自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 45360


21#
發表於 11-12-7 18:13 |只看該作者
Ma_Mi 發表於 11-12-7 11:03
Yes,提起就激氣,買珍珠奶茶都唔收兩個五毫~佢沖完出來,先同我講唔收,激氣到,我同佢講,你又冇貼張紙出來話唔 ...


你有無堅持 ?


水晶宮

積分: 64904


22#
發表於 11-12-7 18:19 |只看該作者

引用:我試過一次,+係茶餐廳食早餐,+個收銀仲串爆

原帖由 auntie_big 於 11-12-07 發表
我試過一次, 係茶餐廳食早餐, 個收銀仲串爆打開個收銀機話已經收好多亳子, 我話你收人地唔收我gei即係咩意 ...




從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


翡翠宮

積分: 82107

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 11-12-7 18:19 |只看該作者


大宅

積分: 1716


24#
發表於 11-12-7 19:01 |只看該作者
我上次買麵包, 買咗$10.5. 我俾咗一張10蚊, 2個2毫加1個1毫. 個阿姐好悔氣講"本來就唔收ga la, 今次算la". 我以為佢有寫明, 所以我都講咗Sorry! 但係其實我睇真D係冇ge wor. 同埋諗諗吓佢D包又要有5毫子尾數, 又唔係用唔返, 轉個手就找返俾人la, 點解要咁悔氣話人呢?


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 11-12-7 19:03 |只看該作者
唉... 好多都唔收毫子好耐啦, 不如唔好出


大宅

積分: 4767

畀面勳章


26#
發表於 11-12-7 19:09 |只看該作者
我都試過酒樓話唔收五毫..但係我又試過係街市買菜..個小販居然肯收我d1,2毫子哦..


水晶宮

積分: 56409


27#
發表於 11-12-7 19:28 |只看該作者

引用:我都試過酒樓話唔收五毫..但係我又試過係街

原帖由 wingirl88 於 11-12-07 發表
我都試過酒樓話唔收五毫..但係我又試過係街市買菜..個小販居然肯收我d1,2毫子哦.. ...
咁你咪好囉,我次次去都唔收呀!:;pppp:



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


28#
發表於 11-12-7 19:31 |只看該作者

回覆:而家買個早餐,連兩個五毫都唔收...

下次大佢話唔over兩蚊都唔收我咪報警囉:;pppp::;pppp:





大宅

積分: 4580


29#
發表於 11-12-7 20:42 |只看該作者
sasa@uk 發表於 11-12-7 18:13
你有無堅持 ?


後尾, 我同佢講, 如果你唔收我就冇錢架啦, 佢就死死地氣回左...
都唔知點解D人要咁囉, 唔通五毫唔係錢咁~

點評

sasa@uk    發表於 11-12-7 21:52


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


30#
發表於 11-12-7 20:44 |只看該作者

引用:我試過一次,+係茶餐廳食早餐,+個收銀仲串爆

原帖由 auntie_big 於 11-12-07 發表
我試過一次, 係茶餐廳食早餐, 個收銀仲串爆打開個收銀機話已經收好多亳子, 我話你收人地唔收我gei即係咩意 ...
我又試過呀!一模一樣,但點解唔收毫子?



My Two Princess


珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


31#
發表於 11-12-7 20:48 |只看該作者
連鎖店, 大公司通常都收嘅.
如果係細鋪頭要比, 會問一聲佢收唔收, 如果佢唔收咪算囉, 費事自己谷氣.


翡翠宮

積分: 86799


32#
發表於 11-12-7 21:53 |只看該作者

回覆:而家買個早餐,連兩個五毫都唔收...

5毫子幾時變咗唔係通用貨幣?




水晶宮

積分: 73395


33#
發表於 11-12-7 21:55 |只看該作者

而家買個早餐,連兩個五毫都唔收...

係,而家好多店都吾收




珊瑚宮

積分: 112218

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


34#
發表於 11-12-7 21:56 |只看該作者
政府不如全面回收毫子然後廢曬佢啦 agree


大宅

積分: 1941


35#
發表於 11-12-7 21:57 |只看該作者
我會連個早餐都唔買~


侯爵府

積分: 20092

畀面勳章


36#
發表於 11-12-7 21:59 |只看該作者


伯爵府

積分: 19540


37#
發表於 11-12-7 22:03 |只看該作者

回覆:而家買個早餐,連兩個五毫都唔收...

我d毫子已經攞晒去郵票機買郵寄




別墅

積分: 554


38#
發表於 11-12-7 23:02 |只看該作者
我C6之前成堆差不多成百蚊一,二,五亳,好多地方用唔到,mouth:
但後來我發現到粥舖外賣要加五亳,所以我有一次買早餐比左6蚊五亳個亞姐,亞姐都不知幾開心~
之後又比我發現有間麵包店D包$4.3/$3.7,於是我又比一大堆一,二毫,個老闆娘仲同我講佢最鍾意亳子~於是我屋企D亳子全部消失了~


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 11-12-7 23:07 |只看該作者
如果佢有貼出嚟 , 佢有權唔收架


子爵府

積分: 13689


40#
發表於 11-12-8 01:00 |只看該作者

而家買個早餐,連兩個五毫都唔收...

佢唔收咪走人,唔幫襯囉!睇佢幾時執!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo