夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19900


21#
發表於 11-11-14 02:21 |只看該作者
大家唔覺得爆房好污糟咩

點評

eeyorepigpig  其實都幾架....以前拍拖都會去爆下,但爆完番黎,成日覺得周身痕  發表於 11-11-14 10:01
請盡量唔好點評我,因為我通常用手機版,睇唔到ga!!!


大宅

積分: 1938


22#
發表於 11-11-14 03:44 |只看該作者


大宅

積分: 4672


23#
發表於 11-11-14 10:22 |只看該作者

回覆:冇乜mood搞野(同老爺奶奶住)

而家新樓係好細架咋,我都住緊,話就七百呎,但得七成實用。都無我父母住既六百呎居屋咁大,人地九成半實用。




子爵府

積分: 13783


24#
發表於 11-11-14 12:23 |只看該作者
我哋係搬出嚟住, 但同bb同房都要忍住把聲做, 嘈醒佢慘過有其他大人在家

點評

eeyorepigpig  HAHA....  發表於 11-11-14 13:45


教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


男爵府

積分: 7049


25#
發表於 11-11-15 13:58 |只看該作者
咁就算唔係同6299一齊住, 有小朋友之後都係會有人聽到ga la. 咁唔到有小朋友之後就唔再行周公?


複式洋房

積分: 283


26#
發表於 11-11-15 16:17 |只看該作者
ylc1015 發表於 11-11-13 18:49
成千尺都唔方便

咁你早啲瞓啦笑鳥


複式洋房

積分: 472


27#
發表於 11-11-15 17:24 |只看該作者

回覆:冇乜mood搞野(同老爺奶奶住)

我明,勁唔方便,一定要全屋人訓左先放心咁做!試過有次中途我奶奶敲門
都唔知應唔應我,自此之後等所有人訓左先搞




男爵府

積分: 7494


28#
發表於 11-11-15 17:25 |只看該作者
如果真係需要....可以去下d時租酒店麻....

我依d想搞都無得搞...


複式洋房

積分: 472


29#
發表於 11-11-15 17:26 |只看該作者

引用:會去咩地方爆等我都去爆下 +

原帖由 河馬媽咪 於 11-11-13 發表
會去咩地方爆等我都去爆下
但我覺得好污糟但野到病




男爵府

積分: 7049


30#
發表於 11-11-15 18:59 |只看該作者
回覆 Mrs.bb 的帖子

OMG 咁討厭!!! 係唔係你地嘈住佢ar?


複式洋房

積分: 472


31#
發表於 11-11-15 22:02 |只看該作者

引用:回覆+Mrs.bb+的帖子 OMG++咁討厭!!!+係

原帖由 kazakaza 於 11-11-15 發表
回覆 Mrs.bb 的帖子

OMG 咁討厭!!! 係唔係你地嘈住佢ar?
我隔離屋同我99唔岩,有日同我99講,叫佢好關晒d窗,費事聽到我地叫(可能有時襯屋企無人,盡情左)因為我地住村屋,唔知係咪話我地d叫床聲
自此連叫都無得叫mouth:



點評

淡然離去   唔好意思,笑佐出來。  發表於 11-12-2 01:37


男爵府

積分: 7049


32#
發表於 11-11-15 23:14 |只看該作者
回覆 Mrs.bb 的帖子

唔好意思, 笑左出來.. 你奶奶同你講番未瘀到爆...........
不過有時屋企冇人係度, 我老公睇A 片較大個speaker, 我都會同佢講 "一陣隔離屋D人會似為係我地叫ga


下次聽盡情之前真係要關好D窗先

點評

eeyorepigpig  哈哈...我睇到都笑左出黎,hehe!  發表於 11-11-16 10:51


複式洋房

積分: 472


33#
發表於 11-11-15 23:41 |只看該作者

引用:回覆+Mrs.bb+的帖子 唔好意思,+笑左出來..

原帖由 kazakaza 於 11-11-15 發表
回覆 Mrs.bb 的帖子

唔好意思, 笑左出來.. 你奶奶同你講番未瘀到爆...........
係呀依加會山晒d窗,做好晒安全操拖先可以開始做mouth:都幾煩,你知有時呢d野即興架啦

我99同返個講個時,我扮傻,問返佢叫咩:;pppp: 佢應我"點知佢"
可能真係暗示我地平時要細聲d




伯爵府

積分: 17144

熱血勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 11-11-16 10:49 |只看該作者
Mrs.bb 發表於 11-11-15 17:24
我明,勁唔方便,一定要全屋人訓左先放心咁做!試過有次中途我奶奶敲門
都唔知應唔應我,自此之後 ...

係呀係呀...我有時搞搞下,聽到出面有腳步聲都好驚架
一陣佢敲門點算......


伯爵府

積分: 17144

熱血勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 11-11-16 10:51 |只看該作者
Nothingman 發表於 11-11-15 17:25
如果真係需要....可以去下d時租酒店麻....

我依d想搞都無得搞...

點解你冇得搞呀??


伯爵府

積分: 17144

熱血勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 11-11-16 10:52 |只看該作者
Mrs.bb 發表於 11-11-15 22:02
我隔離屋同我99唔岩,有日同我99講,叫佢好關晒d窗,費事聽到我地叫(可能有時襯屋企無人,盡情左) ...

係啦...唔可以盡情嗌真係好辛苦囉.........


複式洋房

積分: 145


37#
發表於 11-11-16 11:07 |只看該作者

回覆:冇乜mood搞野(同老爺奶奶住)

成千呎都唔得!打通曬架?




男爵府

積分: 7494


38#
發表於 11-11-16 11:38 |只看該作者

回覆:eeyorepigpig 的帖子

老婆無興趣




男爵府

積分: 7494


39#
發表於 11-11-16 11:39 |只看該作者

引用:Quote:Nothingman+發表於+11-11-15+17:25+

原帖由 eeyorepigpig 於 11-11-16 發表
點解你冇得搞呀??
老婆無興趣




伯爵府

積分: 17144

熱血勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 11-11-16 13:54 |只看該作者
nikond90 發表於 11-11-16 11:07
成千呎都唔得!打通曬架?

成千呎又點...你估d房隔到九丈遠咩
咪又係o係隔離....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo