自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 64441

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


21#
發表於 12-1-17 11:02 |只看該作者
琛媽 發表於 12-1-17 10:50
試過响time square厕所排緊隊, 見到個b6抱住個bb响洗手盆柯屎, 我即刻閙佢有無攪錯, 跟住個呀姐同其他港女 ...
其實往往係好需要有第一個人肯帶頭開聲鬧, 先會得到其他O既聲音ga!!

我自己都會開聲鬧, 有次坐巴士個b6女人對腳好似唔識合返埋坐咁...個人就坐得唔好...霸左個半位, 對腳擘開霸晒差唔多兩個坐, 我就越坐越迫, 有時d 野真係忍無可忍, 你越忍佢佢就越得寸進尺....(開頭佢無坐得咁are 乍)

真係發火開聲鬧鬼佢..."家陣你職業病呀, 慣性撐大對脾唔識合返埋呀!!"

佢又死死氣坐返埋d, 合返埋佢對腳!!

點評

思思baby  罵得好, 到肉!!!  發表於 12-1-17 15:10
芝蔴開門    發表於 12-1-17 13:58
antique  職業病.. hahahahaa  發表於 12-1-17 13:01
Hi-Fi  好野,鬧得好  發表於 12-1-17 12:46
琛媽  佢地真係好似唔比人閙唔安樂咁  發表於 12-1-17 12:14


子爵府

積分: 10821

環保接龍勳章


22#
發表於 12-1-17 11:31 |只看該作者
lily_liu817 發表於 12-1-17 11:02
其實往往係好需要有第一個人肯帶頭開聲鬧, 先會得到其他O既聲音ga!!

我自己都會開聲鬧, 有次坐巴士個b6女 ...

你個句..."家陣你職業病呀, 好攪笑,俾個like你

點評

jena2468    發表於 12-1-17 14:03
Hi-Fi    發表於 12-1-17 12:46


大宅

積分: 4863


23#
發表於 12-1-17 11:33 |只看該作者
有時睇唔過眼會出聲架..

佢地要嘈既咪嘈囉

要郁手既咪報警囉...

有時...sorry,唔係有時..係成日都咁x過份架啦!


珍珠宮

積分: 33689


24#
發表於 12-1-17 11:33 |只看該作者
睇情形


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


25#
發表於 12-1-17 11:38 |只看該作者
睇下咩事咩情況啦!


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


26#
發表於 12-1-17 11:43 |只看該作者
睇形勢啦,敵眾我寡就米第一個出聲,其他人話先幫口.否則俾幾個人圍攻問候都好委屈同蝕章.


大宅

積分: 1103


27#
發表於 12-1-17 11:48 |只看該作者
O個位先生真係好堅, 俾我都可能只會敢怒不敢言...不過O個幾個B6女人真係好惡, 明明自己理虧, 仲聲大夾惡, 鬧返人轉頭....


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


28#
發表於 12-1-17 11:53 |只看該作者
如果冇同d仔女一齊, 我一定會化身做 "正義既朋友"
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


子爵府

積分: 11033


29#
發表於 12-1-17 11:54 |只看該作者
睇問題既嚴重性!
如果影響到我我就會出聲。。。。
觀其言、察其行、知其底、方識其人。


男爵府

積分: 7774


30#
發表於 12-1-17 12:03 |只看該作者
除非好過份,好似撞人呀咁,如果唔係都唔會出聲.而家太多人,包括熟悉規定既香港人,都響地鐵食野,最多係咁望住佢地囉,但佢地好似你越望佢越得戚,覺得自己好威.

點評

AgnesMok  知醜就唔會咁做  發表於 12-1-17 12:39


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 12-1-17 12:06 |只看該作者
睇情況
如果係d好過份既事情如隨處大小二便
我會出聲
不過有時忍無可忍
都唔理... 鬧左先算!


水晶宮

積分: 64441

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


32#
發表於 12-1-17 12:25 |只看該作者
AgnesMok 發表於 12-1-17 11:31
你個句..."家陣你職業病呀, 好攪笑,俾個like你
hehe!!佢遇著我放工, 兩個仔又唔係隔離o者!!

忍都忍得耐喇~~唔係佢越來越過份我諗我真係唔會一開聲就咁講野!!

佢迫到我對腳伸埋出走廊你就知幾過份啦!!


子爵府

積分: 10821

環保接龍勳章


33#
發表於 12-1-17 12:29 |只看該作者
Jasmine-4711 發表於 12-1-17 11:43
睇形勢啦,敵眾我寡就米第一個出聲,其他人話先幫口.否則俾幾個人圍攻問候都好委屈同蝕章. ...

我諗好多人都係咁,我都係


子爵府

積分: 10821

環保接龍勳章


34#
發表於 12-1-17 12:37 |只看該作者
monkeysmama 發表於 12-1-17 11:48
O個位先生真係好堅, 俾我都可能只會敢怒不敢言...不過O個幾個B6女人真係好惡, 明明自己理虧, 仲聲大夾惡, ...

唔只嗰幾個B6女人,好多B6都係一味得大聲,係唔係都兇左你先


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 12-1-17 12:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33669


36#
發表於 12-1-17 12:45 |只看該作者
一定出聲,無論大小事都同佢地死過,悍衛香港文明.!!
點到佢地班生番亂黎


公爵府

積分: 25037

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


37#
發表於 12-1-17 12:47 |只看該作者
AgnesMok 發表於 12-1-17 09:43
如果俾著係你,見到d B6(or香港人)做埋d缺得野,你會唔會好似尋日地鐡個男人咁,咁有勇氣出聲話佢地.
又或者你 ...

我唔知呢單野, 有冇link 睇吓? thxxx!
女人, 因為內涵而神采飛揚; 女人, 因為自信而美麗。


水晶宮

積分: 59166


38#
發表於 12-1-17 12:48 |只看該作者
會, 不過盡量唔嗌交, 想佢地被人告, 唔係想自己上報!


公爵府

積分: 26756


39#
發表於 12-1-17 12:49 |只看該作者
leungping23 發表於 12-1-17 10:08
當時4眼哥哥都唔勢孤力弱, 仲有幾位乘客幫口!!!

好多時其實大家心裡都有股火, 都係睇有無人肯開聲. 如果有人咁正義, 仲唔立即幫拖嗎. 而且事實係車廂內係唔可以食野.


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


40#
發表於 12-1-17 12:52 |只看該作者
一定

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo