立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
象牙宮
積分: 248090
ankle 發表於 12-2-1 15:22 我試過合併交仲貴過分開, 我即刻去稅局要求分返開~~
禁止訪問
積分: 15551
男爵府
積分: 8463
原帖由 sasa0208 於 12-02-01 發表 正常你咁報左,稅局會同你分開返 就算過後先知都可以追返架
伯爵府
積分: 19320
侯爵府
積分: 24608
原帖由 yan_yan_mummy 於 12-02-01 發表 如果兩夫婦分開評稅 要交o既稅係多個合併評稅o既話, 稅局係會幫係分番開,
bernardvictoria 發表於 12-2-1 15:26 無死錯人
積分: 7557
子爵府
積分: 14799
原帖由 sasa0208 於 12-02-01 發表 係呀 tax呢個部門真係無死錯人
水晶宮
積分: 51073
yan_yan_mummy 發表於 12-2-1 15:27 如果兩夫婦分開評稅 要交o既稅係多個合併評稅o既話, 稅局係會幫係分番開,
積分: 20529
原帖由 chuchu21 於 12-02-01 發表 我同我老公諗完一輪,決定博一博,希望分開報稅,可以攞到2個退稅機會,好彩博贏0左! ...
積分: 15999
原帖由 ankle 於 12-02-01 發表 稅局近年都唔穏陣, 上次佢自己同我合併, 話會交少0的, 但係我計過仲交多0左, 又攪到我要申請一輪先攪返掂~ ...
積分: 16931
eeb 發表於 12-2-1 15:29 點解我今期張稅單唔係既??
積分: 14902
eeb 發表於 12-2-1 15:16 所以兩公婆分開報,分開交最好 (我今年都lai野)
原帖由 chanwendy 於 12-02-01 發表 我唔明樓主投訴咩喎. 合併交稅係會令到你兩公婆交少啲稅你先會合併, 咁合併交稅都係退返萬二咁有咩問題, ...
琥珀宮
積分: 174211
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy