親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 5119


21#
發表於 12-4-15 02:34 |只看該作者

回覆:杜拜都適合小朋友去。唔洗下下都新加波

我5月9日都出發去杜拜呀,5知啲天氣點呢,溫差係咪如大㗎係咪真係好多外店㗎?我好鍾意食中東菜㗎,今次一定肥幾磅




男爵府

積分: 5119


22#
發表於 12-4-15 02:35 |只看該作者

引用:我5月9日都出發去杜拜呀,5知啲天氣點呢,

原帖由 yammi212 於 12-04-15 發表
我5月9日都出發去杜拜呀,5知啲天氣點呢,溫差係咪如大㗎係咪真係好多外店㗎?我好鍾意 ...
係名店先真




男爵府

積分: 5659


23#
發表於 12-4-15 10:37 |只看該作者
但七,八月去會吾會熱死?, 幾多度?會吾會聖誕同新年去會好d?


大宅

積分: 1961

畀面勳章


24#
發表於 12-4-15 13:01 |只看該作者
回覆 天娜 的帖子

7,8月好似過40度嫁,
我農曆年去完十幾廿度天氣好爽.


男爵府

積分: 5119


25#
發表於 12-4-15 16:36 |只看該作者

引用:但七,八月去會吾會熱死?,+幾多度?會吾會聖

原帖由 天娜 於 12-04-15 發表
但七,八月去會吾會熱死?, 幾多度?會吾會聖誕同新年去會好d?
6月都會有最高48度




男爵府

積分: 6153

陪月勳章


26#
發表於 12-4-16 02:04 |只看該作者

引用:原本對呢個地方冇興趣 ,但去完俄罗斯個領導

原帖由 0120 於 12-02-06 發表
原本對呢個地方冇興趣 ,但去完俄罗斯個領導带得好好,而且佢勁推介,所以出年考虑去



...
真唔錯架。。。




複式洋房

積分: 237


27#
發表於 12-4-16 03:11 |只看該作者
咁又唔係真係太貴
但杜拜係唔係算係中東國家?
安全性如何?

點評

WChan  好安全, d人生活富裕, 感覺治安唔錯  發表於 12-4-16 13:15


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


28#
發表於 12-4-16 10:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2400


29#
發表於 12-4-16 10:52 |只看該作者
請問要坐幾耐飛機? 我個仔已經10歲, 佢坐長途機係無問題, 我諗我會冬天才去, 因為暑假實在太熱

其實, 我覺得3歲樓下的小朋友, 盡量唔好坐飛機, 我見過有d一兩歲的坐飛機, (已經係去新加坡短程), 個女仔喊左好耐, 而果兩公婆就黑曬面, 況且太細的小朋友, 佢地其實係無記憶, 無謂要一家人都辛苦

杜拜的團, 我印象中真係唔係太貴, 而我覺得新加坡相對來說, 係幾貴, 貴得來有些唔係太值, 可能我真係覺得佢太似香港, 但香港的樓和租係好貴的, 而相對來說, 消費似乎香港平過新加坡, 始終香港係沒有消費稅

而新加坡又唔似日本, 日本的野係好吸引你去買, 但新加坡的野同香港無甚麼分別, 所以真係吸引唔到我去買, 最好笑連個導遊都叫我地唔駛在新加坡購物, 佢話好多野都一定貴過香港

我本人就覺得日本的環球影城好過新加坡的


點評

WChan  8個半小時, 其實零晨機去, 係機到瞓醒就到.  發表於 12-4-16 13:17


男爵府

積分: 5473


30#
發表於 12-4-16 10:52 |只看該作者
我舊年聖誕節本來都係計劃去杜拜, 最後旅行社話我小朋友太細(14個月)酒店唔接受訂房而取消, 要改去沙巴
我都好想去, 睇怕重要等多兩年先去得


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


31#
發表於 12-4-16 11:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 71345

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


32#
發表於 12-4-16 13:20 |只看該作者
yammi212 發表於 12-4-15 02:34
我5月9日都出發去杜拜呀,5知啲天氣點呢,溫差係咪如大㗎係咪真係好多外店㗎?我好鍾意 ...

我4月初去既時候天氣好好, 我覺得比香港仲要爽d, 黃昏時候去水上樂園上水我覺得凍tim呀, 一出一入溫差都大, 帶件薄外套最穩陣

5月我諗會熱d啦! 6-8月應該係最熱 4x度.


水晶宮

積分: 71345

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


33#
發表於 12-4-16 13:23 |只看該作者
其實我幾欣賞杜拜人果種態度, 佢地要求好高, 永遠唔想做第二, 只想做第一, 因為佢地話無人記得邊個係第二, 所以每個細節佢地都好注意, 一絲不苟. 佢地呢個城市建立都係200年到, 之前係一片沙漠, 但可以變到依家咁靚既城市, 仲有咁多世界之最, 真係唔簡單.


男爵府

積分: 5110

好媽媽勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-4-16 18:52 |只看該作者
CNY 剛去完,治安非常好,罪案率係0,導遊話右手偷野,左右手一齊斬,
沙漠入夜超凍,名店同HK差不多$,徐非有折,gucci,LV,chanel,等冇折,
rolex 全部表面都係石,冇石的是沒有,那些黑衣猶太人,手戴的表全部係石.
水很平,大約二,三蚊HK$,汽水都是5.6蚊HK$,
非常好玩,但去完一次,我諗我會過多10年先再去,因團費太貴,

6.7.8月好似係佢地淡季,因最高有50度


別墅

積分: 590


35#
發表於 12-4-16 21:23 |只看該作者
Any good travel agent specialise in 杜拜 ?


大宅

積分: 3110


36#
發表於 12-4-17 13:09 |只看該作者
可以自由行嗎? 方便, 容易嗎?


子爵府

積分: 10842


37#
發表於 12-4-17 14:46 |只看該作者
大家要注意暑假期間,杜拜有40多度,乾熱果種;最辛苦是若遇上回教齋期,日間不能在公開地方食野、飲水,這就會好辛苦。
我前年去肯雅回程留杜拜三天,仲要遇上齋期,日出後至到晚上七時的吃喝只能在酒店解決,若是外出也只找到Dubai Mall 的food court 內的一個指定地點買KFC, 麥記食。
大人還可以捱到,小朋友就應該覺得辛苦了點。


男爵府

積分: 5110

好媽媽勳章 畀面勳章


38#
發表於 12-4-17 17:55 |只看該作者

回覆:杜拜都適合小朋友去。唔洗下下都新加波

本帖最後由 y.ng 於 12-4-17 21:40 編輯

自由行應該方便,但當地太有$,好少巴士和的士,因我跟團,所以答5到你,但有些出名酒店,如運河,帆船,亞特蘭提斯,armani (全球第一間) 價錢係好貴一晚(導遊講) 6,7 仟




男爵府

積分: 5119


39#
發表於 12-4-17 18:27 |只看該作者

引用:大家要注意暑假期間,杜拜有40多度,乾熱果

原帖由 goodies 於 12-04-17 發表
大家要注意暑假期間,杜拜有40多度,乾熱果種;最辛苦是若遇上回教齋期,日間不能在公開地方食野、飲水,這 ...
想問幾月係齋期?




男爵府

積分: 5110

好媽媽勳章 畀面勳章


40#
發表於 12-4-17 22:19 |只看該作者

回覆:杜拜都適合小朋友去。唔洗下下都新加波

好似8,9月,有印尼工人就知



點評

Charlotte_mom  佢地睇回教月曆, 我早2年係8月尾  發表於 12-4-18 12:57

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo