自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 75359


21#
發表於 12-1-9 15:56 |只看該作者

引用:Quote:bmuimami+發表於+12-1-9+14:31+一萬

原帖由 Yuk_Lam 於 12-01-09 發表
woo, 咁你一定好多親戚朋友 你多數會封幾多錢? 最大個封會封幾多錢?
1000x2最大,幾封遮!



xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


大宅

積分: 4961


22#
發表於 12-1-10 00:01 |只看該作者
健朗媽咪 發表於 12-1-9 15:08
我年年都派唔到1仟

不過亞仔又可以逗返仟幾返嚟, 因為佢有個周圍派利是, 但又會幫佢逗利是的嫲嫲, 每年都 ...
你派1千蚊到, 係唔係多數都係$10/$20封?
~開開心心過每一天~


大宅

積分: 4961


23#
發表於 12-1-10 00:02 |只看該作者
aprilbaby04 發表於 12-1-9 15:10
我地舊年第一次派.......預左$3500,
唔夠派,今年要預多一千蚊....即係$4500,
我都有諗過派$10一封,
經濟唔好~ 其實都好多人派$10~ 雙封都係$20應該唔會太肉酸既~

~開開心心過每一天~


禁止訪問

積分: 24331

好媽媽勳章 畀面勳章


24#
發表於 12-1-10 00:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4961


25#
發表於 12-1-10 00:05 |只看該作者
joetreemo 發表於 12-1-9 15:28
上年, 我自己派4K, C6都係派4K度...

我地實行, 你派番你果邊, 我派番我果邊.....因為我果邊結左婚, 輩份 ...
咁你係唔係派一封定兩封比人架?
~開開心心過每一天~


公爵府

積分: 27364

好媽媽勳章


26#
發表於 12-1-10 00:07 |只看該作者
5千,仲未計C6派俾佢d big 6下屬(好多架,因為廠)


大宅

積分: 4961


27#
發表於 12-1-10 00:09 |只看該作者
黑白豬 發表於 12-1-10 00:07
5千,仲未計C6派俾佢d big 6下屬(好多架,因為廠)
=,= 大公司同工廠派個d利是真係好多mouth:

點評

黑白豬  係啦,不過我C6係派10蚊人仔咋,如果派20蚊都幾大穫  發表於 12-1-10 00:17
~開開心心過每一天~


子爵府

積分: 11631

畀面勳章


28#
發表於 12-1-10 00:10 |只看該作者
五千大元,冇走雞


男爵府

積分: 7716


29#
發表於 12-1-10 00:11 |只看該作者
Around 45k
Relative and frds of same peer, $100
Relatives kids and my immediate surbordinate, $500
Commom people and colleague of same peer, $20~$50

點評

小艾美  45K????派利是派4萬5???  發表於 12-1-10 00:38


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


30#
發表於 12-1-10 00:15 |只看該作者
1500左右
郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


子爵府

積分: 10831

畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 12-1-10 00:20 |只看該作者
今日預計過要2500元左右.


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


32#
發表於 12-1-10 00:23 |只看該作者
年年都係差不多8k...


侯爵府

積分: 23565


33#
發表於 12-1-10 00:36 |只看該作者
我今年第一次派

同事 $10/$20X2 (未定到)
下屬 $50X2
同輩親戚未婚 $20X2 (個個都有野做)
未做野既表兄弟 $100X2
自己弟弟同其中一個成日幫我手既表弟 $1000X2
其他 $10X1


侯爵府

積分: 23565


34#
發表於 12-1-10 00:37 |只看該作者
漏左...自己朋友$20X2


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 12-1-10 00:39 |只看該作者
$4K, 不過, 都收得返 ... 其實, 都係轉一轉手, 最後都係比左亞仔咁


伯爵府

積分: 15740


36#
發表於 12-1-10 00:52 |只看該作者

回覆:大家預會派幾多錢利是?

今年預計7千蚊,屋企人同好朋友50X2,一般朋友20X2,C6公司同事20X1。唔會派10蚊一封嘅,因為費事俾人詛咒。




大宅

積分: 4961


37#
發表於 12-1-10 01:00 |只看該作者
暫時睇, 由1k-10k都有~ 多數都係4-5k.
~開開心心過每一天~


子爵府

積分: 14243


38#
發表於 12-1-10 14:48 |只看該作者
Yuk_Lam 發表於 12-1-10 00:05
咁你係唔係派一封定兩封比人架?

兩封.....

我同C6, 由拍拖開始, 好多野都分開兩家既.... 自己父母親的家用(雖然佢父母走晒, 唔洗比), 過時過節禮品, 新年利是... 都係各自比番自己屋企...

費是, 我買份禮貴過你送比我屋企果份, 我又唔高興.....
利是方面, 親戚朋友親疏有別, 我又唔知點個同我老公熟啲, 應該派大封啲.
我自己比幾多錢自己屋企, C6又無得過問....


侯爵府

積分: 20429


39#
發表於 12-1-10 15:14 |只看該作者
我哋年年都差不多,我同老公都係最大,會派晒比弟妹+佢哋小朋友,結咗婚都照派,所以凈係屋企人都預$5000,其他朋友/小朋友/同事再預$2000

點評

eeyorepigpig  嘩...結左婚都派? 咁真係要預好多錢喎  發表於 12-1-12 13:38


大宅

積分: 3062


40#
發表於 12-1-10 16:46 |只看該作者

回覆:大家預會派幾多錢利是?

好襟計,唔想諗..不過我同老公各有各俾..

老公:
兄弟/姪仔:每人$1500(一封$1000 及 一封$500)-- total $6000

同事/朋友/朋友仔女:一律雙封$20 -- 約$2000

我:
弟妹:雙封$500 --total $2000

表兄弟/親戚/保安:雙封$50/$100 --約$1200

同事/朋友/朋友仔女:單/雙封$20 -- 約$1200


舊年派左$12000鬆d, 不過阿女都收番$6500!所以其實左袋入右袋,兩公婆共輸出$5500 only 嘻嘻




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo