自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15078

好媽媽勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-2-12 23:05 |只看該作者

引用:地圖舌呀,請問係咪曾經病左好耐 +

原帖由 natalie_lee1010 於 12-02-12 發表
地圖舌呀,請問係咪曾經病左好耐
早排感冒兩星期啦!新年前出水豆,但唔算大病囉,我平時好少留意,不過姐姐話有咗好耐!





珍珠宮

積分: 33936

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


22#
發表於 12-2-12 23:11 |只看該作者
要睇中醫呀,治根..西醫方法無咩用,,好快又出番咋.
唔理體質會差D弱D,抵抗力唔夠.


珍珠宮

積分: 33936

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 12-2-12 23:12 |只看該作者
回覆 sarah_chow 的帖子

要睇中醫呀,治根..西醫方法無咩用,,好快又出番咋.
唔理體質會差D弱D,抵抗力唔夠.


公爵府

積分: 26170

醒目開學勳章


24#
發表於 12-2-12 23:19 |只看該作者
睇中醫


伯爵府

積分: 15078

好媽媽勳章 畀面勳章


25#
發表於 12-2-12 23:23 |只看該作者

引用:睇中醫

原帖由 yinyeung_mami 於 12-02-12 發表
睇中醫
綜合各位姊妹既意見都係睇中醫,只怕仔仔唔肯飲藥





伯爵府

積分: 15078

好媽媽勳章 畀面勳章


26#
發表於 12-2-12 23:24 |只看該作者

回覆:點解仔仔條脷咁樣樣?help

BK媽媽真係勁,問乜都識!





禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


27#
發表於 12-2-12 23:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26170

醒目開學勳章


28#
發表於 12-2-12 23:27 |只看該作者
sarah_chow 發表於 12-2-12 23:23
綜合各位姊妹既意見都係睇中醫,只怕仔仔唔肯飲藥

我仔之前絛利都係甘,中醫係D藥度加左糖冬瓜,味道甜甜地.我仔都肯飲


禁止訪問

積分: 22846


29#
發表於 12-2-12 23:31 |只看該作者

回覆:點解仔仔條脷咁樣樣?help

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4551


30#
發表於 12-2-12 23:48 |只看該作者
小兒都都係差不多兩歲半開始學飲中藥, 半碗要分幾次飲, 第二曰都飲到半碗, 如果身體無其他特別問題, 幾劑就OK, 好多時小朋友出現地圖舌是因天氣變化大, 温病後, 作緊感冒或食咗生泠食物作咳前都會出現地圖舌。

根本係胃陰虛而出現舌頭茸毛脫落, 唔係Ulcer, 你認為漱口水ok, 鍾意咪試咪李斯X林得唔得囉!


大宅

積分: 2163


31#
發表於 12-2-13 00:29 |只看該作者

回覆:點解仔仔條脷咁樣樣?help

是地圖舌,我女由出世到現在10歲條舌都係一撻撻。唔駛緊張,醫生話無事的,佢話小朋友有地圖舌多數同母親有某种敏感症有關的。




男爵府

積分: 6261

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 12-2-16 22:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+natalie_lee1010+於+12-02-12

原帖由 sarah_chow 於 12-02-12 發表
早排感冒兩星期啦!新年前出水豆,但唔算大病囉,我平時好少留意,不過姐姐話有咗好耐!



...
我仔都係n1返學後,病左一輪就有,果排食好多西藥,鼻水唔識收,食埋青蛙仔,中醫話食西藥傷左脾胃,西藥開得太重,傷左個心喎




伯爵府

積分: 15078

好媽媽勳章 畀面勳章


33#
發表於 12-2-17 01:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sarah_chow+於+12-02-12+發表

原帖由 natalie_lee1010 於 12-02-16 發表
我仔都係n1返學後,病左一輪就有,果排食好多西藥,鼻水唔識收,食埋青蛙仔,中醫話食西藥傷左脾胃,西藥開 ...
呢兩日睇,又好似無咩咁,靜觀其變先





子爵府

積分: 11259


34#
發表於 12-2-17 02:01 |只看該作者

回覆:sarah_chow 的帖子

試下飲d清熱氣的飲品,你要知佢可以受得邊d先好,我仔岩岩過完年又係咁




珍珠宮

積分: 36239

畀面勳章


35#
發表於 12-2-17 03:34 |只看該作者

回覆:點解仔仔條脷咁樣樣?help

我個女氣管比較差易敏感,作病或病緊就有,西醫話免疫力差時就會有,依家都睇緊中醫,用提子乾比佢餸藥食,無咁苦。另外,漱口水好似細路唔用得,有冇人知




男爵府

積分: 5085

畀面勳章


36#
發表於 12-2-17 10:38 |只看該作者
sinnacat 發表於 12-2-12 21:29
我由細到大都係咁,熱氣時就會有,無痛無成所以一路都無理過,我侄子都係咁既。 ...

係地圖脷, 我女同侄女都有, 嗰排熱氣就係咁.


伯爵府

積分: 16879

畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 12-2-17 11:06 |只看該作者
煲多D清熱去濕湯水都有幫助架!!


伯爵府

積分: 15078

好媽媽勳章 畀面勳章


38#
發表於 12-2-17 12:08 |只看該作者

回覆:點解仔仔條脷咁樣樣?help

唉!我已經成日煲粉葛湯(老公話去濕喎),仲可以煲乜?





珍珠宮

積分: 32146

BK Milk勳章


39#
發表於 12-2-17 12:53 |只看該作者
睇醫生啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo