懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1161


21#
發表於 05-11-20 16:04 |只看該作者

Re: 少少見紅, 生得未?

pinky 寫道:
yuna888:
行多d啦!我上胎臨生前又無食到咩涼o野,只係成日通街行,臨生前一日都仲行緊街!
加上可能我係催生,滴左催生水後,姑娘問過我幾次"痛未"?我都話未痛,咁佢就每次都幫我加快d滴藥速度,所以我一開始feel到痛,已好快痛到成個人癲左!

pinky,我都係咁食涼嘢兼尋日同今日太悶都出街行,發覺再留喺屋企會癲...所以今日預產期唔理咁多,出街食朱古力火鍋!haha...如我really要摧生,咁我寧願e生到時加快d滴藥速度,縮短痛嘅時間,一次過痛到極點,好過慢慢捱十幾廿個鐘仲慘.......


侯爵府

積分: 24052


22#
發表於 05-11-21 10:22 |只看該作者

Re: 少少見紅, 生得未?

Chrisse,

生左啦, 順產, 19号零晨, 母女平安, B女7.4磅.

Chrisse 寫道:
hello,

你朋友生左未呀??...希望大小平安啦


大宅

積分: 1299


23#
發表於 05-11-25 12:56 |只看該作者

Re: 少少見紅, 生得未?

咁就放心喇~

祝媽媽同bb女都身體健康啦~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo