網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 190


21#
發表於 11-11-30 11:29 |只看該作者
本帖最後由 蜘蛛仔 於 11-11-30 11:35 編輯
lingmama2008 發表於 11-11-30 10:55
點樣做到付? 係咪同賣家講要做 "順豐到付" 就得?

系.
即使系1.5KG运费都系36RMB而唔系40RMB.而且顺丰价格系全网统一冇理由单面写少然后实际又收多.


子爵府

積分: 14830


22#
發表於 11-11-30 13:52 |只看該作者
回覆 lingmama2008 的帖子

Yes. 如果佢唔肯, 就要維權


男爵府

積分: 5557


23#
發表於 11-11-30 23:05 |只看該作者
賣家堅持順豐向他收了40人仔, 不肯退10人仔


男爵府

積分: 5557


24#
發表於 11-11-30 23:43 |只看該作者
賣家好強硬, 唔肯退多收的10人仔, 雖然$唔係多, 不過明知比人呃, 而且己向佢要求退10人仔, 無理由咁就照比$~~
但我唔識維權, 會唔會用好多時間? 因為唔係晚晚可以上網, 要settle好晒對仔女, 再睇下會唔會太夜
案發經過: 26/11拍, 29/11順豐送貨來, 順豐單寫0.8kg, 30人仔, 但賣家話係1.23kg 40人仔, 我要求佢比佢張單我睇, 佢話明天回公司搵先有, 我覺得佢係拖延, 晒我時間, 想我放棄~
如果要維權, 做法係點? 搵左好耐, 都唔知係掀邊度?
救命

點評

prettybabe  未夠七日可按申請退款?  發表於 11-12-1 22:50


男爵府

積分: 8401


25#
發表於 11-11-30 23:47 |只看該作者
lingmama2008 發表於 11-11-30 23:43
賣家好強硬, 唔肯退多收的10人仔, 雖然$唔係多, 不過明知比人呃, 而且己向佢要求退10人仔, 無理由咁就照比$ ...
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4384462

9. 廷長交易時間/退貨/維權/投訴


點評

prettybabe  我而家都係有乜衣郁先按退款至慢慢同佢傾,否則過咗維權時限就無得追究.  發表於 11-12-1 22:53


禁止訪問

積分: 47750


26#
發表於 11-12-1 22:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4693


27#
發表於 11-12-2 11:57 |只看該作者
申請退款, 記得UPLOAD埋張單

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo