立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 75359
原帖由 Yuk_Lam 於 12-01-09 發表 woo, 咁你一定好多親戚朋友 你多數會封幾多錢? 最大個封會封幾多錢?
大宅
積分: 4961
健朗媽咪 發表於 12-1-9 15:08 我年年都派唔到1仟 不過亞仔又可以逗返仟幾返嚟, 因為佢有個周圍派利是, 但又會幫佢逗利是的嫲嫲, 每年都 ...
aprilbaby04 發表於 12-1-9 15:10 我地舊年第一次派.......預左$3500, 唔夠派,今年要預多一千蚊....即係$4500, 我都有諗過派$10一封,
禁止訪問
積分: 24331
joetreemo 發表於 12-1-9 15:28 上年, 我自己派4K, C6都係派4K度... 我地實行, 你派番你果邊, 我派番我果邊.....因為我果邊結左婚, 輩份 ...
公爵府
積分: 27364
黑白豬 發表於 12-1-10 00:07 5千,仲未計C6派俾佢d big 6下屬(好多架,因為廠)
子爵府
積分: 11631
男爵府
積分: 7716
珍珠宮
積分: 35982
積分: 10831
積分: 40111
侯爵府
積分: 23565
水晶宮
積分: 69113
伯爵府
積分: 15740
積分: 14243
Yuk_Lam 發表於 12-1-10 00:05 咁你係唔係派一封定兩封比人架?
積分: 20429
積分: 3062
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy