親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   11


公爵府

積分: 26490


21#
發表於 12-1-2 15:04 |只看該作者

引用:土荀凍好懷念

原帖由 canies 於 12-01-02 發表
土荀凍好懷念
但老公話唔敢食!




公爵府

積分: 26490


22#
發表於 12-1-2 15:10 |只看該作者

回覆:焯媽媽 的帖子

已經第二日留係鼓浪嶼,超多人!




公爵府

積分: 26490


23#
發表於 12-1-2 15:42 |只看該作者

回覆:焯媽媽 的帖子

豉浪嶼的cafe很有特色!又有free wifi的!



點評

志志媽咪  靚係靚,但係個公廁就..........唉  發表於 12-1-2 18:44


公爵府

積分: 26490


24#
發表於 12-1-2 16:42 |只看該作者

回覆:焯媽媽 的帖子

返到酒店,準備出發去機場啦!

四天廈門之旅就快結束!





伯爵府

積分: 17809

母親節2025勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


25#
發表於 12-1-2 18:45 |只看該作者
回覆 焯媽媽 的帖子

想問你去左邊個土樓?同埋如何去的?


公爵府

積分: 26490


26#
發表於 12-1-2 18:51 |只看該作者

引用:回覆+焯媽媽+的帖子想問你去左邊個土樓?

本帖最後由 焯媽媽 於 12-1-2 23:54 編輯
原帖由 志志媽咪 於 12-01-02 發表
回覆 焯媽媽 的帖子

想問你去左邊個土樓?同埋如何去的?

我去左永定土樓,酒店有一天團,約135元一個人,包車,入場券,午餐。團餐,酒店接送,我今晚post相。




伯爵府

積分: 17809

母親節2025勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-1-2 18:53 |只看該作者
回覆 焯媽媽 的帖子

Thx!


公爵府

積分: 26490


28#
發表於 12-1-2 18:54 |只看該作者

回覆:焯媽媽 的帖子

我而家係廈門機場貴賓候機室,有紅酒,杯麵,等我今晚post相!




伯爵府

積分: 17809

母親節2025勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


29#
發表於 12-1-3 22:58 |只看該作者

回覆:焯媽媽 的帖子

Waiting for your nice pics.




公爵府

積分: 26490


30#
發表於 12-1-3 23:17 |只看該作者
永定土樓 - 有最大的承啟樓..

亦有最多的土樓 - 約20000座土樓..

睇片..





公爵府

積分: 26490


31#
發表於 12-1-3 23:22 |只看該作者
志志媽咪 發表於 12-1-3 22:58
Waiting for your nice pics.

BK的相冊有D問題, 唔可以POST相出來..


公爵府

積分: 26490


32#
發表於 12-1-6 23:36 |只看該作者


我去的永定土樓, 主要係睇 承啟樓, 世澤樓..


男爵府

積分: 5751


33#
發表於 12-1-12 15:25 |只看該作者
回覆 焯媽媽 的帖子

請問你住邊間酒店
係咪訂酒店房時可以訂埋一日遊 ?
thx


珍珠宮

積分: 47504

2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


34#
發表於 12-1-12 16:42 |只看該作者
請問土樓一日團係點訂 ? 一定要同 hotel book ?


公爵府

積分: 26490


35#
發表於 12-1-12 17:11 |只看該作者

引用:回覆+焯媽媽+的帖子 請問你住邊間酒店係咪

原帖由 OTTO1092 於 12-01-12 發表
回覆 焯媽媽 的帖子

請問你住邊間酒店
我訂港龍假期,選左京閩中心酒店,地點ok,坐的士去景點最貴只須2x元!




公爵府

積分: 26490


36#
發表於 12-1-12 17:16 |只看該作者

引用:回覆+焯媽媽+的帖子 請問你住邊間酒店係咪

原帖由 OTTO1092 於 12-01-12 發表
回覆 焯媽媽 的帖子

請問你住邊間酒店
我未出發前已send email問酒店點去土樓,佢提議跟佢地的一日團!

係旅行社開車接不同酒店的客人!




公爵府

積分: 26490


37#
發表於 12-1-12 17:36 |只看該作者

引用:請問土樓一日團係點訂+?+一定要同+hotel+bo

原帖由 Lqueenie 於 12-01-12 發表
請問土樓一日團係點訂 ? 一定要同 hotel book ?
去到酒店比135元訂土樓一日團,可以自己搭車去,我怕煩,所以跟一日跟,可以包車的。




男爵府

積分: 5751


38#
發表於 12-1-12 17:58 |只看該作者
本帖最後由 OTTO1092 於 12-1-12 17:59 編輯

一日團有導遊 ? 有無其他費用 ? 人仔135元包D咩架 ?
如果唔跟團.....其寅係咪都可以自己行到去D地方架?
唔好意思...好多問題
因為我新年會去福建鄉下......但除左鄉下.....福建其他地方都未去過
想試下自己周圍行下


公爵府

積分: 26490


39#
發表於 12-1-12 18:14 |只看該作者

引用:+本帖最後由+OTTO1092+於+12-1-12+17:59+編

原帖由 OTTO1092 於 12-01-12 發表
本帖最後由 OTTO1092 於 12-1-12 17:59 編輯

一日團有導遊 ? 有無其他費用 ? 人仔135元包D咩架 ?
因為有d資料係電腦度,我今晚返到屋企再覆你!




公爵府

積分: 26490


40#
發表於 12-1-12 22:47 |只看該作者
OTTO1092 發表於 12-1-12 17:58
一日團有導遊 ? >

有無其他費用 ? > 無

人仔135元包D咩架 ? 酒店接送, 旅遊巴, 入場費, 團餐..
如果唔跟團.....其寅係咪都可以自己行到去D地方架? 可以,

唔 ...

因為我新年會去福建鄉下> 我只係識得由廈門去永定, 去其他土樓或者由其他地方去我都唔識.........但除左鄉下.....福建其他地方都未去過
想試下自己周圍行下

你可以睇下以下的LINK

http://fujiantulou.hk/Html/Main.asp

http://www.big5.xm.gov.cn:82/ly/

http://big5.lvping.com/attractions-d21-xiamen.html


點評

OTTO1092  唔該晒^^  發表於 12-1-13 13:40

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo