自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 215


21#
發表於 11-12-10 11:41 |只看該作者
老師都好辛苦,應該鼓勵一下。


禁止訪問

積分: 29500

好媽媽勳章


22#
發表於 11-12-10 14:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87392


23#
發表於 11-12-10 15:25 |只看該作者

回覆 回覆:oldcake的帖子

如果係我,我會當衆回番佢"乜你覺得我有講錯咩??定還是你覺得老師教得唔好呀??我個小朋友成績進步左好多,你個小朋友成績好差咩??"呢d人當衆咁樣話你,仲使乜比面佢,我仲會加多句"呢番稱讚的說係我小朋友亦係我的心聲,我只係有個句講個句,乜得罪你咩??"




子爵府

積分: 10647

畀面勳章


24#
發表於 11-12-10 15:25 |只看該作者
家長日, 平時電話我都會同老師講:辛苦晒你啦老師, 多謝你~

我又冇諗過人地會唔會覺得我擦鞋定點..

我只係知, 老師有心做, 我真係應該要多謝佢囉~~~


水晶宮

積分: 65733


25#
發表於 11-12-10 15:36 |只看該作者
我都覺得一個有heart既老師,會令學生產生興趣,應該表揚添。如果做得好又
冇人出聲,有時兼顅唔到少少就俾人port,你話幾沮喪呀。E+好多家長好喜歡投
訴,又縱自己仔女,搞到佢地變哂港童,而老師就做到意興闌珊啦。


翡翠宮

積分: 87392


26#
發表於 11-12-10 16:39 |只看該作者

回覆 回覆:HLDMaMa的帖子

係,你講得無錯,做得幾好平時幾盡心盡力都抵唔比一個半個家長投訴,有時家長投訴的原因都幾無理,試過有家長話我開學幾日都無打過一個電話比佢報告小朋友的情況,我心諗得個幾日都少少時間我了解下班學生先喇,一班廿幾三十個學生,我要盡快認得哂佢地的名同樣,仲要把握時間了解佢地每人的性格,仲要就住每個家長的喜好黎講野,打遲少少都比人投訴,又試過有家長向校長投訴話老師咁夜打比佢,但其實只係8點幾,結果校長開會話唔準老師遲過7點打比家長,老師肯開ot同家長溝通都要投訴,都唔你欣賞但都唔使向校長投訴掛~~~

再講,依架d校長當教育係一門生意,家長永遠是對的,完全無哂教學宗旨,試過有家長收到評估表後話老師評得唔好,校長竟然要老師做過一份好好睇睇既比家長,仲要d校長係咁收生,一個兩歲班收到三十幾仔都話未收夠,仲要申請多十個位,但竟然又批,但人手就唔加,成個課室擺滿枱椅,逼到老師都無位行,連最基本的活動角都無,校長話唔使活動角,只要擺枱椅比到學生坐就得,但實情係枱椅都已經無位擺,個校長竟然話叫老師自己諗掂佢,總之仲未收齊學生,仲有排加~~~

我就係做到對呢行無哂留戀,反正依架有左bb,我都唔想有時間教好人地的仔女,搞到無時間教自己仔女,所以我決定辭職,最多之後慳d,我都唔想再做呢行~~~




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo