夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 14430

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


21#
發表於 11-11-23 16:03 |只看該作者
tangbear 發表於 11-11-23 16:00
回覆 oxford0158 的帖子

其實又點止呢套劇先係咁呀....好多歌都係到歌頌舊愛tim....攪到我依家唔敢去唱K.. ...

唉.... 應得過有一日番工, mp3 第一首o既歌係 e 神o既"無人之境"


子爵府

積分: 12169


22#
發表於 11-11-23 16:40 |只看該作者
回覆 oxford0158 的帖子

坦白說有哪個女人可以輕易忘記得了?
我時不時都會想起,
那個時候的我又變得很低潮,
但隨著時間的過去,
如果你c6又對你仍然這樣好,
心痛的回憶會逐漸模糊,
或許有一天你會究然記不起這件事情真有發生嗎?

我發覺外遇這件事令我自己成長了不少,
在心態上開始學懂面對人生無常,
很多事情怎樣怕都沒有用,
最重要是抓緊現在這一刻,
因為這一刻才是可以控制到的,
下一刻誰人又可以預計到會發生甚麼事!

GOOD LUCK!
BE HAPPY! DON'T WORRY!
mc <()>


子爵府

積分: 12169


23#
發表於 11-11-23 16:40 |只看該作者
回覆 oxford0158 的帖子

坦白說有哪個女人可以輕易忘記得了?
我時不時都會想起,
那個時候的我又變得很低潮,
但隨著時間的過去,
如果你c6又對你仍然這樣好,
心痛的回憶會逐漸模糊,
或許有一天你會究然記不起這件事情真有發生嗎?

我發覺外遇這件事令我自己成長了不少,
在心態上開始學懂面對人生無常,
很多事情怎樣怕都沒有用,
最重要是抓緊現在這一刻,
因為這一刻才是可以控制到的,
下一刻誰人又可以預計到會發生甚麼事!

GOOD LUCK!
BE HAPPY! DON'T WORRY!
mc <()>


珍珠宮

積分: 45284


24#
發表於 11-11-23 17:17 |只看該作者
唔單止外遇,我發覺連衝口而出既說話都會令人好難忘記,
我e+已經冇得後悔


大宅

積分: 1141


25#
發表於 11-11-23 17:57 |只看該作者
oxford0158 發表於 11-11-23 12:41
回覆 Esther625 的帖子

係呀, 同你一樣, 最慘係個個女人係我朋友........ 一方面無O左個朋友, 另一方面成 ...

我個朋友仲同我講,[佢唔係一般旣狐狸精,我哋係朋友底...佢唔會拆散我頭家;佢有自己老公,只係一時貪玩同迷失咋!]

但我老公話我在佢倆最火熱的時侯拆敢佢哋...,女方決意斷這关係因為佢唔會同佢老公離婚但一路與我老公聯絡,因為我老公需要佢开解和分憂,因為我老公最愛的只有佢,亦只有佢心情好啲...但不想無咗這家,我有發顛...我老仲鬧我叫我睇[全為愛]文章;鬼叫你係女人~忍吓啦!佢仲成日叫我學(吸力)啦...見到我就討厭!


大宅

積分: 1141


26#
發表於 11-11-23 17:57 |只看該作者
oxford0158 發表於 11-11-23 12:41
回覆 Esther625 的帖子

係呀, 同你一樣, 最慘係個個女人係我朋友........ 一方面無O左個朋友, 另一方面成 ...

我個朋友仲同我講,[佢唔係一般旣狐狸精,我哋係朋友底...佢唔會拆散我頭家;佢有自己老公,只係一時貪玩同迷失咋!]

但我老公話我在佢倆最火熱的時侯拆敢佢哋...,女方決意斷這关係因為佢唔會同佢老公離婚但一路與我老公聯絡,因為我老公需要佢开解和分憂,因為我老公最愛的只有佢,亦只有佢心情好啲...但不想無咗這家,我有發顛...我老仲鬧我叫我睇[全為愛]文章;鬼叫你係女人~忍吓啦!佢仲成日叫我學(吸力)啦...見到我就討厭!


大宅

積分: 1170


27#
發表於 11-11-23 18:18 |只看該作者
我都同你一樣選擇原諒C6, 不過個心時常諗起佢做事, 就會好嬲好嬲, 但你C6都會有反應比你, 叫多次你原諒佢, 但我C6完全當件事已完結, 係我自己攞嚟, 有時我都諗, 原諒左就算, 再嘈都冇用, 所以我唔諗唔想, 要自己開心. 所以你都試吓啦


大宅

積分: 2228


28#
發表於 11-11-23 23:58 |只看該作者
發生了既事, 唔理佢, 真係唔代表無事架 ! 而家你唔理佢(指你心中既問題), 大家相處好似無野甘, 就好像一個井, 井低有好多既污泥, 但無野去攪動時, 井水望落去是好清澈的, 但當有人攪動一下井低, 立即整個井就污染了. 你跟老公既內心都要得醫治, 才能真正放下, 需要幫忙既搵我啦 !


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


29#
發表於 11-11-24 09:00 |只看該作者

回覆 回覆:oxford0158的帖子

用時間用意志用你對佢既愛去改變自已思想,咁係你既出路。 未結婚時佢有第三者,係我踢爆左,佢唔認既野我都一一係佢電話,電郵,Fb 揾哂出黎,我唔知而想知既一定迫到佢要講哂出黎,我朋友同佢講,你傻架明知我知得更多我越難原諒佢,叫佢唔好再講我知佢地既野。由我點折磨佢到日日轟炸不停Remind 佢做過咩,佢由死狗變為識反駁我都攪左好耐,日日都諗佢仲咩咁做,諗起佢同人合照,佢地既對話,我就會不停提,大家又去返原點。。佢成日同我講,點解我係八年入面對你既好,你唔諗,我對你差既半年你就唔可以唔諗,唔原諒佢,再提舊時大家都唔開心,又只會再鬧交。之後我再諗我真係好愛D 個人,迫自已就算諗起都唔可以再講出口,諗佢對我既好,諗我對佢曾經既不好,終於我地結埋婚,兩年後就要埋Bb,就生啦,我都無再係佢面前提,但唔代表我可以忘記,只係我想幸福過我而家既生活,唔想諗過去,或太長遠去諗佢會唔會再犯。好好活在當my,人生唔知有幾多知年頭,如果不幸地今日你或你愛既人因為咩意外路係mn,你會後悔當初仲咩路放下
重新過新既新活,過得幾耐開心既日子就幾耐。




子爵府

積分: 14837


30#
發表於 11-11-24 19:30 |只看該作者

回覆:原諒了, 但回憶卻不受控制

我都好難放下,我直頭喊住求c6放我一條生路,比我下半世唔好再去愛人~
一直以來,我愛佢多過佢愛我,
但付出14年時間,到今日佢依然落bar落disco搵食,我仲係做緊井底蛙,
好失望,好心痛,無力再去愛佢,
我話我唔同佢爭個女,只係想佢比番d




子爵府

積分: 14837


31#
發表於 11-11-24 19:31 |只看該作者

回覆:原諒了, 但回憶卻不受控制

只係想佢比番d尊嚴我




大宅

積分: 2556


32#
發表於 11-11-24 19:46 |只看該作者

原諒了, 但回憶卻不受控制

点解甘多男人都係咁




複式洋房

積分: 340


33#
發表於 11-11-24 20:01 |只看該作者

回覆:tyon 的帖子

其實有好多c9都一樣選擇原諒c6,已原諒之後周不時自己因有些原因又會想起(包括我自己)我c6係我生咗bb 6個月果陣就被發現但又死口唔認...為用時間能沖淡la~唔想自己係單親,而bb又變單親...須然自己係有條刺,但選擇原諒之後亦不要再了返出黎講,禁會對大家好啲




子爵府

積分: 14837


34#
發表於 11-11-24 22:07 |只看該作者
ching1209 發表於 11-11-24 20:01
其實有好多c9都一樣選擇原諒c6,已原諒之後周不時自己因有些原因又會想起(包括我自己)我c6係我生咗bb 6個月 ...
我只係覺得自己好傻,沒有好好愛自己,
真心獻出青春,時間,感情,精神落家庭度,
但原來佢不停追求更嫩口,更多新鮮感!
我已經3x,一定唔會夠後生鬥,
再過多幾年,又係得一殼眼淚!
縱使c6一直否認,朋友都話佢肯回頭,就原諒佢一次.
始終我地有兩個女,
但自己個心始終放唔低,係好痛,但唔想再回頭.
或者係害怕再受他傷害!


大宅

積分: 3912


35#
發表於 11-11-25 01:49 |只看該作者

回覆:原諒了, 但回憶卻不受控制

我覺得係冇可能忘記!我地未結婚時發生到現在已經8年,向果件事上令我學懂左好多野,呢8年佢對我好好,連仔都生埋,但心果條刺係拔唔走囉!時間會令件事變淡,但冇可能忘記!




子爵府

積分: 11657


36#
發表於 11-11-25 02:02 |只看該作者
本帖最後由 iluvmeeself 於 11-11-25 02:08 編輯

好明白你心情 !!

12 月就夠一年。。。但心依然痛。。。

佢對我的確好過以前。。。

但一切都已經太遲。。。。。。。。


我已經唔可以好似以前咁去愛佢。。。。


我好鐘意睇 tv ...
但唔知點解睇親咩都係講d賤男人去滾。。。

對我黎講。。。時間係唔可以沖淡一切。。。。
要我切切低低咁忘記呢件事。。。only if 比我遇到另外一個愛我既男人。。。。


複式洋房

積分: 295


37#
發表於 11-11-26 17:02 |只看該作者

回覆:原諒了, 但回憶卻不受控制

原諒
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=HK#/watch?v=D5mkXwx4WAU

原諒
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=HK#/watch?v=CBSIJCy9eMs

希望能給您一點鼓勵,加油!




複式洋房

積分: 295


38#
發表於 11-11-26 17:06 |只看該作者

引用:原諒 http://m.youtube.com/index?desktop_

原帖由 Cherry.Bee 於 11-11-26 發表
原諒
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=HK#/watch?v=D5mkXwx4WAU
原來用iPhone係send 唔到條link




大宅

積分: 3812


39#
發表於 11-11-27 23:44 |只看該作者
oxford0158 發表於 11-11-23 11:50
由我決定原諒佢o既一刻開始, 我知我自己的心理一定會受到好多沖擊.......

其實, 我知佢真心悔改, 佢對我好 ...
慢慢嚟啦...人唔係電腦, 唔係話del 就可以del, 比d時間佢睇佢係咪真係有心改變同補償啦


子爵府

積分: 14430

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


40#
發表於 11-11-28 11:02 |只看該作者
tyon 發表於 11-11-24 22:07
我只係覺得自己好傻,沒有好好愛自己,
真心獻出青春,時間,感情,精神落家庭度,
但原來佢不停追求更嫩口,更多 ...

你都好似我開頭咁, 其實想當日, 我都己經下定決心去離婚, 我己經為自己舖定一條離婚之路.........我明白, 要作出呢個決定真係好難好難, 需要好多好多好多好多勇氣. 但講出口O個刻, 我完全有如釋重負, 鬆一口氣, 成個人輕哂O既感覺.............

所以我之前朋友都講, 握緊拳頭, 你手中什麼都沒有, 放開雙手, 你可以得到更多...........

決定呢 D 野, 係好個人, 好似我身邊朋友, 每一個都支持我離婚. 但, 我絶對相信, 自己個心一定有一個決定, 當然, 要睇環境和對方O既反應............ 我O既中旨係: 要別人愛自己, 先要自愛. 對一個唔愛自己O既人, 如何作賤自己, 也無補於事...........我興幸係, 我 C 6 真心悔改 & 回頭........

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo