21:21 |只看該作者
大家努力下補救

點評

Ivy005  Thank you!  發表於 11-11-24 09:32


複式洋房

積分: 298


29#
發表於 11-11-24 09:31 |只看該作者
回覆 gthhh 的帖子

gthhh:

我同你既經歷一樣, 只係我c6 因為連工作都不順利, 所以現在咩自信都無晒. 有時都覺得兩個一起好有壓力, 一方面要控制自己, 一方面又要顧及佢感受, 又要.克制自己去重提舊事. 有時為左離開呢個困局, 我只好約下朋友, (當然佢地大部分其實都唔知我既真正不快)去分散自己既注意力.

其實, 表面上c6 好似回我身邊, 但係大家都無真正講過, 重新開始..... c6 仍在自責中, 不敢向我再許下任何承諾, 只說會繼續照顧我. 我亦唔敢再抱太大希望, 畢竟傷害太深... 只係順其自然, 盡量放低件事 .... 讓自己好過一d. 大家一起努力吧!


複式洋房

積分: 298


30#
發表於 11-11-24 09:33 |只看該作者
回覆 siuwan 的帖子

多謝你既支持, 好希望大家都有個幸福完整既家!


男爵府

積分: 6125


31#
發表於 11-11-24 09:39 |只看該作者
佢好似做野補救緊喎!!


複式洋房

積分: 178


32#
發表於 11-11-26 01:53 |只看該作者
抓爆頭都唔明白,女人用什麼理由說服自己去接受一個偷食男?!
簽婚書時,佢講的承諾早已拋諸腦後;
顯然女人還愛這個人,究竟她愛他什麼呢?!
英俊,高大威猛,事業有成,金錢物質,還有好多好多優點...
但他只有一個缺點,他沒有忠誠!
他的優點不屬於你一個人,你也不介意跟別人共享他的優點;
fine,那女人就不該抱怨了;
男人讓你知道的,你接受唷,..以後可別怪我..
這個女的我們叫「犯賤」(對不起或者有文雅點的形容詞可惜我暫時想不到)


複式洋房

積分: 298


33#
發表於 11-11-28 12:05 |只看該作者
回覆 gggg2000 的帖子

我不反對你的意見, 坦白說, 以前聽朋友說相同的經歷時,
我亦可以毫不留情地給一些很"理性的意見" ...
最後, 離婚過快樂新生活的有, 原諒再重過新生活的有, 離婚卻後悔的亦有, 原諒之後再離婚的亦有....
為何會有不同的結果? 可能正因為感情事有時真的令人摸不著頭腦的,
一起曾經歷過的點點滴滴, 亦只有當中兩個人最清楚.

我想原諒與否, 係睇當中兩個人有無心, 認為是否值得吧 ...
只有一方勉強都唔work.


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo