自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 8122

好媽媽勳章


21#
發表於 12-1-15 21:26 |只看該作者
我都考慮緊, 但係昨天去家計會, 姑娘話我血壓高, 唔可以再食藥. 諗住一戴就5 年, 唔駛煩. 但又驚. 好矛盾


禁止發言

積分: 1742


22#
發表於 12-1-15 21:29 |只看該作者

戴子宮環後,流血流到好似m co

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 434283

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 12-1-15 22:14 |只看該作者

回覆:戴子宮環後,流血流到好似m co

check check好d喎




子爵府

積分: 10473

有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 12-1-15 22:31 |只看該作者
找醫生


大宅

積分: 4263


25#
發表於 12-1-15 22:41 |只看該作者

回覆:戴子宮環後,流血流到好似m co

我戴左,原來我係四季經,而家變左個個月黎,個量仲比平時多




男爵府

積分: 5729


26#
發表於 12-1-15 22:43 |只看該作者

回覆:旦仔 的帖子

我都諗緊係咪應該除番出黎,如果真係除嘅話,真係盞搞




男爵府

積分: 5729


27#
發表於 12-1-15 22:45 |只看該作者

回覆:topkidsmom 的帖子

我就係見之前有啲Post話好ok,點知中晒招




男爵府

積分: 5729


28#
發表於 12-1-15 22:48 |只看該作者

回覆:幸福 的帖子

真係要諗清楚唔係好似我咁就:;pppp::;pppp:




男爵府

積分: 5840


29#
發表於 12-1-15 22:53 |只看該作者
你載有藥定無藥。。。

無藥都會流架,不過會少d 同無感痛咋!!

我載有藥,都流左半年先開始無,個個人身質唔同

唔係流一定有問題mouth:不過驚就check 下好d...
~* 如果因為對方有病就唔愛嘅,就唔係真正嘅愛。
無人,知道生命嘅長短,就算做醫生嘅,都唔可以,保證自己 長命百歲....
所以結婚誓詞裡面無話到"百頭到老",但係就要保證,無論健 康疾 病,都要係 埋一齊........ *~

★這是一輩子的諾言,你願意嗎�


伯爵府

積分: 15740


30#
發表於 12-1-15 22:55 |只看該作者

回覆:戴子宮環後,流血流到好似m co

我幾年前帶過,發覺副作用太恐怖!拆咗!




男爵府

積分: 5729


31#
發表於 12-1-15 23:23 |只看該作者

回覆:魔b媽b 的帖子

我個隻係無藥性嫁




珍珠宮

積分: 34228

熱血金章


32#
發表於 12-1-15 23:34 |只看該作者
yanpig0621 發表於 12-1-15 18:42
我星期四係健康院帶咗子宮環,流血流到好似經期到咁,係味有問題?

上子宮環, 根本就係來經時先至可以上. 你都係戴左3日啫.
咁! 你來經有血有乜問題?


我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


33#
發表於 12-1-16 00:24 |只看該作者

回覆:戴子宮環後,流血流到好似m co

醫生話勁流血即係唔適合戴



The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


男爵府

積分: 5729


34#
發表於 12-1-16 01:10 |只看該作者

回覆:toffeetong 的帖子

因為我餵人奶,唔肯定幾時會有m到,所以醫生叫我食住藥,等批環番貨先再帶,個醫生話食藥幾時都帶得,所以我唔係m come先帶




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo