自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7039

好媽媽勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-1-14 23:44 |只看該作者

回覆:積左好多衫未洗

我夜晚掠啲衫喺廚房,有時掠兩機
夜晚閂門開一整晚抽濕機,大部份嘅野第二朝就乾:)




琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 12-1-14 23:51 |只看該作者

回覆:積左好多衫未洗

開機吹乾d衫



若要人不知 唔好咁低B !  : P


伯爵府

積分: 18627


23#
發表於 12-1-15 00:36 |只看該作者

回覆:sandra28 的帖子

間屋濕到我頂唔順呀,開冷氣




翡翠宮

積分: 86013

好媽媽勳章 畀面勳章


24#
發表於 12-1-15 00:41 |只看該作者
抽濕機都好耐先乾


男爵府

積分: 8632

醒目開學勳章


25#
發表於 12-1-15 00:44 |只看該作者

回覆:積左好多衫未洗

我都開抽濕機中,但總係覺得抽極唔乾




男爵府

積分: 8945


26#
發表於 12-1-15 00:48 |只看該作者

引用:我照洗咖,+岩岩先洗左一機,+最多開抽濕機,+

原帖由 靚豬豬 於 12-01-14 發表
我照洗咖, 岩岩先洗左一機, 最多開抽濕機, d衫積埋一大堆up住仲衰
...
你會開幾多個鐘呀?我開8個鐘都未乾,冬天多厚衫,又潮濕,有啲位置乾唔晒




伯爵府

積分: 17113


27#
發表於 12-1-15 00:49 |只看該作者
我積左好多衫未乾


大宅

積分: 4605

畀面勳章


28#
發表於 12-1-15 00:51 |只看該作者
我D衫,掠左3日都未乾哂,
跟住我用絕招:
用風筒續件吹


超級版主

積分: 92961

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 12-1-15 00:58 |只看該作者

回覆:積左好多衫未洗

我依家都開緊



雖然我在線,但可能行開左


侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


30#
發表於 12-1-15 01:07 |只看該作者

積左好多衫未洗

其實係咪一次過洗太多衫??我通常幾日開一機小朋友衫,幾日開一機自己同老公衫,如果朝早洗完,開住抽濕機吹 ,好多時夜晚都已經乾。記得用抽濕機閂門用會好d ga。




洋房

積分: 49


31#
發表於 12-1-15 01:07 |只看該作者

回覆:積左好多衫未洗

開抽濕機唔work!D衫根本唔乾,開幾耐都唔掂兼晒電,所以我索性開冷氣!咁第二朝就會全部乾晒。




男爵府

積分: 6633


32#
發表於 12-1-15 01:10 |只看該作者
頂唔順喇,我剛剛都開左抽濕機了


子爵府

積分: 13062

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


33#
發表於 12-1-15 01:16 |只看該作者
我都開咗成個星期抽濕機啦, 每日都要開8-9個鐘先乾得哂成機衫.


禁止訪問

積分: 39090

畀面勳章


34#
發表於 12-1-15 13:38 |只看該作者

回覆:積左好多衫未洗

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo