跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2372


21#
發表於 11-11-3 16:36 |只看該作者
回覆 giegie1222 的帖子

你個list好詳細呀, 唔該晒你呀


大宅

積分: 2372


22#
發表於 11-11-3 16:37 |只看該作者
Chocobean 發表於 11-11-3 14:02
我都唔係會一次過帶晒去嘅,
日用品同BB嘢我反而唔會緊張,我住醫院好近,
不過陣痛時要用嘅嘢(例如個波) ...

我想問個波即是什麼?? 有咩用架??


男爵府

積分: 6527

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 11-11-3 19:12 |只看該作者
回覆 tungmoon 的帖子
tungmoon 發表於 11-11-3 16:37
我想問個波即是什麼?? 有咩用架??


生產球。


平時返工都會有人帶返工坐,十分好坐,對個背部好好。
超痛嘅時候有幾個姿勢可以舒緩壓力,所以一定會帶去。


複式洋房

積分: 349


24#
發表於 11-11-3 23:50 |只看該作者
回覆 gmbb 的帖子

但佩麗好好用,而家惡露好易整到..所以好易要換.一打不算多架!


複式洋房

積分: 349


25#
發表於 11-11-3 23:56 |只看該作者
回覆 Chocobean 的帖子

因為網褲通爽傷口清爽易好! 惡露易整到... 所以綱褲都好好用架!

點評

Chocobean  哦,係窩,thank you  發表於 11-11-4 07:24


複式洋房

積分: 349


26#
發表於 11-11-4 00:01 |只看該作者
不過好depend on 你係邊到生.. 我上年在法國生.其實乜都唔洗帶.只帶自己清潔與保暖日用品便可以! 醫院送咗一pack乜都有.. 唔夠先叫老公帶黎!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo