自由講場

跳至

首頁

尾頁
   10


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


21#
發表於 12-2-24 14:04 |只看該作者
用開稀既漂白水抹....再開抽濕機.....


男爵府

積分: 9928


22#
發表於 12-2-24 14:52 |只看該作者
charmaine_1 發表於 12-2-24 13:56
我住呢度5年,果時裝修有剷低,油ICx架
可能呢便好濕,年年春天走廊天花濕到滴水架
...

嗯.....我想問, 出面走廊天花滴水, 咁你屋企天花有冇滴水呀?


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


23#
發表於 12-2-24 20:41 |只看該作者
本帖最後由 charmaine_1 於 12-2-24 20:43 編輯
CannieWP 發表於 12-2-24 14:52
嗯.....我想問, 出面走廊天花滴水, 咁你屋企天花有冇滴水呀?

無!牆都無出水,係發毛囉仲要係今年先有
太濕時我會開抽濕機不過多數抽厠所
順順利利 大吉大利       


禁止訪問

積分: 54592


24#
發表於 12-2-24 20:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9928


25#
發表於 12-2-24 23:19 |只看該作者
charmaine_1 發表於 12-2-24 20:41
無!牆都無出水,係發毛囉仲要係今年先有
太濕時我會開抽濕機不過多數抽厠所:thi ...
呢個就係問題啦, 點解出面走廊會滴水, 而你屋企冇呢?

因為出面走廊係大樓野(即係發展商做既野), 佢地用既料唔會靚, 就算係所謂既豪宅都係一樣, 而你屋企就因為搵師傅從新造過, d料點都好過發展商, 所以出面會滴水, 而你屋企唔滴,

但係用料同手法都有好多種, 就好似煮餸一樣, 同一道菜都可以有唔同做法, 舉例就好似"柱侯蘿蔔炆牛腩"個汁咁, 有人淨係落柱侯醬, 加d豉油豆粉糖鹽油就攪掂, 亦有人會靜靜雞加一舊仔南乳落去, 外面睇根本睇唔出, 食落口就會有唔同, 但你又未必會發現係南乳啵, 裝修用料都一樣, 係人都知批灰用既灰係由菜膠同福粉溝成, 但天氣濕度唔同份量比例就唔同, 有時亦會因為價錢多少而加減其他成份, 我地成日聽到既防潮油, 其實又有幾多人知道係咩呢? 係光油(同叻架唔同), 而光油亦有平貴之分, 究竟師傅做防潮同批灰又做左幾多層呢? 以上種種問題都會影響到成效同耐用性, 好多人唔知就淨係一味格價, 格價係人之常情, 但有時同一間屋, 兩份報價可以差成10%-15%就係咁解, 所以好多人問邊個師傅手工好? 邊個價錢平? 其實不如問下邊個師傅有良心, 而你又預算畀幾多錢去完成呢個至少十年先會再做既項目,

好多人剛剛裝修好係唔會有問題架, 如果一交貨畀你當日就出事, 尾數又點可能收得到!? 一般既問題通常都會係兩三年之後先發現, 呢個係好正常, 因為任何物料都會老化, 所以到時你搵佢時咪一句 "老化左" 再加多句 "你都唔知點用" 就唔洗理你囉,

你間屋5年先黎起霉....個師傅都對你唔錯架啦, 佢未必用到最靚料畀你, 但最少佢冇偷工減料囉







大宅

積分: 4001

畀面勳章


26#
發表於 12-2-24 23:29 |只看該作者

引用:Quote:charmaine_1+發表於+12-2-24+20:41+

原帖由 CannieWP 於 12-02-24 發表
呢個就係問題啦, 點解出面走廊會滴水, 而你屋企冇呢?

因為出面走廊係大樓野(即係發展商做既野) ...
哦••唔怪之得走廊濕到甘




子爵府

積分: 12486

好媽媽勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-2-24 23:34 |只看該作者

回覆:牆身發毛點清潔呀?

我用乾布抹,但無用,霉菌發黑,牆身黑色一點點!點算?




男爵府

積分: 6776

2018復活節勳章 好媽媽勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 12-2-24 23:38 |只看該作者

牆身發毛點清潔呀?

用布抹左留低左抹痕,點好??去五金店買火酒的嗎?




大宅

積分: 3089

畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


29#
發表於 12-2-24 23:40 |只看該作者

回覆:牆身發毛點清潔呀?

有人叫我用小小wasabi,信不信由你




大宅

積分: 3089

畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


30#
發表於 12-2-24 23:40 |只看該作者

回覆:牆身發毛點清潔呀?

有人叫我用小小wasabi,信不信由你




公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


31#
發表於 12-2-24 23:47 |只看該作者
CannieWP 發表於 12-2-24 23:19
呢個就係問題啦, 點解出面走廊會滴水, 而你屋企冇呢?

因為出面走廊係大樓野(即係發展商做既野) ...

多謝你詳盡又底死嘅解答柱侯蘿蔔炆牛腩做例子
睇嚟都要儲錢裝修
順順利利 大吉大利       


珍珠宮

積分: 38180

2024年龍年勳章


32#
發表於 12-2-24 23:49 |只看該作者

引用:Quote:charmaine_1+發表於+12-2-24+20:41+

原帖由 CannieWP 於 12-02-24 發表
呢個就係問題啦, 點解出面走廊會滴水, 而你屋企冇呢?

因為出面走廊係大樓野(即係發展商做既野) ...
你好pro呀




公爵府

積分: 28802

2024年龍年勳章 畀面勳章


33#
發表於 12-2-24 23:55 |只看該作者

引用:Quote:charmaine_1+發表於+12-2-24+20:41+

原帖由 CannieWP 於 12-02-24 發表
呢個就係問題啦, 點解出面走廊會滴水, 而你屋企冇呢?

因為出面走廊係大樓野(即係發展商做既野) ...
Bk多勁人!




公爵府

積分: 28802

2024年龍年勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-2-24 23:55 |只看該作者

引用:Quote:charmaine_1+發表於+12-2-24+20:41+

原帖由 CannieWP 於 12-02-24 發表
呢個就係問題啦, 點解出面走廊會滴水, 而你屋企冇呢?

因為出面走廊係大樓野(即係發展商做既野) ...
Bk多勁人!



點評

CannieWP  一d都唔勁, 我只係八婆仔  發表於 12-2-25 00:25


公爵府

積分: 27364

好媽媽勳章


35#
發表於 12-2-24 23:57 |只看該作者
回覆 幸福張C奶 的帖子

mouth:我上年屋企d牆一夜之間發曬霉(其實係無返home一個禮拜),我用過火酒、淨乾布、漂白水,都係唔work(仲要抹到成個牆身變左灰色甘),之後輾轉間知道原來可以用白醋既,係supermarket果d買最平既白醋(我買大大支,因為大把牆要抹),白醋:水,係1:1甘開,之後用布抹,得左!keep左一年都無發返(之前用火酒抹果d會發返),連C6都讚我今次醒


公爵府

積分: 28802

2024年龍年勳章 畀面勳章


36#
發表於 12-2-24 23:58 |只看該作者

引用:Quote:charmaine_1+發表於+12-2-24+20:41+

原帖由 CannieWP 於 12-02-24 發表
呢個就係問題啦, 點解出面走廊會滴水, 而你屋企冇呢?

因為出面走廊係大樓野(即係發展商做既野) ...
Bk多勁人!




子爵府

積分: 12243


37#
發表於 12-2-25 00:06 |只看該作者

回覆:幸福張C奶 的帖子

去五金舖問下,我細佬做裝修,我之前間屋個厠所又係發毛,細佬話等唔太潮濕時用乾布抹左再用係五金舖買既野掃上去,捱到幾個月啦,因為裝修時冇做防潮...




伯爵府

積分: 15740


38#
發表於 12-2-25 00:19 |只看該作者

回覆:牆身發毛點清潔呀?

去買油漆嘅地方有防毛水賣




伯爵府

積分: 15439


39#
發表於 12-2-25 00:19 |只看該作者
如果唔係牆,係木同皮呢?
應該用火酒定醋呢?


男爵府

積分: 9928


40#
發表於 12-2-25 00:22 |只看該作者
charmaine_1 發表於 12-2-24 23:47
多謝你詳盡又底死嘅解答柱侯蘿蔔炆牛腩做例子
睇嚟都要儲錢裝修
...
唔好客氣, 因為一講到裝修好多女人都會變成一舊雲, 但用到化妝或者煮飯就易明好多, 希望幫到你

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo