manman927 發表於 11-11-13 05:12
言語之間暗串佢返大陸做野咪仲開心, 自由, 冇人知你做乜
我再對住亞囝講, "你咁鐘意跟爸爸玩, 你跟埋爸爸返大陸啦, 爸爸係大陸仲好玩呀, 晚晚包你玩到唔想瞓呀
但不知如何開口. 是否直接講, 定比D提示佢先好呢??
mc <()>
)所以這幾日要我即時原諒佢是不可能(我同你們講我原諒左佢, 你們都唔好信呀, 哈哈!
) 昨日SEND左MSG比佢後, 我心情係明顯冇前幾日咁"那住""那住", 個心好像鬆左, 因我已訴說我的心聲. 希望佢自動自覺醒吾, 我都會開始為我日後既路打算(經過這件事, 我知道不能全信男人, 今日唔知聽日事, 縱使我想KEEP住這段婚姻, 但我亦要為自己既後著舖路, 做女人始終要留條路比自己行, 100%依靠一個男人完來係好危險). 另一方, 我會好好繼續湊好兩個仔女, 這幾天我的黑面子他們都應感覺到, 我好內疚呢! 不應帶給他們負能量, 我這個亞媽做得很失敗!!!