自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6397

陪月勳章


21#
發表於 12-1-27 12:06 |只看該作者
Pekkle_bon 發表於 12-1-27 11:47
我自己覺得,一係唔生,一生就要兩個。而家我有兩個了,如果經濟好啲我都想生多個,但年齡要近同大那個唔好 ...
我都係咁覺得. but 我宜家得一個已經歲半, 想生多一個女. 但諗住如果出年都冇就算, 因為唔想相格咁遠.


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 12-1-27 12:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


23#
發表於 12-1-27 12:08 |只看該作者

引用:想生夠十打

原帖由 我想生三個 於 12-01-27 發表
想生夠十打
黑頭就生十打



My Two Princess


瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 12-1-27 12:09 |只看該作者

回覆:你地想生幾多個小朋友?

本來想生3條Queen收工,依家有左三少呢隻king,可能要生多個喇



點評

sitab  加油呀~  發表於 12-1-27 13:15

好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


公爵府

積分: 25160

畀面勳章


25#
發表於 12-1-27 12:14 |只看該作者
已經有兩個,身心都唔係幾頂得順


禁止訪問

積分: 2336


26#
發表於 12-1-27 12:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8928

BK Milk勳章


27#
發表於 12-1-27 12:20 |只看該作者
1個起, 2個止...


珍珠宮

積分: 30221


28#
發表於 12-1-27 12:25 |只看該作者

引用:想,2個+現實,1個已經夠,因為年齡,體力,

原帖由 kklam123 於 12-01-27 發表
想,2個
現實,1個已經夠,因為年齡,體力,已配合唔到,經濟方面唔想轉變太大。 ...
兩個夠啦,教小朋友唔易!




禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 12-1-27 13:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6776

2018復活節勳章 好媽媽勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 12-1-27 13:09 |只看該作者

你地想生幾多個小朋友?

現在兩個女已夠了!但又想生命中有個仔!點算?



點評

blueski  我都係咁諗...不過生多個女都好, 但no money no talk  發表於 12-1-27 15:06


伯爵府

積分: 18582

好媽媽勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


31#
發表於 12-1-27 13:14 |只看該作者
我想生三個 發表於 12-1-27 11:53
想生夠十打
咁你要改名,叫做"我想生十打"

點評

sorsor1129    發表於 12-1-27 14:02
別人笑我太瘋癲,我笑你們更低b~~


伯爵府

積分: 17262

醒目開學勳章 畀面勳章


32#
發表於 12-1-27 13:15 |只看該作者

回覆:你地想生幾多個小朋友?

現實2個,如果有錢,想生4個!




公爵府

積分: 29957

好媽媽勳章 醒目開學勳章


33#
發表於 12-1-27 13:16 |只看該作者
2-3!!


伯爵府

積分: 18582

好媽媽勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-1-27 13:16 |只看該作者
兩個,但而家又多左個
別人笑我太瘋癲,我笑你們更低b~~


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 12-1-27 13:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5614


36#
發表於 12-1-27 13:17 |只看該作者

回覆:你地想生幾多個小朋友?

想要兩個!!最好三年抱兩!




伯爵府

積分: 18582

好媽媽勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


37#
發表於 12-1-27 13:19 |只看該作者
我想生三個 發表於 12-1-27 13:17
甘D人咪會改口叫我"阿十"
唔係呀四咪得囉
別人笑我太瘋癲,我笑你們更低b~~


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


38#
發表於 12-1-27 13:20 |只看該作者

回覆:你地想生幾多個小朋友?

三個。但宜家一個都未有




珍珠宮

積分: 37662

玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


39#
發表於 12-1-27 13:20 |只看該作者
想生2個
目前1個...不過都半"生"狀態了
教真係好有精神同心機

打算等個仔上小學在考慮
都可以趕到3字頭前有力生


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 12-1-27 13:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo