跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 173


21#
發表於 11-11-18 01:59 |只看該作者
無辦法啦!交通對小朋友好重要㗎!每日都要坐車,如果要轉車,真係好辛苦!


大宅

積分: 4077


22#
發表於 11-11-18 07:58 |只看該作者
我們是銀湖天峰的站
不知道離西沙路是不是很近?
學校和馬鞍山自組都是有車的。
九月坐了一個月馬鞍山自組,單程550,8:15上車,9:00會到學校了
因為小朋友暈車,幾乎天天吐,十月開始我自己送去學校
回來的校車是學校的,5:00上車,到銀湖天峰5:30,單程380
還是會暈車,但好一些
希望我們的校車資料能幫到你們
我們是K3才轉去孫方中的全日班的,因為這間學校是我們能夠找到的最好最適合我們的幼兒園了。
直到現在我還在後悔沒有在K1的時候就發現有這麼一間學校


子爵府

積分: 10618

畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 11-11-18 09:40 |只看該作者
其實西沙村屋係咪可以坐馬鞍山自組校車? 做頭站?
我都唔識路 !不過放棄好可惜wor !


大宅

積分: 4077


24#
發表於 11-11-18 09:48 |只看該作者
補充一下
上學也可以坐學校的校車
銀湖天峰8:35上車,九點前肯定是到了,單程大概是四百
我們暈車的情況有好轉會回去坐學校的校車


版主

積分: 53188

大廚勳章 玩具勳章 趣教勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


25#
發表於 11-11-18 09:55 |只看該作者
阿秋 發表於 11-11-17 22:33
我都正打算放棄,唔係因為交通問題,而係因為我想阿仔讀蒙特梭利,所以應該會揀平安福音堂或者係救世軍美田 ...
能夠幫助小朋友「學好做人和正確的學習態度」o既kg唔多,但係出面好多課餘活動都可以學普通話、英文,最重要係平時父母都幫手製造一個學習語言o既環境俾佢,淨係靠上堂學真係唔夠o架!
回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有


「喜樂」「感恩」開始


大宅

積分: 2334


26#
發表於 11-11-18 11:50 |只看該作者
jieruzhou 發表於 11-11-18 07:58
我們是銀湖天峰的站
不知道離西沙路是不是很近?
學校和馬鞍山自組都是有車的。
八卦多口問下, 因為囝囝讀威寶, 由新城市到富安(來回收緊$430)

據我所知孫幼用緊的校車公司(不是自組車)係跟威寶同一個校車公司

點解銀湖天峰到孫幼單程已經成380? 咁由新城市到孫幼(來回程)大概收幾$


大宅

積分: 1684


27#
發表於 11-11-19 23:37 |只看該作者
原來咁多小朋友都喺康傑讀緊n, 而k1會轉去孫幼, 我個囝囝都係, 依家讀緊康傑上NB


大宅

積分: 2251


28#
發表於 11-11-20 00:36 |只看該作者
我反而放棄孫幼轉康


大宅

積分: 2251


29#
發表於 11-11-22 23:04 |只看該作者

想問大家點解由康傑轉孫幼?

I saw many parents change k1! Want to know the reasons! Pls help!


大宅

積分: 1684


30#
發表於 11-11-22 23:57 |只看該作者
我轉校既原因同你上面講既原因一樣,其實你都知道兩間KG既分別,請恕我直言我估你放棄左孫幼會後侮,不如諗吓有咩方法送到個小朋友返孫幼啦....


大宅

積分: 2251


31#
發表於 11-11-23 00:04 |只看該作者
我都好苦惱!好喜歡孫幼英普!但問過校車不到!再講,好想知康傑係咪真係功課較深?升小學會跟到?


大宅

積分: 2251


32#
發表於 11-11-23 00:05 |只看該作者
知唔知有無司機電話可問?


大宅

積分: 1684


33#
發表於 11-11-23 00:16 |只看該作者
康傑跟唔跟到小學個程度我就唔知,但我選得孫幼我就希望佢語言方面個底好啲,學校成績到小學先再努力....你有facebook ma? 你想知既no. join左"大圍孫方中幼稚園同學仔會”就見到有媽咪post出黎


大宅

積分: 2251


34#
發表於 11-11-23 00:19 |只看該作者
Ok! I can find it in fb?


複式洋房

積分: 324


35#
發表於 11-11-23 11:00 |只看該作者
Sosiusiu:我同你想法一樣,在幼兒時佢好似海綿咁給收,尤其語言早接觸會好些,上到小學想考直資也可能有普通話底都着數D,我問過朋友個女學校幾錢學費(主要英+普通話)$7000,所以孫幼好抵讀。


大宅

積分: 2251


36#
發表於 11-11-25 12:31 |只看該作者
仲係未找到校車!點算?


複式洋房

積分: 324


37#
發表於 11-11-25 13:48 |只看該作者
Jaca:你有無找馬鞍山快線個肅太呀?


大宅

積分: 2334


38#
發表於 11-11-25 14:49 |只看該作者
Chasterccfung 發表於 11-11-25 13:48
Jaca:你有無找馬鞍山快線個肅太呀?

肅太是學校既校車公司, 不是自組特快車, 我比你啦, 你check 下

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo