烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   2


別墅

積分: 709


21#
發表於 12-2-12 02:15 |只看該作者
好勁呀, 光波之夜~ 一家好開心
烹調上用光波爐和焗爐有咩大分別架?
光波爐會省油一點嘛?時間上會比焗爐快嘛?


男爵府

積分: 9428

有「營」勳章 畀面勳章


22#
發表於 12-2-12 07:25 |只看該作者

引用:可唔可以教我用幾多度火同咩時間呀?+唔該.

原帖由 eileenycm 於 12-02-12 發表
可唔可以教我用幾多度火同咩時間呀? 唔該.
你指邊樣餸?



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 9428

有「營」勳章 畀面勳章


23#
發表於 12-2-12 07:26 |只看該作者

引用:好勁呀,+光波之夜~+一家好開心烹調上用光波

原帖由 feliceyu 於 12-02-12 發表
好勁呀, 光波之夜~ 一家好開心
烹調上用光波爐和焗爐有咩大分別架?
光波爐會省油一點嘛?時間上會比焗爐快 ...
完全不用油,快,靚,正。



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 9428

有「營」勳章 畀面勳章


24#
發表於 12-2-12 07:34 |只看該作者

回覆:光波之夜

光波大磨菇
myphoto.jpg




<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 55656

畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 12-2-12 07:35 |只看該作者
mamatinetine 發表於 12-2-11 19:27

Cheer up! Enjoy every Little Thing in LIFE


男爵府

積分: 9428

有「營」勳章 畀面勳章


26#
發表於 12-2-12 08:13 |只看該作者

回覆:光波之夜

還有雞翼呢!
myphoto.jpg



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 9428

有「營」勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-2-12 08:14 |只看該作者

回覆:光波之夜


myphoto.jpg



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 46430

大廚勳章


28#
發表於 12-2-12 08:30 |只看該作者

引用:+ +

原帖由 mamatinetine 於 12-02-11 發表
嘩!樓主,你嘅光波作品引死人,流哂口水喇



        


伯爵府

積分: 15970

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 +4熱血勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 12-2-12 10:47 |只看該作者

回覆:光波之夜

請問光波爈煮食時間很快嗎?如整雞亦靑口要多久?




侯爵府

積分: 22824


30#
發表於 12-2-12 18:31 |只看該作者


大宅

積分: 2553


31#
發表於 12-2-12 22:41 |只看該作者
回覆 mamatinetine 的帖子

全部我都想知呀! 真係唔好意思啦! 因為你POST上嚟D相實在太吸引了,我全部都想試. hehe...


大宅

積分: 2065


32#
發表於 12-2-13 05:56 |只看該作者

回覆:光波之夜

請間你部光波機係咩牌子呀




男爵府

積分: 8230


33#
發表於 12-2-13 06:11 |只看該作者

回覆:光波之夜

好方便咁喎




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo