家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9594


21#
發表於 11-12-22 13:40 |只看該作者
hkcarl 發表於 11-12-22 13:34
講真,買得呢2隻BOND FUND,都係收息同埋風險低於股票啫,再講BOND始終無本能力係較高! ...

係丫, 感覺上幾好, 好似買左間細價樓收租咁, 月月有息收唔洗追租維修 ~

點評

hkcarl  同意   發表於 11-12-22 13:58


子爵府

積分: 10329


22#
發表於 11-12-22 15:20 |只看該作者
我都有買左鄧普頓隻亞洲增長基金,08年月供至今,之前亦試過賺60-70%,現在差了都有成OVER30%以上賺,我都無想過走. D錢放係度都吾知搞乜. 反而d股票死晒. 所以D人成日叫人吾好買基金我都無理. 但當然有失敗的,隻Schoders 新興市場FUND都蝕15%,但我覺得仍沒股票咁入肉,都照放係度,照月供,想現在平可供多D,到市旺時,便會有好回報.看3-5年,好似我隻鄧普頓亞洲增長基金咁都吾錯.


男爵府

積分: 9594


23#
發表於 11-12-22 18:35 |只看該作者
回覆 familyking 的帖子

多謝分享, TEMP ASIAN GROWTH 都係一隻獲高度評價既基金, 都曾經持有過 ~

其實基金長線投資都有其好處既, 你LUMP SUM 定一直月供 ? 成績唔錯喎 ~


男爵府

積分: 9594


24#
發表於 12-1-10 17:14 |只看該作者
好開心想分享下, 本身月月派息既, 剛剛CHECK 到呢個月竟然出DOUBLE 息, 估唔到基金派息都有雙糧, 幾驚喜下, 剛趕及新年前入戶口, 可以鬆手D 封大封D利是啦 ~

嚴惡基金者請高抬貴手, 不喜勿插 ~


禁止訪問

積分: 1952


25#
發表於 12-1-10 17:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9594


26#
發表於 12-1-10 17:25 |只看該作者
回覆 papasan 的帖子

買得債券基金都係求穩定, 上落幾個%, 希望今年表現好番少少, 不過唔知2,3月個歐債會攪成點啦 .....


複式洋房

積分: 259


27#
發表於 12-1-10 17:29 |只看該作者
如果響銀行買呢隻,係唔係lump sum係唔係恒生最平? 月供就永隆?
我想搵港幣計價,每月派息(單位),

好似只有匯豐有,不過有過"基金交付"費 $100,問過好似係個個月收....(希望無理解錯)

申報:本人持有此基金,亦持有其他投資產品,希望可以比較各者利弊


禁止訪問

積分: 1952


28#
發表於 12-1-10 17:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9594


29#
發表於 12-1-10 17:39 |只看該作者
dannywong9413 發表於 12-1-10 17:29
如果響銀行買呢隻,係唔係lump sum係唔係恒生最平? 月供就永隆?
我想搵港幣計價,每月派息(單位),

FYI, 我持有USD (Int) & HKD (Int), LUMPSUM 係 CITIBANK買的, 個時因為某些原因好平/免費購入, 不過佢平時既認購/轉換費都比較貴既 ~

之前幾年係中銀TRADE開基金, 佢地既收費就相對平, E家有無加左就唔知啦 ~

一定要格下價丫 !!!


複式洋房

積分: 259


30#
發表於 12-1-10 17:49 |只看該作者
rentssp 發表於 12-1-10 17:39
FYI, 我持有USD (Int) & HKD (Int), LUMPSUM 係 CITIBANK買的, 個時因為某些原因好平/免費購入, 不過佢平 ...
應該無luu~我都有做過下功課

有無人響永隆月供?
因為我無永隆戶口,唔知係唔係開咗就可以做月供?

我上次去沙田永隆問,佢話無投資服務唔可以答,
上網頁又好似無乜資料


禁止訪問

積分: 1952


31#
發表於 12-1-10 17:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9594


32#
發表於 12-1-10 17:59 |只看該作者
回覆 dannywong9413 的帖子

你意思係E家無呢隻FUND賣, 定無得平丫?

月供其實會貴左, 點解唔儲多些少LUMPSUM 一手一手咁買, 中銀一手都係AROUND 1萬, 愈大手買愈平丫 ...

細行D SERVICE / PLATFORM 麻麻, 我會首選有ONLINE PLATFORM


複式洋房

積分: 259


33#
發表於 12-1-10 18:13 |只看該作者
本帖最後由 dannywong9413 於 12-1-10 18:14 編輯
rentssp 發表於 12-1-10 17:59
回覆 dannywong9413 的帖子

你意思係E家無呢隻FUND賣, 定無得平丫?

只係無得平je,恒生買bond fund 1.5%認購費(優惠期內)
不過最少要20000HKD

Bond Fund lump sum 買都還可以....


民房

積分: 10


34#
發表於 12-1-11 12:59 |只看該作者

回覆:hkcarl 的帖子

個人認為呢隻基會買一些回報高的政府債方向正確,加上長綫美金弱勢,買用其他貨幣嘅資產我睇好




大宅

積分: 1066


35#
發表於 12-1-11 13:44 |只看該作者
Klim.Kwan 發表於 12-1-11 12:59
個人認為呢隻基會買一些回報高的政府債方向正確,加上長綫美金弱勢,買用其他貨幣嘅資產我睇好



...
勁人...1).梨是此基金经你 2) 勾洲政府債卷.....呀!......d申聞吾系話...有問題 --> 你話方向正確 ?

十足 禾 偶像 沈大師

長綫美金弱勢 ---> 長綫.............................禾都會 C.....


男爵府

積分: 9594


36#
發表於 12-2-14 18:51 |只看該作者
rentssp 發表於 11-12-16 16:12
諗住長線穩穩陣陣每月收息, 估唔到今年都跌近1成, 適宜繼續揸落去嗎 ? 下年前景如何?

上年跌個1成已經番家鄉了, 感覺好多了 ~

點評

babysweetheart  咁你有冇諗住放晒佢?  發表於 12-2-14 21:12


男爵府

積分: 9594


37#
發表於 12-2-14 19:03 |只看該作者
h9822532 發表於 11-12-19 17:05
我都有隻聯博環球債券, 都跌近一成, 都係唔知點算好, 蝕左幾萬, 又唔想放!

HI, 你隻聯博環球債券, 返家鄉未丫, 應該都差唔多啦 ~


大宅

積分: 1867

畀面勳章


38#
發表於 12-2-14 20:15 |只看該作者
聯博-環球高收益基金 (AT類-澳元對沖-每月派息-現金)

我有呢隻
so far so good 唔計派息仲負緊3%
努力幫d仔溫書中


男爵府

積分: 9594


39#
發表於 12-2-14 20:54 |只看該作者
回覆 benckc611 的帖子

你幾時買架?

BTW 澳元對沖 係米可以享受澳元升值架?


大宅

積分: 1867

畀面勳章


40#
發表於 12-2-14 20:59 |只看該作者
rentssp 發表於 12-2-14 20:54
回覆 benckc611 的帖子

你幾時買架?


上年9月買架最多好似跌多過10%
用AUD買派息都係AUD
係呀可以享受澳元升值 但都要成受跌既風險

努力幫d仔溫書中

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo