自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 12370


21#
發表於 12-1-19 21:05 |只看該作者
回應就喺應聲蟲?太絕啦!

朋友聯繫,想簡單d,人會開心d!


男爵府

積分: 8051

畀面勳章


22#
發表於 12-1-19 21:05 |只看該作者

用fb愈長愈易妒忌朋友 常看他人開心相自感不幸

bk依家都差不多啦!




翡翠宮

積分: 86633

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 12-1-19 21:11 |只看該作者
你唔想睇既朋友咪block左佢囉,唔會咁都睇唔開卦 mouth:


伯爵府

積分: 17590

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


24#
發表於 12-1-19 21:11 |只看該作者
我都有開FB, 不過幾乎無upload任何野~
我用左一年幾, 仍然好唔明白點解去邊度食飯食乜野餸都要影一餐周圍話比人知......

FB上大多數人都只係報喜多, 報憂少, 無乜好值得妒忌~


伯爵府

積分: 19540


25#
發表於 12-1-19 21:27 |只看該作者

回覆:用fb愈長愈易妒忌朋友 常看他人開心相自感不幸

我自命已好幸福
所以不怕看Facebook




翡翠宮

積分: 81031

想生BB熱投 hashtag影視迷勳章


26#
發表於 12-1-19 21:34 |只看該作者


伯爵府

積分: 18036

畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 12-1-19 21:40 |只看該作者
reverof 發表於 12-1-19 21:05
回應就喺應聲蟲?太絕啦!

朋友聯繫,想簡單d,人會開心d!

大家睇下佢點解釋:
http://youtu.be/T76YZ2sO9zo


侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


28#
發表於 12-1-19 21:49 |只看該作者
我又唔會喎..要曬果d我覺得好膚淺..


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


29#
發表於 12-1-19 21:52 |只看該作者

回覆:用fb愈長愈易妒忌朋友 常看他人開心相自感不幸

我覺得只是個人心態問題,我只會替人開心,唔抵得的大多心胸窄罷!




珍珠宮

積分: 45570

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 12-1-19 21:52 |只看該作者
唔會
我的生命由我主宰.


象牙宮

積分: 227915

2024年龍年勳章


31#
發表於 12-1-19 22:07 |只看該作者
wcpcelia 發表於 12-1-19 19:34
用fb愈長愈易妒忌朋友 常看他人開心相自感不幸
【明報專訊】覺得人生一片灰暗?最快捷的解決辦法,可能是刪 ...

好彩我毎日使用 BK 多 d



翡翠宮

積分: 91052

2025勳章蛇年勳章


32#
發表於 12-1-19 22:07 |只看該作者
點解會覺得人地係晒命呢?如果有呢種感覺, 咁應該係你同呢個朋友唔係真係朋友, 如果大家係好朋友, 人地去旅行UPLOAD D相出黎, 只係分享喜悅, 我會'鄧'佢開心, 唔會有妒忌或者反覺自己不幸囉...


伯爵府

積分: 15465

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


33#
發表於 12-1-19 22:08 |只看該作者
有時我真係無想咁多, 快樂好簡單, 有時我行過見到天朗氣清, 路邊小花開好寫意我都會拍下放上FB, 天寒地凍, 有碗薑茶下肚又會UP下, 其實係米真係好煩?


翡翠宮

積分: 91052

2025勳章蛇年勳章


34#
發表於 12-1-19 22:16 |只看該作者
HAZEL920 發表於 12-1-19 22:08
有時我真係無想咁多, 快樂好簡單, 有時我行過見到天朗氣清, 路邊小花開好寫意我都會拍下放上FB, 天寒地凍, ...

唔會...如果我係你朋友, 我會好高興你用相片話比我地D朋友知你既狀況同埋心情.....


珍珠宮

積分: 49916


35#
發表於 12-1-19 22:18 |只看該作者
回覆 HAZEL920 的帖子

我反而喜歡像你那種講下自己生活閒情的fb友,對一D人喜歡用fb來晒命,我唔會妒忌,只係唔多喜歡,佢哋只想多d人比like佢哋,滿足下自己.


子爵府

積分: 11016


36#
發表於 12-1-19 22:20 |只看該作者
唔洗飛轆吖,隔籬版都成日曬㗎


男爵府

積分: 7989


37#
發表於 12-1-19 22:55 |只看該作者

引用:我都有dd~~~~~~見人地去旅行好開心果d~~~~~

原帖由 christy31400 於 12-01-19 發表
我都有dd~~~~~~見人地去旅行好開心果d~~~~~~~個心都有少少
O




珍珠宮

積分: 34228

熱血金章


38#
發表於 12-1-19 23:25 |只看該作者
bosch 發表於 12-1-19 20:52
fb 就係咁, 仲會睇到邊d 係應聲蟲..

有時人地個post話好傷心, 竉物c左.
d人重要話like.
我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo