自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


侯爵府

積分: 24316

2018復活節勳章


21#
發表於 12-1-10 22:15 |只看該作者
belle_0828 發表於 12-1-10 18:05
我依家都蒸緊蘿蔔糕!但是我同你地做法好唔同!
我D蘿蔔係用手工切粗絲,唔係用刨刨絲。
所以無你地咁多水 ...

物理學上,物質是不變的
d 水係唔會無端端走出黎
你切時冇水,煮時都會有
其實煮到蘿蔔孰透,尤其蘿蔔靚,一定係會有好多水
你大可以用煮後的蘿蔔水,tan 凍開粉
最關鍵係溝完粉落埋材料時,水份適唔適合
呢點就係睇個人口味







首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo