自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 64904


21#
發表於 12-2-24 19:27 |只看該作者

引用:以為你通緝人

原帖由 Sumyeema1 於 12-02-24 發表
以為你通緝人
Me too



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


侯爵府

積分: 23466

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 12-2-24 19:29 |只看該作者
死左?


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


23#
發表於 12-2-24 19:32 |只看該作者

引用:Quote:edea 發表於 12-2-24 13:13 唔知點解

原帖由 kc_01k 於 12-02-24 發表
死, alik唔係瓜咗好耐架喇咩?? 唔通我記錯??





珊瑚宮

積分: 111996


24#
發表於 12-2-26 02:37 |只看該作者
m m 見到要揾既會員响度行過


公爵府

積分: 25507


25#
發表於 12-2-26 02:39 |只看該作者

回覆:尋人: alik

我好似揀咗唔收pm,做乜你無端端多謝我?



唔該唔好同我打招呼,不要點評!


王國長老

積分: 119115

王國長老


26#
發表於 12-2-26 02:41 |只看該作者

引用:我好似揀咗唔收pm,做乜你無端端多謝我? +

原帖由 alik 於 12-02-26 發表
我好似揀咗唔收pm,做乜你無端端多謝我?
唔怪得試極都唔得

我刪粗口刪一半唔刪一半,多謝你提我大頭蝦囉!



我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


27#
發表於 12-2-26 02:41 |只看該作者

引用:我好似揀咗唔收pm,做乜你無端端多謝我? +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25507


28#
發表於 12-2-26 02:48 |只看該作者
edea 發表於 12-2-26 02:41
唔怪得試極都唔得

我刪粗口刪一半唔刪一半,多謝你提我大頭蝦囉!
好少事咋,哈哈。可能你當時太眼瞓
唔該唔好同我打招呼,不要點評!


公爵府

積分: 25507


29#
發表於 12-2-26 02:49 |只看該作者
本帖最後由 alik 於 12-2-26 02:49 編輯
cathy-tse 發表於 12-2-26 02:41
唔收pm?咁有個性既

太多廣告嘛
唔該唔好同我打招呼,不要點評!


男爵府

積分: 9508


30#
發表於 12-2-26 02:49 |只看該作者

回覆:尋人: alik

以咩事添




水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


31#
發表於 12-2-26 02:53 |只看該作者

引用: Quote:cathy-tse 發表於 12-2-26 02:41

原帖由 alik 於 12-02-26 發表
本帖最後由 alik 於 12-2-26 02:49 編輯
典樣可以唔收pm?



典解茅lala又要禾千名


侯爵府

積分: 23417

好媽媽勳章


32#
發表於 12-2-26 02:59 |只看該作者
睇個名唔知邊個, 一睇張相就知LAR


公爵府

積分: 25507


33#
發表於 12-2-26 13:44 |只看該作者
三順 發表於 12-2-26 02:53
典樣可以唔收pm?
在 “私人訊息” 入面,有樣嘢叫 “忽略列表”, 你 打 {ALL} 然後save就得。
唔該唔好同我打招呼,不要點評!


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-2-26 22:33 |只看該作者
alik 發表於 12-2-26 13:44
在 “私人訊息” 入面,有樣嘢叫 “忽略列表”, 你 打 {ALL} 然後save就得。
...

典解茅lala又要禾千名


王國長老

積分: 31679

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


35#
發表於 12-2-26 22:49 |只看該作者
alik 發表於 12-2-26 13:44
在 “私人訊息” 入面,有樣嘢叫 “忽略列表”, 你 打 {ALL} 然後save就得。
...
你好型呀...型到無朋友...............


公爵府

積分: 25507


36#
發表於 12-2-27 02:07 |只看該作者
ZZdaphne 發表於 12-2-26 22:49
你好型呀...型到無朋友...............
我就係唔想要PM講人是非的朋友,唔想受無聊騷擾。

最好連 “會員通訊”果D無謂廣告都block到就最好,呵呵
唔該唔好同我打招呼,不要點評!


男爵府

積分: 9508


37#
發表於 12-2-27 02:40 |只看該作者

回覆:alik 的帖子

佩服




禁止訪問

積分: 13157

畀面勳章


38#
發表於 12-2-27 05:32 |只看該作者

引用:Quote:ZZdaphne+發表於+12-2-26+22:49+你好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo