自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15035


21#
發表於 12-1-10 22:12 |只看該作者

回覆 回覆:topkidsmom的帖子

我衣個寫法先係最正宗的




伯爵府

積分: 15035


22#
發表於 12-1-10 22:16 |只看該作者

回覆 回覆:fatpanda的帖子

我地應該教小朋友啱係啱,錯係錯,衣個老師同改通識卷果個一樣,只係以自己為中心,要其他人完全認同佢




男爵府

積分: 6912


23#
發表於 12-1-10 22:18 |只看該作者

回覆:好唔開心

數學叻的人自然不會拘泥在格式,反而注重思維方式是否合理,好明顯,這位老師關心的是規則,忽略的,是欣賞孩子可以用合理方法解難。




伯爵府

積分: 15035


24#
發表於 12-1-10 22:19 |只看該作者

回覆 回覆:do-re-me的帖子

老師話7.8÷2+17,我女17+(7.8÷2)唔啱,一定要跟佢的格式



點評

9594  crazy  發表於 12-1-10 22:36


伯爵府

積分: 15035


25#
發表於 12-1-10 22:22 |只看該作者

回覆 回覆:do-re-me的帖子

通識果個老師,醫生律師都比0分,就係衣d老師,記者話佢佢仲要死粲




伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 12-1-10 22:24 |只看該作者
我一直學既都唔需要用括號!

改卷有標準答案,話你錯都無可厚非.錯咗都係扣2分啫!咁小事都要唔開心?

而家中文要求更高,好多中文字同我兒時讀書寫既都唔一樣,我教個仔既,老師都話錯,因為學校規定要跟標準!

我唔認為咁樣會令到你個女失去學習數學既興趣!

讀書不是求分數,尤其數學,要求既係思維.你既緊張,先係今到你個女失去學習興趣既原因!

點評

powerpuff    發表於 12-1-11 01:04


王國長老

積分: 119115

王國長老


27#
發表於 12-1-10 22:28 |只看該作者

回覆:好唔開心

最忌在子女面前批評老師,會令子女不再尊重及信服老師。



我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


伯爵府

積分: 15035


28#
發表於 12-1-10 22:34 |只看該作者

回覆:yaulinda 的帖子

講得啱,數學的目的就係要學生思考
好似作文,老師次次都改晒d學生作的內容,令d學生好氣餒
我都唔明d老師做咩咁要面子,改錯卷(不只這次,有更嚴重的)都唔肯認,死都要作個理由燦自己,
呻完




男爵府

積分: 5272


29#
發表於 12-1-11 00:44 |只看該作者

引用:老師話7.8÷2+17,我女17+(7.8÷2)唔啱,

原帖由 do-re-me 於 12-01-10 發表
老師話7.8÷2+17,我女17+(7.8÷2)唔啱,一定要跟佢的格式
你應該同個女講,識咁做已經好叻女,但係老師鐘意你用呢個方多d喎,我地改番比老師睇喇!再唔係你可以打電話同呢位老師討論一下,取個平衡!要教識個女尊師重道啊!第日大個出來做野,就算老闆果套係唔啱你都要跟架喇!唔通唔洗食飯咩!




琥珀宮

積分: 169645


30#
發表於 12-1-11 00:57 |只看該作者

引用:老師話7.8÷2+17,我女17+(7.8÷2)唔啱,

原帖由 do-re-me 於 12-01-10 發表
老師話7.8÷2+17,我女17+(7.8÷2)唔啱,一定要跟佢的格式
答案可以係7.8÷2+17 或者 17+7.8÷2。你女加咗()可能表示佢唔明白先乘除後加減既concept ,老師執得嚴謹係你希望你囡清楚明白呢個concept,凡事儘量向好的方面想吧,測驗小一兩分沒有甚麼大不了!




子爵府

積分: 13887


31#
發表於 12-1-11 01:02 |只看該作者

回覆:好唔開心

其實真係唔洗加括號,因為先乘除後加減。加咗括號老師會覺得畫蛇添足d




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo