懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3857


21#
發表於 11-11-28 00:15 |只看該作者

回覆:生產時要除玉鈪嗎?

我上年係威記生,無除呀!姑娘都無要求!




男爵府

積分: 5224


22#
發表於 11-11-28 01:19 |只看該作者

回覆:生產時要除玉鈪嗎?

不用!
因為我都戴住的!除不了!
姑娘會用膠布包住它!




男爵府

積分: 8567

環保接龍勳章


23#
發表於 11-11-28 01:21 |只看該作者

回覆:生產時要除玉鈪嗎?

唔洗除!到時姑娘會幫妳搵膠布包住架喇!




珍珠宮

積分: 31920

牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 11-11-28 01:55 |只看該作者

回覆:生產時要除玉鈪嗎?

我嗰陣都無除姑娘亦都無同我包住隻鈪





別墅

積分: 626


25#
發表於 11-11-28 02:50 |只看該作者

生產時要除玉鈪嗎?

吾駛除,不過佢有講明到時可能會會膠紙包,咁都時閣下隻鈪點清潔翻就自理,我都無除,隻鈪岩岩好帶得入咋,真系除吾翻




大宅

積分: 3375


26#
發表於 11-11-28 16:46 |只看該作者
你同姑娘講你除5到..佢地會搵野包住佢架...


大宅

積分: 1080


27#
發表於 11-11-28 19:56 |只看該作者
應該唔係懶得幫你包,而係怕一陣真係整爛左要醫院賠,更甚係介損產婦仲大鑊...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo