自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 39933

畀面勳章


21#
發表於 12-2-2 12:54 |只看該作者


男爵府

積分: 5010


22#
發表於 12-2-2 12:56 |只看該作者
國內咁好, 你留返國內生丫, 你來香港生做乜?!
話唔羨慕香港人的生活, 內地人大把前途, 但你又將仔女變香港人, 佢地咪享受唔到國內的優質生活囉! 你係咪好憎自己的仔女, 所以要佢地黎香港?
話做香港人好, 因為香港政府會派錢俾窮人, 即係你係窮人啦?! 咁你充乜鬼有錢人?講乜鬼國內有前途?
就算香港的產婦床位真係有剩, 可以分d俾你用, 唔代表香港的醫療、教育、福利都有剩, 都應該分d俾你地用!!!!

點評

loklok148  X2  發表於 12-2-2 13:15


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


23#
發表於 12-2-2 12:56 |只看該作者
死八婆!!!

女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


已刪除用户

積分: 12805


24#
發表於 12-2-2 12:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2076


25#
發表於 12-2-2 12:57 |只看該作者

回覆:賤嘴雙非於BBC大罵港人(中文字幕已加)

我無睇,因為知道佢地既咀臉,面目可憎,滿口歪理!我就未見過香港媽咪受訪係咁,上次媽咪遊行講既野好明顯高下立見,我地要維持呢個好榜樣呀



我愛鬆皮熊
獨自生活在九霄雲外 獨自快樂也獨自悲哀


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


26#
發表於 12-2-2 12:59 |只看該作者
由始至終佢地都係唔明個 main point!!
佢地過黎肯跟返我地文化..有禮 d..我地唔會咁反感..
有咩福利攞到盡!! 又唔肯自力更生...
佢地又好自相矛盾..香港唔係好又要落黎生...精神分裂!!!


寶石宮

積分: 281776


27#
發表於 12-2-2 12:59 |只看該作者
我都係黃太太, 真係影衰晒:;pppp:


伯爵府

積分: 17266

好媽媽勳章 醒目開學勳章


28#
發表於 12-2-2 12:59 |只看該作者
厚顏無恥
淡淡的來, 好好的去 ....


寶石宮

積分: 281776


29#
發表於 12-2-2 13:00 |只看該作者
目中無人, 囂張自大


子爵府

積分: 10584


30#
發表於 12-2-2 13:01 |只看該作者
本帖最後由 shashamok 於 12-2-2 13:03 編輯

佢覺唔覺自己講野自相矛盾架? 又話香港教育和福利好,所以就兩個女都落黎生,但轉頭就話睇唔起香港人,話香港人好可憐,咁佢做咩要迫佢兩個女做香港人呀? 痴痴地

仲有呀,香港媽咪唔係唔敢生,係怕生仔要訓e院走廊,因為d床位俾煌蟲霸晒呀!

唔知個主持訪問佢時,覺唔覺啊"煌"太太語無論次呢?


子爵府

積分: 13816

睛靈勳章


31#
發表於 12-2-2 13:03 |只看該作者
好想爆粗呀


大宅

積分: 4145

畀面勳章 大廚勳章


32#
發表於 12-2-2 13:04 |只看該作者
我想打爆電腦,我聽了一半停左,唔係我驚


男爵府

積分: 7023

畀面勳章


33#
發表於 12-2-2 13:05 |只看該作者
要個細路用4小時搭車, 大人都頂唔順啦, 為咩呢~

點評

ching070707  為左,唔好等香港政府浪費資源..HAHA..  發表於 12-2-2 15:42


琥珀宮

積分: 156836

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


34#
發表於 12-2-2 13:06 |只看該作者

賤嘴雙非於BBC大罵港人(中文字幕已加)

點解記者唔問下佢。香港咁差。點解仲要黎?



點評

ching070707  應該問,係香港生左咪變狗仔..HAHA  發表於 12-2-2 15:43


水晶宮

積分: 71357

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


35#
發表於 12-2-2 13:06 |只看該作者
怪只怪我地個無能政府咩都唔做, 依家有成20萬雙非bb, 都唔知點收科.

成件事最得益既咪係果d蝗蟲, 私家醫院, 婦產科醫生, 護士lor, 真係發到ba ba聲. 我聽講有d醫生你唔開刀都唔想做你生意, 因為佢好預時間.

點評

meee  係! 我醫生就係! 不過我唔見佢有b6客  發表於 12-2-2 18:13


翡翠宮

積分: 87419


36#
發表於 12-2-2 13:12 |只看該作者

回覆 回覆:muybien的帖子

我都費事睇,對佢地講的野0興趣,反正明知唔啱聽,都係廢人講廢話,我回應都有失身份~~~

根本道不同不相為謀,你地講得啱一面鬧我地,一面又踩低我地,但又個個爭住黎做hk人喎,佢地自己唔覺好笑個下先騎呢囉!!




象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


37#
發表於 12-2-2 13:12 |只看該作者
有人講野咩?點解我淨係聽到D狗吠聲既!


伯爵府

積分: 19385


38#
發表於 12-2-2 13:14 |只看該作者
聽到一半就火滾啦~ 香港女人依家唔生仔咩, 仲咩有位要比你地用呀~ 唔再講啦, 真係火到呢~


男爵府

積分: 6400

畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 12-2-2 13:18 |只看該作者
無佢地我地會咁苦!!!


珍珠宮

積分: 34845

2023年兔年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


40#
發表於 12-2-2 13:20 |只看該作者
真係火都反黎

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo