自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 777


21#
發表於 11-11-25 11:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20429


22#
發表於 11-11-25 11:17 |只看該作者
或者你仲年青,慢慢嚟

想當年我哋供樓佔差不多一半都捱過,利率亦經歷過over 10%
依家輕鬆好多, 兩公婆住緊嗰間已經full payment
供我夫母嗰間佔我入息 1/4

點評

charchar2001  想請教一下, 果時大家係唔係好慳???  發表於 11-11-25 11:24


禁止發言

積分: 86211

有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 11-11-25 11:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 86211

有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 11-11-25 11:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 11-11-25 11:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2578


26#
發表於 11-11-25 11:20 |只看該作者
回覆 ankle 的帖子

唉.........己confirm準備換樓.....但計一下已佔入息38%, 有d 驚, 本身層樓供了3年~~

點評

VivienMan  小小意思,攤長DD還啦,我都係咁!  發表於 11-11-25 12:44
happymama2009  38%真係幾高! 公一份婆一份嗎?  發表於 11-11-25 12:21


男爵府

積分: 8888


27#
發表於 11-11-25 11:20 |只看該作者
佔我老公人工的15%,佔我份人工0%,wahahahahaa

點評

charchar2001  幸福媽媽~~~  發表於 11-11-25 11:25


伯爵府

積分: 17328

畀面勳章


28#
發表於 11-11-25 11:21 |只看該作者
boobecky 發表於 11-11-25 11:13
呢層上年先換咋喎, 供咗1.5年咋喎

唔係新樓...只係比足3成首期, 因為想供平少少, 等每月家庭壓力無咁大啫, 呢d真係要計過度過先上會架

點評

charchar2001  係呀~~所以, 我有d驚~~~  發表於 11-11-25 11:26


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 11-11-25 11:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17328

畀面勳章


30#
發表於 11-11-25 11:27 |只看該作者
charchar2001 發表於 11-11-25 11:20
回覆 ankle 的帖子

唉.........己confirm準備換樓.....但計一下已佔入息38%, 有d 驚, 本身層樓供了3年~~ ...

你本身有無小朋友先? 如果無小朋友, 供樓佔入息38%都ok, 否則我覺得太大壓力
因為小朋友本身有好多駛費, 唔係慳慳下就慳到出黎...


大宅

積分: 2578


31#
發表於 11-11-25 11:30 |只看該作者
回覆 boobecky 的帖子

諗住計劃出年生............所以有d驚~~~生小朋友一個月平均使費用多少??


男爵府

積分: 8888


32#
發表於 11-11-25 11:31 |只看該作者
我想生三個 發表於 11-11-25 11:24
你老公搵好多

ok la,又唔係咩大富之家,零一年尾買嘅,個樓價都唔算太癲,如果係沙士時買的話,應該發左添呀!


伯爵府

積分: 17328

畀面勳章


33#
發表於 11-11-25 11:34 |只看該作者
charchar2001 發表於 11-11-25 11:30
回覆 boobecky 的帖子

諗住計劃出年生............所以有d驚~~~生小朋友一個月平均使費用多少?? ...

如果生小朋友, 咁供樓38%係高啦, 你小朋友出世, 先唔好講奶粉尿片, 你或者要揾人湊bb, 工人又好, daddy /mami又好, 呢d都要比錢, 所以, 預鬆d好d...

點評

charchar2001  唉.....  發表於 11-11-25 11:45


男爵府

積分: 8888


34#
發表於 11-11-25 11:34 |只看該作者
charchar2001 發表於 11-11-25 11:30
回覆 boobecky 的帖子

諗住計劃出年生............所以有d驚~~~生小朋友一個月平均使費用多少?? ...

養小朋友呢家野,可大可小,同埋佔38%都要視乎個總數係幾多,如果搵10萬嘅話,供3萬8都唔大問題,但如果係2萬,咁就要計清楚條數,預左樣樣都要慳住洗

點評

charchar2001  緊係得幾萬果d啦~~~  發表於 11-11-25 11:45


男爵府

積分: 6598


35#
發表於 11-11-25 11:35 |只看該作者
我要供25%。

點評

charchar2001  都很健康~~~  發表於 11-11-25 11:46


侯爵府

積分: 20429


36#
發表於 11-11-25 11:35 |只看該作者
又不至於好慳,量入為出一定唔會使突咁啦
只係我哋2個都不太需要用奢侈品

點評

charchar2001    發表於 11-11-25 11:47


大宅

積分: 3409


37#
發表於 11-11-25 11:37 |只看該作者

回覆:你們, 供樓佔家庭入息幾多?

20% for us



點評

charchar2001    發表於 11-11-25 11:47


大宅

積分: 2951

畀面勳章


38#
發表於 11-11-25 11:43 |只看該作者

回覆:你們, 供樓佔家庭入息幾多?

10%



點評

charchar2001  勁~~  發表於 11-11-25 11:48


翡翠宮

積分: 97287


39#
發表於 11-11-25 11:43 |只看該作者
26% 老公人工,我收入不定冇得計。

近年供款比例普遍低,一般20-30%
97 時好多供8,9 成都唔知點過日子!
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 9326


40#
發表於 11-11-25 11:46 |只看該作者

回覆:你們, 供樓佔家庭入息幾多?

唔夠2成。



點評

charchar2001  好幸福~~  發表於 11-11-25 11:49

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo