烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 1834


21#
發表於 12-1-2 22:56 |只看該作者

引用:啱啱買咗象印,佢個內煲係三層不銹綱,好似

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1834


22#
發表於 12-1-2 22:58 |只看該作者

引用:我昨早第一次炆豬手.+將隻豬手放入+Thermos

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17463


23#
發表於 12-1-2 23:39 |只看該作者
beautichan 發表於 12-1-2 22:58
瓦煲係買果陣送埋架

瓦煲有三個 size: 大, 中, 小
我買8L時送左一個大的給我.
因我嫌太大, 自己另外再買隻小的. 小的無減價時好似係買左 $250 左右. 2011年好似8月左右吉之島減價, 我見 $110 好抵所以買多隻備用.


禁止訪問

積分: 1834


24#
發表於 12-1-3 00:44 |只看該作者

回覆:想買真空煲,有咩好介紹!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4906


25#
發表於 12-1-3 00:56 |只看該作者

回覆:想買真空煲,有咩好介紹!

Thermos,已經用左十幾年啦!都無穿無(難)




男爵府

積分: 7512


26#
發表於 12-1-3 16:39 |只看該作者
回覆 wksin 的帖子

agree!!! I used 4.5L for more than 15 yrs but I also buy a 8L last year as I used to boil soup for 2 dinners and 4.5L is not enough for us. ( We love soup very very much)


大宅

積分: 1770

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


27#
發表於 12-1-4 03:12 |只看該作者

回覆:beautichan 的帖子

都幾好呀!我最鐘意佢個內煲煲蓋係玻璃同埋有個排氣孔,可以睇到裏面又唔驚滾瀉




禁止訪問

積分: 7068


28#
發表於 12-1-4 23:39 |只看該作者

回覆:想買真空煲,有咩好介紹!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1834


29#
發表於 12-1-6 19:08 |只看該作者

回覆:tammymommy 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4345


30#
發表於 12-1-7 13:30 |只看該作者

回覆 回覆:rositaso的帖子

買Themos啦,用了15+年了




大宅

積分: 1145


31#
發表於 12-1-14 07:55 |只看該作者
我都係用Thermos戶外版6L, 貪佢靚D同埋慳位D!都好鐘意個陶瓷煲但未唸到收去邊,又怕俾工人打爛......


大宅

積分: 4577


32#
發表於 12-1-14 08:43 |只看該作者
beautichan 發表於 12-1-2 22:56
可以報告下用後感嗎...?
因為我都想買但未知買邊個牌子好...

我THERMOS 有一個8L (東南亞) 一個4.5L (made in JAPAN), TIGER 有個3.5L (made in JAPAN), 我覺得好明顯made in JAPAN 係靘料實淨好多, 尢其是個蓋, THERMOS 好燙手. 再要買我會選TIGER 或 象印, 新MODEL 仲好靚仔tim.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo