自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11524


21#
發表於 12-2-13 15:36 |只看該作者
你結婚前同家人關係是不是唔多好,,所以結婚後更加當妳係外人...安慰係老公對妳好,,唔好唔開心


男爵府

積分: 6514

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 12-2-13 15:37 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 12-2-13 15:26
可憐
都無咩既. 我去睇過紫微斗數話我同父母緣無乜. 聽完反而覺得好過d,所以都認命囉. 其實稔稔下. 好多時都有d 父母會偏心子女裡面其中1個, 或者d 老師都會偏心一 d 學生咁.都好平常.


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 12-2-13 15:38 |只看該作者
rainlamrainlam 發表於 12-2-13 15:09
回覆 亞貴 的帖子

係呀......
咪就係有睇你地嗰兩個post囉
鬼叫你地耍花槍耍到上嚟呢度咩

你老公算唔話得啦
肯面懵懵咁上嚟呢度講
起碼佢肯去面對你地既關係嘛
衰d嗰d呀?啋你都傻呀
由得你嬲飽佢tim呀
起碼佢有講出佢自己難處吖...係咪先
既然好返就要好好地維繫喇
維持一頭家話難唔難....但都唔係易架
又老土d講句....我同我隻貴老公從來只有肉赤對方辛苦架咋
我地好小會出口傷對方...我諗真係無試過.......除咗佢寸我肥嗰d例外啦
有乜唔開心....咪係咁諗吓對方為咗頭家有幾辛苦囉
有時d嘢...大家氹吓氹吓....日子sweet好多
哎吔...唔好嫌我長氣.....我呢兩日聞咗漂白水high high 地


至於外家?
好多都係咁架
我亞娘夠叫做錫到我燶啦
但我嫁咗唔夠2個月咋
佢掉鬼晒我張床同埋有d什物呀
仲話你返嚟瞓把鬼呀......嘩.........我亞娘講嘢真係嘢嘢都中我要害架

但係..真咕喎.....好多時個女一嫁就當佢去咗火星咁咕喎
睇開d啦



點評

文小吉  認同  發表於 12-2-15 12:27


水晶宮

積分: 52056


24#
發表於 12-2-13 15:39 |只看該作者
最緊要經營好自己的家, 唔好唔開心啦

我就ok, 好似我入院咁, 都係打比阿媽叫佢拎嘢比我
反而同男家無乜兩句
c6又忙到爆, 由早到晚
好多嘢靠外家照顧我

我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


象牙宮

積分: 227919

2024年龍年勳章


25#
發表於 12-2-13 15:45 |只看該作者
wasabi_s 發表於 12-2-13 15:37
都無咩既. 我去睇過紫微斗數話我同父母緣無乜. 聽完反而覺得好過d,所以都認命囉. 其實稔稔下. 好多時都有d ...

以前細果
屋企環境唔好
我要靠自己揾錢交學費
但弟弟就 mug 野都有
當年好憎父母

到 e + 有自己即家庭
知道養一個小朋友好多野
睇開左
反而同媽媽 close 左

上年年底
工人姐姐放假
我都系靠外家幫手挨過



禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 12-2-13 15:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


27#
發表於 12-2-13 15:53 |只看該作者

回覆:原來離開娘家後,個度已經唔再係我屋企,真係心灰意冷..

其實你未嫁之前為娘家做過d乜呢? 你係咪個好女兒,好姝妹/姐姐?




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


28#
發表於 12-2-13 15:59 |只看該作者

回覆:原來離開娘家後,個度已經唔再係我屋企,真係心灰意冷..

清野,自己拿林林搬/掉喇,屋企不是幾萬尺。至於其它冰封3尺




琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


29#
發表於 12-2-13 16:00 |只看該作者
亞貴 發表於 12-2-13 15:04
唔知我有無記錯
係咪你老公喺夫妻版開個post數你不是嗰個?
咩事呀 咩事呀 ? 有冇拎, 有拎有計傾
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


伯爵府

積分: 18760

+3金熱血 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 12-2-13 16:06 |只看該作者
通常有福冇預你享, 有獲先叫你返黎"咩" 唉...


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


31#
發表於 12-2-13 16:19 |只看該作者
我覺得清野無咩問題, 咁既然自己唔0係度住, 清返d位比屋企人擺野都岩既
我家姐都有叫我清個衣櫃, 我嫁左幾年都未清晒(但0個d衫都唔再著)
同埋可能我媽生兩個都係女, 沒有兒子, 所以好好彩我由細到大都無經歷屋企重男輕女既野, 我嫁左後屋企都唔會唔歡迎我返去


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


32#
發表於 12-2-13 16:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23466

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 12-2-13 16:31 |只看該作者

回覆:原來離開娘家後,個度已經唔再係我屋企,真係心灰意冷..

我爸爸媽咪分開左,我同佢地又住唔同國家,一家人想見一次都難呀,你仲可以成日見到佢地已經好好架喇!




珍珠宮

積分: 30994

2018復活節勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


34#
發表於 12-2-13 16:33 |只看該作者
我媽得我一粒囡係身邊
個度依然係我家


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 12-2-13 16:35 |只看該作者
娘家? 自我媽上天堂後就知我係無娘家返,隻C6仲同我講,如果第日你發皮四要返外家,咪返嚟呢度囉!


珍珠宮

積分: 43604

醒目開學勳章 畀面勳章


36#
發表於 12-2-13 16:42 |只看該作者

回覆:rainlamrainlam 的帖子

我又唔覺喎,可能本身同自己屋企関係唔差,三姐弟屋企又近住爸媽,而且仔仔都係媽揍,我哋成家成日都一齊食飯,反而我老公跟他的家人都無跟我家関係咁close




水晶宮

積分: 60486

熱血金章


37#
發表於 12-2-13 16:53 |只看該作者
咁你有無拎家用返去呀??


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


38#
發表於 12-2-13 17:01 |只看該作者
娘家?阿娘親大人都不在了。有無都無所謂啦。
不知所謂的乙陸!!!


子爵府

積分: 13364

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 12-2-13 17:06 |只看該作者
I am so lucky that my family members all love me so much....

anyway, take good care of urself!
There is a light at the end of the tunnel!


大宅

積分: 4659


40#
發表於 12-2-13 17:07 |只看該作者
自己都有個家啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo