在職全職

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


別墅

積分: 618


21#
發表於 12-5-29 23:23 |只看該作者

引用:哦~但讀下n1+小朋友會開心d,識多d朋友仔。

原帖由 jy0212 於 12-05-29 發表
哦~但讀下n1 小朋友會開心d,識多d朋友仔。
你自己都會多返少少私人時間㗎 ...
但佢地話n1學唔到咩'仲會成日病'所以我有時都好猶豫




男爵府

積分: 5165


22#
發表於 12-5-29 23:30 |只看該作者
回覆 Lqx 的帖子

哩樣野,真係好睇個人諗法


別墅

積分: 618


23#
發表於 12-5-29 23:34 |只看該作者

引用:回覆+Lqx+的帖子 哩樣野,真係好睇個人諗

原帖由 jy0212 於 12-05-29 發表
回覆 Lqx 的帖子

哩樣野,真係好睇個人諗法
你幫你小朋友報左啦?




男爵府

積分: 5165


24#
發表於 12-5-29 23:40 |只看該作者
我兩個仔都有讀n班。細仔而家都係葵涌讀緊,我每日都會接送返學。(因未搬麗城之前,我地係住葵涌)


男爵府

積分: 5165


25#
發表於 12-5-29 23:42 |只看該作者
見佢返學開心,都無轉返荃灣。k1就讀荃浸


別墅

積分: 618


26#
發表於 12-5-29 23:42 |只看該作者

引用:我兩個仔都有讀n班。細仔而家都係葵涌讀緊

原帖由 於 70-01-01 發表
讀全日定係半日?




男爵府

積分: 5165


27#
發表於 12-5-29 23:43 |只看該作者
返半日。9:30~12:30


別墅

積分: 618


28#
發表於 12-5-29 23:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由++於+70-01-01+發表讀全日定係

原帖由 Lqx 於 12-05-29 發表
讀全日定係半日?
其實轉返來都一樣會開心架'小朋友有得玩就開心




別墅

積分: 679


29#
發表於 12-5-30 12:38 |只看該作者
哈..又識多個麗城朋友. 你好.. jy0212
我之前阿女是返安半日. 最近無了姐姐先改為 返2間.下午是托兒..
來 緊K1. 會返保良局全日.
咁就可以全日訓練小朋友獨立D.
但我眼見阿女返了上下午.真是唔同D..因為她比較慢熱.. 又怕生保..
我見她返了學校.識多了朋友仔. 學好多野..及人比較主動了..

其實她一D都唔辛苦..在家得婆婆陪.重學壞及依賴曬好多野.又一個人好悶...反而唔好.

Lqx 朋友.你都是快D 申請報N1. 直升讀K1,我怕到時少學位及 因麗城學校少.多人競爭. 聖文嘉 我覺無以前咁好. 加上N1 學緊架野.都是幫小朋友.但是N1 有樣野唔好.
是小朋友易病..我阿女返N1真是多了病..各有各問題及好處..

我無用QQ.只用MSN. 呵.


男爵府

積分: 5165


30#
發表於 12-5-30 13:22 |只看該作者
Candy. 其實我之前都有諗過俾仔仔返全日。我而家啱啱轉做FTM!可以多d時間陪佢地。之後選擇左荃浸,我地大家嘅小朋友差吾多大,多指教

Lax. 讀左n班,係對in K1有好大幫助!而家出生越來越高,竟爭越來越大


別墅

積分: 679


31#
發表於 12-5-30 14:26 |只看該作者
JY0212 . 你就好啦.我都想同個女多D 玩.. 多D 時間陪她. 不過我要返工. 每次回家見老人家教唔好.婆婆又辛苦湊女. 又中壞她.所以才決定 返全日.等其他小朋友及老師互相學習.

Lqx: 你就算讀k1 都要快d 去申請. 因為好架學校要申請成 3年以上..
尤其麗城區都好多bb.你趁早去報.. n1 報了有得著..你女女可以返半日試下..
她會好開心..可以同D 同年紀一齊玩...

我地小朋友都差不多大.. 大家一齊溝通溝通下..又鄰近..呵..


男爵府

積分: 5165


32#
發表於 12-5-30 15:01 |只看該作者
Candy 我就係見細仔成日蝦姐姐,加上姐姐八月放兩個星回鄉。先決定吾做。
我始終有兩個,會忙d!我大仔讀緊小一添


別墅

積分: 679


33#
發表於 12-5-30 15:09 |只看該作者
讀緊小一就慘啦.功課好多.. 是否都在區內小學定出面.
生2個有時 會開心 , 起碼細可以一齊玩.無咁悶.
但 做MAMA 會辛苦D ... 你放心大仔回鄉2周 ?
要帶齊藥..終於大陸醫藥問題. 及去醫生到打支防疫針. 安全D 好.


男爵府

積分: 5165


34#
發表於 12-5-30 15:19 |只看該作者
我係話工人姐姐返印尼放假
我大仔讀仁立紀念(葵涌),吾知你識吾識。
兩個真係開心好多!吾打架、爭野果時


別墅

積分: 679


35#
發表於 12-5-30 15:34 |只看該作者
呵..
間野我唔識. 至緊要阿仔 開心.

姐姐回印尼 你就辛苦啦..一對2湊..
你個姐姐做了一個合同啦..都係果句. 姐姐返來. 叫她自已去BODY CHECK .安全D .
同時她返來時.多D 留意下姐姐.因為姐姐一回來 就變了. 思鄉及好多問題..

我之前都有用姐姐. 最近先無..都是為了她們回鄉後變了人一樣.. 所以才換了再換.





男爵府

積分: 5165


36#
發表於 12-5-30 15:46 |只看該作者
今年第三份約!我都怕佢有相思。之前第二份約完,佢都無返去
大仔係鍾意間學校,讀得開心


別墅

積分: 679


37#
發表於 12-5-30 15:56 |只看該作者
你好勁. 已第三份約,即呢個姐姐GOOD!
咁就無咁擔心.如頭果份比她回鄉.就煩..我就是衰心軟. 搞到要換工人..
至現在無工人..不過.有時無工人有無工人架開心..

但係2個仔都在區外返學.都登你辛苦. 來緊8月2周重係無姐姐..唉.
你記得比姐姐帶回綠色合同正本她.用作出入境查核.我上次無帶.要寄DHL.煩死.
呵..

你個細仔識講多唔多野..我阿女唔太叻講野..


男爵府

積分: 5165


38#
發表於 12-5-30 16:31 |只看該作者
知道!thx. Candy
哥哥都係坐校車,葵涌好近咋,(學校近大窩口)如果自己揸車仲快12分鐘就到
細佬遲d返小學,都會跟哥哥同一間學校,吾想再煩過。
細佬好多野講,話佢仲識駁嘴但係好多懶音


別墅

積分: 618


39#
發表於 12-5-30 17:15 |只看該作者

回覆:jy0212 的帖子

聽你地咁講我都想比佢讀n1、麗城係唔係得聖文嘉同安得兒有n1報?邊間好D




男爵府

積分: 5165


40#
發表於 12-5-30 18:40 |只看該作者
Lqx. 我都吾太清楚,我幫係搬左黎大半年咋
你地係麗城住左幾耐啊?!

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo